Jak przedstawiają się obecne trendy sprzedażowe? W którą stronę zmierza rozwój współczesnych sieci handlowych i co zrobić, aby nawiązać trwałą i satysfakcjonującą relację z klientem? Wreszcie, na czym polega idea Omnichannel i jaki ma związek z powyższymi pytaniami? Wszystkie odpowiedzi będzie można uzyskać już 13.06.2019 podczas konferencji Comarch Retail 2019, która odbędzie się w warszawskich Złotych Tarasach. Jest to coroczne wydarzenie poświęcone technologiom oraz trendom wspierającym rozwój biznesu. Tym razem będzie ono przebiegać pod hasłem „ Digitalizacja w retail”. Podczas wydarzenia uczestnicy na konkretnych przykładach prześledzą na czym polega proces skutecznego zarządzania sprzedażą w sieciach sklepów, wezmą udział w networkingu i w panelu dyskusyjnym. Uczestnicy będą również mogli odwiedzić specjalne stoisko z nowościami dla sklepów stacjonarnych oraz internetowych.
Do kogo adresowane jest wydarzenie?
Konferencja Comarch Retail 2019 kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców z branży sieci handlowych oraz e-commerce. W imieniu Comarch oraz własnym zapraszamy wszystkich obecnych i potencjalnych klientów działających w branży retail. Jest to wartościowe wydarzenie zarówno dla właścicieli firm, jak i dyrektorów sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta. Tegoroczna edycja jest dla Graphcom szczególnie ważna, ponieważ jednym z prelegentów na konferencji będzie nasz klient, firma Puccini, czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich i galanterii skórzanej.
Omnichannel i digitalizacja na przykładzie branży fashion
Podczas wydarzenia przedstawione zostaną także interesujące szczegóły międzynarodowych badań prowadzonych przez Comarch i Kantar TNS. Dotyczą one dynamicznie rozwijającej się branży fashion. Ten obszar biznesu szczególnie dobrze obrazuje potencjał łączenia idei Omnichannel i digitalizacji procesów związanych z obsługą klienta.
Zarejestruj się już teraz!
Szczegóły dotyczące wydarzenia, formularz rejestracyjny, a także raport na temat przyszłości zakupów można znaleźć tutaj.