Warunki handlowe dla klientów

Jeżeli chcemy być traktowani przez odbiorców, jako wiarygodny partner biznesowy, to musimy zadbać o to, żeby nasze dokumenty były wystawiane zawsze zgodnie z wynegocjowanymi z klientami warunkami handlowymi. Aby tak się stało, system musi wesprzeć przedsiębiorstwo w zakresie:
  • Stałej weryfikacji i kontroli limitów kredytowych klientów i pracowników;
  • Kontroli obowiązujących promocji pakietowych, gratisów, czy upustów zależnych od wolumenu sprzedaży lub grupy towarowej;
  • Tworzenia kartoteki asortymentowej z opisem w językach narodowych klientów zagranicznych;
  • Obsługi sprzedaży w dowolnej walucie, cenników walutowych;
  • •Uproszczenie i skrócenie czasu wystawiania dokumentów handlowych dzięki możliwości tworzenia dokumentów na bazie innych dokumentów (zapytanie, oferta, zamówienie, WZ);
  
Jeżeli  system w żaden sposób nie pilnuje prawidłowości ceny sprzedaży towaru/wyrobu, czy wysokości limitu kredytowego, to należy się spodziewać, że będą się pojawiały przypadki świadomego lub nieświadomego zaniżania ceny sprzedaży lub sprzedaży niesolidnym kontrahentom.

Najważniejsze korzyści:
  • Zautomatyzowana kontrola limitów kredytowych
  • Zautomatyzowana kontrola obowiązujących promocji pakietowych, gratisów i upustów
  • Obsługi sprzedaży w dowolnej walucie, cenników walutowych;
  • Szybki czas wystawiania dokumentów handlowych
 
 
Zapis do newslettera

* pola wymagane