Strona główna Aktualności
Zobacz również w tej kategorii:

Aktualności

Sieć placówek medycznych w Jaworznie wybrała rozwiązania Comarch e-Zdrowie

System OptiMED24 zostanie wdrożony w zespole 10 przychodni funkcjonujących w ramach Zespołu Lecznictwo Okręgowego Jaworzno. ZLO w Jaworznie dzięki dobrze rozbudowanej sieci przychodni zapewnia fachową i kompleksową opiekę medyczną na terenie całego miasta.
Projekt, który będzie polegał na informatyzacji placówek medycznych ma na celu pełne przygotowanie przychodni na wejście w życie rozporządzenia o Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Dzięki wdrożeniu systemu OptiMED24 placówki medyczne otrzymają możliwość:

  • prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia,
  • elektronicznej rejestracji w tym możliwość udostępnienia pacjentom rejestracji internetowej,
  • dostępu do kompleksowej historii leczenia pacjenta
  • tworzenia dowolnych cenników, pakietów, abonamentów pracowniczych i przypisywanie ich pod konkretne listy pacjentów,
  • dostępu do zaawansowanego narzędzia pozwalającego tworzyć dowolne analizy i raporty, w oparciu o dane zebrane w systemie.
     
Placówki medyczne zyskają, co najmniej 50% przyśpieszenie obsługi pacjenta w rejestracji, bezpieczeństwo przechowywania danych w postaci elektronicznej, łatwość przeglądania historii choroby pacjenta wraz z wynikami badań, zdjęciami, lekami itp., szybką obsługę i rozliczanie pacjentów na kontrakcie z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz kontrahentów komercyjnych.

„Wdrożenie Systemu OptiMED24 jest pierwszą fazą współpracy z ZLO Jaworzno. Razem patrzymy w przyszłość i planujemy dalszą rozbudowę systemu w wielu nowych obszarach – począwszy od Elektronicznego Obiegu Dokumentów, a kończąc na informatyzacji administracji klienta” –  komentuje Jakub Szczepaniak, dyrektor sprzedaży Comarch.
Spółka Graphcom specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach, teraz także medycznych oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

2014-07-28