Mobilny Sprzedawca

Sprzedawca w salonie
Proponujemy innowacyjne wykorzystanie systemu mobilnej sprzedaży, jako narzędzi do obsługi klienta końcowego w salonie meblowym. Intuicyjna praca w przejrzystym interfejsie aplikacji dedykowanej platformie Android, pozwala na ekranie tabletu zaprezentować klientowi salonu meble w wariantach, które nie są aktualnie dostępne w salonie. Można również od razu dodać je do koszyka i uzupełnić zamówienie o wybrane przez klienta dodatki. Jeżeli towary zostaną zaopatrzone w kody kreskowe, to sprzedawca jednym kliknięciem doda je do zamówienia.

Nowoczesny sposób obsługi klienta może stać się elementem promocji naszego sklepu i zbudować przewagę na konkurencyjnym rynku.


Przedstawiciel handlowy
W branży meblowej handlowiec, to przede wszystkim opiekun klienta. Powinien otrzymać narzędzie, za pomocą którego będzie miał dostęp do informacji o dotychczasowej współpracy. Najważniejsze cechy rozwiązań Comarch ERP to:
  • Usprawnienie zadań realizowanych przez przedstawicieli handlowych w ramach wizyt u klientów – m.in. błyskawiczne przyjmowanie zamówień, możliwość prezentacji aktualnej oferty klientowi (informacja o dostępności towaru, możliwość obejrzenia jego zdjęcia);
  • Dostęp do historii transakcji z kontrahentem czy stanu jego płatności;
  • Możliwość wcielania w życie polityki rabatowo-promocyjnej (dostęp do informacji o promocjach obowiązujących danego kontrahenta, możliwość przydzielenia mu rabatu);
  • Skuteczne planowanie pracy przedstawiciela – plan wizyt dostępny w terminarzu, informacja o elementach, które powinny zostać zrealizowane podczas wizyty handlowej;
  • Kanał zbierania informacji nie tylko o charakterze handlowym (zamówienia), ale także informacji rynkowych (np. fotograficzna dokumentacja ekspozycji towaru w salonie, zbieranie danych o ofercie konkurencji);
  • Podglądu stanów magazynowych w magazynach przypisanych przedstawicielowi;
  • Łatwe dodawanie do dokumentów pozycji zwykle zamawianych przez klienta.

        

Pracę mobilnych handlowców można zaplanować w systemie ERP i powierzyć im do wykonania zadania, takie jak np. zebranie informacji o konkurencji. Handlowiec może na bieżąco prowadzić ewidencję przejechanych kilometrów. Z poziomu centrali możliwy jest podgląd trasy zrealizowanej przez handlowca.


 
 
Zapis do newslettera

* pola wymagane