Profil klienta

Średnie i duże firmy produkujące lub dystrybuujące meble i akcesoria meblowe.  Również działające w strukturze rozproszonej, posiadające oddziały i sklepy firmowe własne, lub franczyzowe.

Skrócony opis rozwiązania:

Niezbędne elementy systemu dla branży meblowej to mechanizmy zarządzania magazynem (również wysokiego składu) ze wspieraniem decyzji co, kiedy i w jakiej ilości zakupić. Rejestracja danych powinna  być realizowana za pomocą urządzeń mobilnych (kontrola położenia wyrobów gotowych, półproduktów, spakowanych paczek, zestawów meblowych). Wymagana jest obsługa produkcji opartej na rejestracji kolejnych operacji (szycie pokrowców, stelaż, skrzynia, montaż …), uwzględniającej wielowariantowość i kontrolę jakości wyrobów. Koniecznie jest wprowadzenie narzędzi wspierających procesy logistyczne – przyporządkowanie klientów do tras, kompletowanie trasy ze względu na już wyprodukowane komplety meblowe, szybkie doprodukowanie elementów zestawów, pozwalające uzupełnić wysyłki na już wstępnie zaplanowanych trasach.

Bardzo ważna jest platforma B2B – automatyzująca wymianę dokumentów z dystrybutorami, oraz odpowiednia prezentacja oferty w Internecie - wirtualny sklep meblowy. W salonie meblowym warto wykorzystać mobilne urządzenia  np.  tablety - do prezentacji elektronicznej, dające klientowi możliwość oglądania aranżacji mebli i ich wariantów (np. w różnych kolorach). System musi także właściwie wspierać procesy obsługi reklamacji