Strona główna Aktualności
Zobacz również w tej kategorii:

Aktualności

Dotacje dla placówek medycznych z województwa dolnośląskiego!

Rozważasz wdrożenie systemu do obsługi Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, ale szukasz sposobu na sensowne sfinansowanie takiej inwestycji? A może planujesz zakup nowoczesnej aparatury medycznej, ale nie masz wystarczającej gotówki? Jeśli przynajmniej jedno z pytań dotyczy właśnie Twojej placówki, wykorzystaj OSTATNIĄ SZANSĘ NA DOTACJĘ w województwie dolnośląskim!

W lipcu 2014 r. ogłoszony został konkurs na dofinansowanie projektów inwestycyjnych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego, w ramach Działania 1.1.A2 "Dotacje inwestycyjne dla MŚP wspierające innowacyjność produktową i procesową na poziomie przedsiębiorstwa".

Dofinansowanie pozwala sfinansować inwestycje obejmujące:

  • nabycie nowych środków trwałych (aparatura, urządzenia medyczne, wyposażenie biur i gabinetów itd.)
  • zakup sprzętu informatycznego lub wartości niematerialnych i prawnych (np. licencji).
  • szkolenia specjalistyczne
    
* Uwaga! Dofinansowaniem nie mogą być objęte koszty finansowane równocześnie z NFZ.

W ramach projektu przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie w wysokości 50% wartości projektu. Minimalna kwota wsparcia, o którą można się ubiegać to 100.000 zł, a maksymalna 1 600.000 zł.

Nabór wniosków odbędzie się w terminie 17.07. – 16.09.2014 r. To ostatni moment, aby zadbać o rozwoju firmy przy wsparciu zewnętrznych funduszy.

Spółka Graphcom wspiera klientów na wszystkich etapach, począwszy od napisania wniosku o dotację, poprzez złożenie wniosku o płatność i zamknięcie całego procesu dofinansowania. Projekty naszych klientów zostały profesjonalnie rozliczone. Tylko z POIG, działanie 8.2, klientom Graphcom przyznano w sumie prawie 7 mln zł dofinansowania na projekty informatyczne.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe

2014-08-12