Comarch POS

Rozwiązanie Comarch Retail POS może być wykorzystywane przez sprzedawców w salonie sprzedaży oraz na zapleczu sklepu. Sprzyja ono koncentracji na potrzebach klienta, a to ważny element budowania wizerunku marki i trwałej relacji z odbiorcą. Sprzedawca zyskuje szybki dostęp do wszystkich kluczowych informacji, a także możliwość dokończenia transakcji, która rozpoczęła się w innym kanale sprzedaży (np. Pick and Collect). Comarch POS umożliwia także obsługę zwrotów, wymianę towaru, a także pozwala doradzić klientowi czy zasugerować dodatkowy produkt, który podpowie system. Comarch Retail POS poinformuje jeśli klient może skorzystać z danej promocji. Rozwiązanie sprawdzi się też na zapleczu sklepu, gdzie kierownik magazynu zyska szybki dostęp do sugestii centrali. Dzięki temu wyeliminowane zostanie ryzyko, że szybko rotujący asortyment się skończy. Comarch Retail POS umożliwia też szybszą realizację przyjęcia towaru, czy inwentury.

 

Korzyści i funkcje

  • Aplikacja automatycznie przełącza się pomiędzy trybem online i offline, bez wpływu na pracę sprzedawcy
  • Podczas sprzedaży wyświetlane są propozycje artykułów powiązanych z danym towarem, np. „do tych spodni najlepiej pasuje ten pasek”
  • Rozbudowana forma konfiguracji promocji i rabatów umożliwia odwzorowanie różnorodnych akcji promocyjnych, np. przy zakupie 4 artykułów, najtańszy 50% taniej; system automatycznie nalicza odpowiednie rabaty
  • Nowoczesny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, umożliwiający szybkie wprowadzenie nowego pracownika
  • Praca z wieloma dokumentami: na jednym stanowisku możliwe jest obsłużenie kilku klientów jednocześnie
  • Obsługa dowolnych form płatności: gotówka, karta, bon lub płatności mieszane
  • Wyświetlanie zdjęć towarów; pracownik kasowy ma wgląd do aktualnych opisów, zdjęć oraz szczegółowych informacji o artykułach
  • Sprzedawca może wydać klientowi towary zamówione w Comarch e-Sklep lub w innym kanale sprzedaży oraz zamówić towary dla klienta z odbiorem w wybranym sklepie lub z dostawą do domu
  • Zautomatyzowane przyjmowanie zwrotów oraz wymiana towarów, sprzedawca wypełnia minimum wymaganych informacji
  • Pozycje dokumentu mogą być przypisane do różnych asystentów sprzedaży, co pozwala lepiej rozdzielać premię pomiędzy pracowników sklepu
  • Wielojęzyczność: Comarch dostarcza tłumaczenia w języku: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim

 

Rynki i zastosowanie

Sieci handlowe Przedsiębiorstwa handlowe Przedsiębiorstwa usługowe

znak-jakosci-omnichannel@3x.png

Comarch ERP Altum

                                                          Comarch ERP Altum, czyli nowoczesna, wielojęzyczna platforma do zarządzania sieciami handlowymi oraz firmami handlowo-usługowymi

Poznaj naszych klientów

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.