Wsparcie sprzedaży

W branży spożywczej/mięsnej, bardzo ważny jest aspekt sprawnej obsługi klienta. Zamówienia klientów muszą zostać wprowadzone do systemu błyskawicznie, ponieważ często towar zamówiony dzisiaj, jutro rano musi się znaleźć u odbiorcy. Z tego względu powstał specjalny, ergonomiczny interfejs, dzięki któremu błyskawicznie można zarejestrować zamówienie, które klient przekazuje operatorowi telefonicznie.



Jeżeli chcemy być traktowani przez odbiorców, jako wiarygodny partner biznesowy, to musimy zadbać o to, żeby nasze dokumenty były wystawiane zawsze zgodnie z wynegocjowanymi z klientami warunkami handlowymi. Powinno nam również zależeć na tym, by handlowcy stosowali się do obowiązujących promocji: cenowych, pakietowych, zależnych od wielkości sprzedaży, czy wydawania gratisów.

 
Rys. Definicja promocji czasowej

System został zatem wyposażony w mechanizmy, pozwalające stosować wyrafinowane metody zarządzania ceną, dzięki czemu do minimum spada ryzyko, że dokumenty dla klienta nie będą wystawiono zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami lub obowiązującymi w firmie cennikami.