W dniach 8-10 października mieliśmy przyjemność wziąć udział w konferencji Partnerstwo 2018 organizowanej przez firmę Comarch.  W tym roku wydarzenie odbyło się w hotelu Arłamów w Bieszczadach i przebiegało pod hasłem „Digitalizacja”. Nasza 8-osobowa reprezentacja miała okazję spotkać się i porozmawiać z twórcami systemów oraz ekspertami z Comarch, a także wziąć udział w licznych prelekcjach.

Graphcom Partnerem Comarch Roku 2018!

Kilkanaście lat współpracy jako Autoryzowany Partner Comarch zobowiązuje!

Tegoroczna edycja Partnerstwa Comarch S.A. była dla firmy Graphcom szczególnie wyjątkowa, ponieważ otrzymaliśmy tytuł Partnera Roku! Z dumą odebraliśmy nagrodę za najlepsze wdrożenie w kategorii Comarch ERP Altum, które przeprowadziliśmy w Centrum Ogrodniczym JUCCA. Statuetka została wręczona na ręce Tomasza Krause, Prezesa Zarządu i Dyrektora ds. sprzedaży w Graphcom, który zwięźle przedstawił uczestnikom konferencji przebieg wdrożenia i korzyści, jakie JUCCA zyskała w efekcie realizacji tego przedsięwzięcia. Zwiększenie sprzedaży roślin dzięki wprowadzeniu e-commerce czy sugestników sprzedażowych, a także autonomiczne systemy POS-y (Point of Sale), które wyeliminowały kolejki w sklepie – to tylko niektóre z imponujących efektów, które udało się nam wypracować dla naszego klienta. Szczegółowy case study z przebiegu wdrożenia Comarch ERP Altum w Centrum Ogrodniczym JUCCA  zaprezentujemy już niebawem.

Graphcom Sp. z o.o. – od wielu lat współpracujemy jako Autoryzowany Partner Comarch. Wyspecjalizowaliśmy się we wdrożeniach systemów dla sieci handlowych Comarch ERP Altum oraz programu do zarządzania produkcją Comarch ERP XL.

Nadchodzi era digitalizacji: mamy wieści z pierwszej ręki!

Udział w konferencji Partnerstwo 2018 był dla nas doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy, w tym zapoznania się z najnowszymi trendami panującymi w świecie IT. Chcemy podzielić się nią z naszymi klientami, zarówno obecnymi, jak i przyszłymi. Najważniejsze obszary działania związane z digitalizacją to chmura obliczeniowa, analityka i machine learning, sztuczna inteligencja oraz Internet rzeczy. To właśnie one są wyznacznikiem cyfrowej transformacji. Szacuje się, że światowe wydatki na digitalizację procesów w firmach w najbliższych latach wzrosną o 16,9%, osiągając tym samym wartość 1,1 biliona $ (dane IDC). Dynamiczne wzrosty przewidywane są także na polskim rynku, zwłaszcza w sektorze MŚP. W samym 2018 roku (I-III kwartał) sprzedaż produktów Comarch osiągnęła poziom około 89 775 000 zł. Proporcje sprzedażowe kształtowały się następująco:

  • ERP XL: 37 935 000 zł,
  • ERP Altum: 2 569 000 zł,
  • WMS i mobile: 908 000 zł,
  • HRM:125 000 zł,
  • BI: 903 000 zł,
  • DMS: 443 000 zł,
  • MSP (ogółem, czyli Optima, XT, iBard): 47 800 000 zł.

Dane mówią same za siebie: rozwój firm jest zdeterminowany przez stosowanie wciąż ulepszanych systemów ERP, aplikacji klasy Business Inteligence czy chmury.

Trendy i nowości Comarch

Po Partnerstwie 2018 jesteśmy też na bieżąco ze wszystkimi planowanymi nowościami produktowymi Comarch. Niebawem na rynek zostaną wprowadzone zaawansowane rozwiązania, takie jak Comarch OCR, Comarch eSprawozdania, BI Point dla Comarch Optima, nowa oferta Comarch ERP XT, e-sklep Comarch czy usługa Asysta Premium. O wszystkim będziemy informować na bieżąco! Zachęcamy też do zainteresowania się promocyjną ofertą Comarch IBARD, w ramach której klienci ERP otrzymują roczny bezpłatny dostęp do przestrzeni dyskowej w chmurze Comarch , gdzie mogą bezpiecznie przechowywać swoje dane.

Nie samą pracą człowiek żyje, czyli konferencja po godzinach

Obok ciekawych, merytorycznych sesji plenarnych nie zabrakło czasu na dobrą zabawę oraz integrację. Zespół Graphcom świetnie bawił się zarówno na uroczystym bankiecie, jak i na koncercie Lady Pank. Atmosfera była wyjątkowa także ze względu na to, że Comarch w tym roku świętuje 25-lecie swojego istnienia. Największą radość sprawił nam jednak tytuł Partnera Roku, który nie tylko potwierdza nasze kompetencje i profesjonalizm w pracy, ale także stanowi zwieńczenie wielu miesięcy intensywnego wysiłku i zaangażowania całego zespołu Graphcom. Wróciliśmy z solidną dawką inspiracji, a także motywacji do dalszej pracy, tak by w przyszłym roku ponownie stanąć na podium!

Reprezentacja w składzie: Anna Sułkowska, Joanna Oprawa-Karwat, Tomasz Krause, Przemysław Nyka, Wiesław Kawał, Witold Laskowski, Bartosz Bieszkowski, Michał Lasocki

Graphcom Sp. z o.o. – Partner Comarch.