Zobacz również w tej kategorii:
Elektro
Średnia lub duża firma zajmująca się produkcją lub hurtową sprzedażą produktów elektronicznych lub elektrotechnicznych.

Audyt korzyści dla elektro

Gdzie uciekają pieniądze w przedsiębiorstwie z branży dystrybucji i produkcji elektrycznej, elektronicznej lub elektrotechnicznej?

Jeżeli którekolwiek z postawionych poniżej pytań dotyczy Twojej firmy z branży ELEKTRO, to powinieneś koniecznie porozmawiać z naszym konsultantem. Dowiesz się, jak z takimi problemami radzą sobie liderzy rynku.

 
Do klienta pojechało nie to co powinno. Towar do wysyłki został nieprawidłowo zidentyfikowany przez magazyniera.
  • Ile kosztuje ten błąd?

Twój personel poświęca wiele godzin tygodniowo na przepisywanie i analizę zamówień od klientów, by ustalić co i kiedy należy wyprodukować i dostarczyć.
  • Czy to musi zajmować tyle czasu?
  • Czy można uniknąć pomyłek w interpretacji treści zamówień?
  • Ile kosztuje obsługa tego procesu?

Układanie wysyłek w trasy, to uciążliwe i czasochłonne zajęcie.
  • Ile kosztuje obsługa tego procesu?
  • Czy da się zarządzać wysyłkami taniej?
  • Ile można zaoszczędzić?

Aby utrzymać ciągłość dostaw do klientów, posiadasz spore zapasy surowców i oraz magazyn wyrobów gotowych znacznej wartości.
  • Ile można zaoszczędzić czasu pracy personelu i o ile można zmniejszyć wartość magazynu stosując narzędzia do wspierania decyzji zakupowych?

Uzgodniłeś cenę sprzedaży z klientem. Czasem okazuje się jednak, że klient zgłasza, że otrzymał dokumenty sprzedaż niezgodne ustaleniami.
  • Jak często niezgodność może być na Twoją niekorzyść?
  • Kto z Twoich pracowników daje najwyższe rabaty?
  • Ile tracisz na cenie przez to, że system nie kontroluje ceny sprzedaży dla klienta?

Jeżeli pracujesz z sieciami handlowymi, to jest prawdopodobne, że Twoi pracownicy, nie mając odpowiednich narzędzi, nie są w stanie dopilnować rozliczenia wykonania budżetów marketingowych/planów zakupu/wolumenów sprzedaży i nie wyegzekwują należnych Ci dodatkowych korzyści.
  • Ile marży rocznie możesz przez to tracić?

Pewna część zamówień klientów nigdy nie doczekuje się realizacji.
  • Jakie są przyczyny nie zrealizowania w całości zamówień klientów?
  • Ile tracisz z tego powodu?

 
Przykład:
  • Przeprowadzona w marcu 2011 r analiza u klienta z branży ELEKTRO, który realizuje obrót roczny na poziomie 17 mln zł wykazała, że zaoszczędzi dzięki naszym rozwiązaniom 91 tyś zł netto rocznie i dodatkowo, jego personel odzyska 4200 rbh rocznie.

Zamów bezpłatny audyt korzyści...
 
 
Zapis do newslettera

* pola wymagane