Sprzedaż krajowa



Niezależnie od tego, czy przedsiębiorstwo realizuje produkcję, czy tylko dystrybuuje produkty meblowe, działa w warunkach rynkowych i musi w jak największym stopniu ułatwić zakup klientowi końcowemu. System informatyczny musi zatem posiadać narzędzia, które umożliwią dotarcie do naszego rynku docelowego. Mnogość kanałów sprzedaży wymaga specyficznej obsługi każdego z nich. Poniższy schemat prezentuje nowoczesne przedsiębiorstwo z branży meblowej, działające w strukturze rozproszonej.

 Zapewniamy integrację wszystkich kanałów sprzedaży dzięki:
  • Ujednoliconej bazie asortymentowej;
  • Centralnie sterowanej polityce cenowej i promocyjnej;
  • Automatycznej dystrybucji dokumentów w ramach placówek własnych oraz partnerów franczyzowych;

Nasze rozwiązania wspierają sprzedaż poprzez:
  • dystrybutorów – np. sieci wielkopowierzchniowe,
Szczególnie przydatna jest tu Internetowa platforma B2B, która automatyzuje komunikację i wymianę dokumentów z naszym odbiorcą w zakresie: zapytań ofertowych, ofert, zamówień, faktur, reklamacji, cenników, promocji.
Dowiedź się więcej o B2B
  • salony własne,
Stosując pracę rozproszoną online w systemie Comarch ERP XL, lub za pomocą rozwiązań offline w oparciu o Comarch ERP OPTIMA, obsłużymy sieć własnych salonów sprzedaży, również z wykorzystaniem stanowisk pracujących z zastosowaniem rozwiązań POS.
Dowiedź się więcej o obsłudze sieci sklepów
  • salony franczyzowe,
Wykorzystując Comarch ERP OPTIMA, działającą w modelu offline, obsłużymy sieć franczyzowych partnerów handlowych, również z wykorzystaniem stanowisk pracujących w oparciu o rozwiązania POS.
Dowiedź się więcej o obsłudze sieci sklepów
  • przedstawicieli handlowych,
Wykorzystując Comarch Mobilny Sprzedawca i Comarch Mobilna Flota zorganizujemy pracę przedstawicieli handlowych, w zakresie obsługi wizyt handlowych, zadań, rejestracji zamówień, kontroli dostępności towarów u klienta, obsługi promocji i gratisów, oraz ewidencji czasu pracy i przebiegu pojazdu.
Dowiedź się więcej o rozwiązaniach mobilnych. 
  • handel internetowy.
Uruchomienie sprzedaży w sieci jeszcze nigdy nie było tak proste. Wprowadzimy Cię do społeczności wszystko.pl, czyli klientów korzystających z systemów do zarządzania Comarch ERP i udostępniających swoją ofertę towarową do sprzedaży w Internecie za pośrednictwem wirtualnej galerii handlowej wszystko.pl. Nasz zaawansowany sklep Internetowy spełni oczekiwania Twoich klientów.
Dowiedź się więcej o narzędziach sprzedazy w Internecie.

Dzięki wbudowanej w system pracy rozproszonej, wspieramy również obsługę sieci własnych centrów dystrybucyjnych, których celem jest obsługa lokalnych salonów własnych, franczyzobiorców i lokalnych partnerów handlowych.

Bezpieczne wystawianie dokumentów handlowych
Jeżeli chcemy być traktowani przez odbiorców, jako wiarygodny partner biznesowy, to musimy zadbać o to, żeby nasze dokumenty były wystawiane zawsze zgodnie z wynegocjowanymi z klientami warunkami handlowymi. Aby tak się stało, system musi wesprzeć przedsiębiorstwo meblowe w zakresie:
  • Stałej weryfikacji i kontroli limitów kredytowych klientów i pracowników;
  • Kontroli obowiązujących promocji pakietowych, gratisów, czy upustów zależnych od wolumenu sprzedaży lub grupy towarowej;
  • Tworzenia kartoteki asortymentowej z opisem w językach narodowych klientów zagranicznych;
  • Obsługi sprzedaży w dowolnej walucie, cenników walutowych;
  • Uproszczenie i skrócenie czasu wystawiania dokumentów handlowych dzięki możliwości tworzenia dokumentów na bazie innych dokumentów (zapytanie, oferta, zamówienie, WZ …);
 
Jeżeli  system w żaden sposób nie pilnuje prawidłowości ceny sprzedaży towaru/wyrobu, czy wysokości limitu kredytowego, to należy się spodziewać, że będą się pojawiały przypadki świadomego lub nieświadomego zaniżania ceny sprzedaży lub sprzedaży niesolidnym kontrahentom.
 
 
Formularz kontaktowy

* pola wymagane