SIECI HANDLOWE

Podsumowanie konferencji Comarch Retail 2019

Oczekiwania, wymagania i wysoka świadomość współczesnych konsumentów to motor napędowy dla nowych trendów na rynku retail. To niewiarygodne, ale zgodnie z raportem Global Digital 2019 każdego dnia do świata internautów dołącza blisko milion osób! Coraz części sieć staje się miejscem, w którym zaspokajamy wszystkie nasze potrzeby: robimy zakupy, nawiązujemy relacje czy znajdujemy zatrudnienie. Statystyczny Polak spędza średnio 6 h w ciągu dnia w Internecie. Dla współczesnego rynku retail to bardzo obiecujące szacunki. Jak najlepiej wykorzystać jego potencjał? Skąd czerpać inspiracje i jakie działania podejmować, by sukcesywnie rozwijać swój biznes? O tym wszystkim była mowa na tegorocznej konferencji Comarch Retail.

Digitalizacja sieci handlowej na przykładzie marki Puccini

Wydarzenie cieszyło się wysoką frekwencją wśród firm handlowych, którym zależało na tym, by dowiedzieć się w jaki sposób zapewnić konsumentom to, czego naprawdę potrzebują. Szybki wybór produktu, prosty sposób zapłaty czy możliwość bezproblemowego zwrotu: to podstawa, i to niezależnie od tego czy zakupy odbywają się w sklepie online czy w galerii handlowej. Trendy najlepiej jednak śledzić na przykładach, a tych nie brakowało na konferencji. Wśród prelegentów był Tomasz Krause, Prezes Zarządu w Graphcom, który reprezentował naszego klienta, firmę Puccini. Podczas prezentacji uczestnicy mogli zobaczyć, w jaki sposób system informatyczny pozwala zdigitalizować sieć handlową oraz realizować ideę Omnichannel. Jesteśmy dumni, ponieważ efekty uzyskane w Puccini to zasługa naszego wdrożenia. Nasi konsultanci byli bardzo zaangażowani w prace związane z implementacją systemu Comarch ERP Altum czy aplikacji Comarch Retail POS.

Multimedialna relacja z konferencji

Zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu, będącego multimedialną relacją z konferencji:

Puentą niech będzie cytat z powyższego filmu: „Dzisiaj retail to coś więcej niż tylko sprzedaż detaliczna (…) Nie obędzie się bez rozwiązań sprzedaży wielokanałowej. Każda marka musi poważnie rozważyć rozszerzanie sprzedaży na różne kanały, bo taka jest dzisiaj wola klienta.”

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić