Case Study z wdrożenia Comarch ERP w Centrum Orgodniczym Jucca

Comarch ERP wspiera organizacje wielofirmowe, wielooddziałowe, sieci sprzedaży
detalicznej (również model franczyzowy), a także przedsiębiorstwa o profilu handlowo-usługowym. Docenią go zwłaszcza rozwijające się firmy, nastawione na tworzenie kolejnych oddziałów. Dobrym przykładem jest tu właśnie spółka JUCCA.

Przeczytaj Case Study

Na podany adres e-mail natychmiast przyślemy dokument opisujący szczegóły projektu.

    Centrum Ogrodnicze Jucca

    JUCCA istnieje na rynku poznańskim prawie 30 lat, wciąż inspirując klientów do uatrakcyjniania swojego otoczenia. Wszystko za sprawą bogatego asortymentu, w którym można znaleźć rośliny wewnętrzne i zewnętrzne, rabatowe, śródziemnomorskie, zoologiczne, a także artykuły florystyczne, dekoracyjne i ogrodnicze. JUCCA realizuje nietypowe zamówienia, w tym na drzewka bonsai czy rośliny tropikalne. Na terenie obiektu znajduje się duża pracownia florystyczna oraz restauracja. Zarząd JUCCA podjął decyzję, że spółka potrzebuje zmian w sposobie zarządzania, by móc działać jeszcze skuteczniej.

    Co zyskało Centrum Orgodnicze Jucca
    wdrażając Comarch ERP?

    growth (1) 1

    Automatyzacja procesów
    Wiele operacji, które wymagały dużego nakładu manualnej pracy zostało zautomatyzowanych.

    06 documents (2) 1
    Wykluczenie dokumentacji papierowej
    Procesy związane z: gospodarką magazynową, zamówieniami wewnętrznymi, obsługą klientów przez przedstawicieli handlowych, były obsługiwane za pomocą papierowych dokumentów. Wdrożenie pozwoliło na ich digitalizację.
    02 gear (1) 1
    Integracja
    Połączenie POS z terminalami płatniczymi pozwoliło zaoszczędzić bardzo dużo czasu na stanowiskach sprzedaży i wyeliminować pomyłki przy ręcznym wpisywaniu kwoty do urządzenia.
    02 increase 1
    Uruchomienie e-commerce
    Uruchomienie nowego kanału sprzedaży żywych kwiatów spowodowało, że już w pierwszym roku pojawiła się dodatkowa sprzedaż, której bez e-commerce w ogóle by nie było. 
    03 01-ksiegowosc
    Wspomaganie przecen/promocji
    Wprowadzenie analiz wskazujących towary słabo rotujące i wygodnych rozwiązań w zakresie przeceny takich towarów spowodowało widoczne zwiększenie sprzedaży.
    04 cloud-service 1
    Sprzedaż za pomocą nowego POS
    Wydajny system POS spowodował, że widocznie zmniejszyły się kolejki przy stanowiskach kasowych. W ten sposób udało się znacznie zredukować sytuacje, w których klienci pozostawiali koszyki z towarem przed kasą i opuszczali sklep, nie dokonując zakupu.

    Okiem klienta

    “Dzięki doświadczeniu konsultantów firmy, podczas wdrożenia powstało wiele użytecznych rozwiązań biznesowych. Z całym przekonaniem możemy zarekomendować spółkę Graphcom jako rzetelną firmę wdrożeniową i sprawdzonego partnera biznesowego. Polecamy współpracę z Graphcom przedsiębiorstwom chcącym rozwijać sprzedaż detaliczną, oraz internetową.
    Jesteśmy zadowoleni z systemu, ponieważ dzięki niemu klient spędza mniej czasu przy kasie. POS’y mogą działać offline i możliwa jest sprzedaż towarów bez stanu magazynowego w systemie. Dzięki temu jestem spokojniejszy, że obsługa klienta będzie działała bez przeszkód.”

    Paweł Stadnik, Członek Zarządu Jucca
    ul. Poznańska 161 62-080 Tarnowo Podgórne

    Przeczytaj Case Study

    Na podany adres e-mail natychmiast przyślemy dokument opisujący szczegóły projektu.

      Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić