System Comarch POS

System POS Comarch Retail może być wykorzystywany przez sprzedawców w salonie sprzedaży oraz na zapleczu sklepu. Sprzyja on koncentracji na potrzebach klienta, a to ważny element budowania wizerunku marki i trwałej relacji z odbiorcą. Sprzedawca zyskuje szybki dostęp do wszystkich kluczowych informacji, a także możliwość dokończenia transakcji, która rozpoczęła się w innym kanale sprzedaży (np. Pick and Collect).

System POS Comarch umożliwia także obsługę zwrotów, wymianę towaru, a także pozwala doradzić klientowi czy zasugerować dodatkowy produkt, który podpowie system. System Comarch Retail POS sprawdzi się też na zapleczu sklepu, gdzie kierownik magazynu zyska szybki dostęp do sugestii centrali. Dzięki temu wyeliminowane zostanie ryzyko, że szybko rotujący asortyment się skończy. Program Comarch Retail POS umożliwia też szybszą realizację przyjęcia towaru, czy inwentury.

 

Rozbudowany funkcjonalnie program POS krakowskiej firmy Comarch jest obecnie coraz częściej wybieranym systemem POS w polskich sieciach handlowych. Współpracuje także z systemem WMS tego producenta

 

Korzyści i funkcje

System POS Comarch Retail to szybki, wygodny i niezawodny program POS dla sieci handlowych. Najważniejsze możliwości:

  • Aplikacja automatycznie przełącza się pomiędzy trybem online i offline, bez wpływu na pracę sprzedawcy
  • Podczas sprzedaży wyświetlane są w systemie POS propozycje artykułów powiązanych z danym towarem, np. „do tych spodni najlepiej pasuje ten pasek”
  • Rozbudowana forma konfiguracji promocji i rabatów umożliwia odwzorowanie różnorodnych akcji promocyjnych, np. przy zakupie 4 artykułów, najtańszy 50% taniej; system automatycznie nalicza odpowiednie rabaty
  • Nowoczesny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, umożliwiający szybkie wprowadzenie nowego pracownika
  • Praca z wieloma dokumentami: na jednym stanowisku systemu POS możliwe jest obsłużenie kilku klientów jednocześnie
  • Obsługa dowolnych form płatności: gotówka, karta, bon lub płatności mieszane
  • Wyświetlanie zdjęć towarów; pracownik kasowy ma wgląd do aktualnych opisów, zdjęć oraz szczegółowych informacji o artykułach
  • Sprzedawca może wydać klientowi towary zamówione w Comarch e-Sklep lub w innym kanale sprzedaży oraz zamówić towary dla klienta z odbiorem w wybranym sklepie lub z dostawą do domu
  • Zautomatyzowane przyjmowanie zwrotów oraz wymiana towarów, sprzedawca wypełnia minimum wymaganych informacji
  • Pozycje dokumentu w systemie POS mogą być przypisane do różnych asystentów sprzedaży, co pozwala lepiej rozdzielać premię pomiędzy pracowników sklepu
  • Wielojęzyczność: Comarch dostarcza tłumaczenia w języku: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim
 
System POS Comarch Retail świetnie sprawdzi się jako system dla sieci handlowych z każdej branży. Współpracuje z systemem/programem magazynowym WMS.
Od wielu lat jesteśmy Autoryzowanym Partnerem Comarch i specjalizujemy się we wdrożeniach dla sieci handlowych.

 

Rynki i zastosowanie

Sieci handlowe Przedsiębiorstwa handlowe Przedsiębiorstwa usługowe

Omnichannel - system sprzedaży ERP

Comarch ERP Altum

Najnowocześniejszy technologicznie system dla sieci handlowych. Umożliwia obsługę punktów sprzedaży (POS). System ten można dostosować do specyficznych procesów biznesowych przedsiębiorstwa. Posiada oczywiście klasyczne moduły systemu ERP dla firm takie jak księgowość czy płace i kadry.
Dodatkowo wielojęzyczny interfejs umożliwia wdrożenia u klientów zagranicznych. Comarch Retail POS to w zasadzie Comarch ERP Altum dostosowane do potrzeb i wymogów właścicieli sieci handlowych. Graphcom Sp. z o. jako Comarch Partner, od wielu lat wdraża Comarch ERP Altum. Wyspecjalizowaliśmy się we wdrożeniach tego systemu w sieciach handlowych z różnych branż.

Poznaj naszych klientów

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić