Comarch B2B

Comarch B2B to nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. System jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP.



<!—Projekt IVT–>

Wdrożenie Comarch B2B w IVT sp. z o.o.

IVT Sp. z o.o. produkuje i dostarcza rozwiązania dla branży dekarskiej. Po wdrożeniu Comarch B2B udało się jej utrzymać zespół zajmujący się klientami B2B na stałym poziomie pomimo, że ilość zamówień stale rośnie. Ilość pomyłek w zamówieniach spadła dramatycznie. Zapoznaj się ze szczegółami.


Wdrożenie Comarch B2B w IVT

<!—Projekt Jai Kudo–>

Wdrożenie Comarch B2B w Jai Kudo

Platforma Comarch B2B oprócz dostępu do zawsze aktualnej i ustandaryzowanej oferty produktowej, daje możliwość udostępnienia zaawansowanych narzędzi w formie konfiguratora, które umożliwiają definiowanie wymagań dla złożonych produktów. Rozwiązanie następnie umożliwia automatyczne generowanie zapytań ofertowych w systemie Comarch ERP, które standardowo musiałby być wprowadzone do systemu ręcznie. Sprawdź jak w ramach wdrożenia platformy Comarch B2B uruchomiliśmy dedykowany konfigurator soczewek w firmie JAI KUDO.


Wdrożenie Comarch B2B w Jai Kudo

Cechy Comarch B2B

Sprawdź wszystkie dostępne funkcjonalności platformy Comarch B2B. Zobacz jak może usprawnić Twoją sprzedaż w modelu Business-to Business.

Księgowość

Pełna integracja z systemami Comarch ERP

Pełna integracja z systemami Comarch ERP

Jednym z największych atutów platformy Comarch B2B jest jej integracja z systemem Comarch ERP Altum oraz XL, dzięki której szybko i wygodnie zaprezentujesz swoją ofertę kontrahentom wprost z własnej bazy danych, obsłużysz zamówienia, jak również udostępnisz ważne dokumenty. Dzięki pracy w trybie online wszystkie działania wykonane przez kontrahenta po stronie platformy B2B będą widoczne dla Ciebie w systemie ERP.

Księgowość

Modyfikowalny interfejs

Modyfikowalny interfejs

Nowoczesny, wpisujący się w najnowsze trendy interfejs aplikacji sprawi, że klienci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Będziesz w stanie dostosować wygląd systemu do potrzeb swojej firmy. W łatwy sposób dodasz logotyp firmy, dostosujesz stronę logowania, zmienisz kolorystykę portalu korzystając z gotowych schematów i nadasz aplikacji spersonalizowany wygląd.

Księgowość

Zarządzanie współpracą z kontrahentami

Zarządzanie współpracą z kontrahentami

Dzięki Comarch B2B nadasz indywidualne uprawnienia swoim kontrahentom. Spersonalizujesz ofertę produktową oraz promocyjną. Stworzysz przejrzyste drzewko produktowe i wpłyniesz na sprawniejsze oraz bardziej intuicyjne poruszanie się użytkowników po Twoim asortymencie.

Księgowość

Automatyzacja procesów sprzedaży

Automatyzacja procesów sprzedaży

Comarch B2B to całkowicie bezobsługowe oraz zdalne narzędzie stworzone po to, abyś zwiększał wolumen sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień. Dostępna funkcjonalność n-koszyków, umożliwia klientom podczas kompletacji zamówień, dodawanie towarów do n-różnych koszyków (np. wskazując do każdego inny adres wysyłkowy), co znacznie ułatwia zakupy i skraca ich czas. Klienci mają również możliwość składania powtarzających się zamówień za pomocą jednego kliknięcia.

Księgowość

Skuteczna wymiana informacji

Skuteczna wymiana informacji

Dzięki Comarch B2B Twoi kontrahenci zyskają dostęp do pełnej historii swoich faktur, zamówień oraz płatności. Platforma B2B automatycznie przypomni kontrahentom o przeterminowanych płatnościach. Dzięki pełnej integracji z systemem Comarch ERP system automatycznie pobierze informacje o wszystkich dokumentach księgowych dla każdego odbiorcy. Umożliwi ponadto kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności.

Księgowość

Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami

Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami

Platforma umożliwia umieszczanie dowolnych informacji, które chcesz udostepnić kontrahentom – komunikaty, nowości, promocje, instrukcje obsługi, regulaminy itd. Pamiętaj, komunikacja z klientami jest bardzo ważna i może rozwiązać wiele niepotrzebnych problemów w przyszłości. Jednym słowem, sam decydujesz o tym, co i komu chcesz zakomunikować bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

Księgowość

Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów

Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów

Comarch B2B posiada możliwość tworzenia filtrów i efektywnego wyszukiwania produktów. Szybka, zoptymalizowana wyszukiwarka pozwoli Twoim kontrahentom sprawnie znaleźć to czego w danej chwili szukają. Filtry mogą zostać zapisane i użyte przez użytkowników w każdym momencie. Dzięki tym rozwiązaniom Twoi klienci oszczędzą swój czas i zautomatyzują pracę na platformie.

Księgowość

Obsługa sprzedaży międzynarodowej

Obsługa sprzedaży międzynarodowej

Comarch B2B posiada w standardzie 4 wersje językowe interfejsu, a także umożliwia rozliczenia w różnych walutach. Dzięki temu Twoi kontrahenci bez problemu wybiorą język przed zalogowaniem się do platformy oraz zrobią zakupy w swojej walucie. Dzięki platformie Comarch B2B możesz sprzedawać swoje produkty nie tylko w Polsce, czy Europie, ale na całym świecie.

Poznaj naszych klientów e-commerce

Puccini referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do produkcji którego wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.

Jucca case study Comarch ERP Altum i Graphcom
Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.

Matrix Media referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.

Bimex referencje dla Comarch ERP XL i Graphcom
Spółka BIMEX powstała w 1993 roku i jest czołowym dystrybutorem wyrobów złącznych, spawalniczych, pneumatycznych, narzędzi i elektronarzędzi na rynku wielkopolski. Jest przedstawicielem czołowych producentów, takich jak BOSCH i KARCHER. Oferta jest dostępna w 4 profesjonalnych salonach narzędziowych, w sklepie internetowym i na Allegro. Spółka prowadzi również wypożyczalnię narzędzi.

Semilac referencje dla Comarch ERP XL, Comarch WMS i Graphcom
Wyjątkowa trwałość produktów, intensywność dostępnych kolorów oraz odważne decyzje biznesowe sprawiły, że Semilac szybko stał się numerem 1 wśród producentów lakierów hybrydowych w Polsce. Produkty Semilac dostępne są w niemal 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce można kupić je w ponad 540 punktach sprzedaży, w tym na ponad 100 wyspach handlowych i w 20 sklepach monobrandowych.

Jai Kudo referencje dla Comarch B2B i Graphcom Firma JAI KUDO Polska od 2004 roku zaopatruje polskie zakłady i salony optyczne w soczewki okularowe oraz oprawy. Obecnie jest jednym z najczęściej wybieranych dystrybutorów wysokiej jakości soczewek jednoogniskowych i wieloogniskowych. W listopadzie 2015 roku firma dołączyła do wyróżniających się podmiotów działających w ramach międzynarodowej grupy optycznej – Essilor International.  

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy

prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.



Co zyskasz wdrażając Comarch B2B?

70 tys. firm

Usprawnisz komunikację z klientami biznesowymi

Usprawnisz komunikację z klientami biznesowymi

Aplikacja Comarch B2B działa na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Wszystkie akcje wykonane przez użytkownika są od razu widoczne w systemie Comarch ERP. Dzięki temu, że partnerzy biznesowi mają stały dostęp do oferty i warunków handlowych, firma zyskuje wizerunkowo, a jej personel jest odciążony z powtarzalnych zadań.

70 tys. firm

Zapewnisz dostęp do zawsze aktualnych dokumentów

Zapewnisz dostęp do zawsze aktualnych dokumentów

Umożliwiaj kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności. Udostępniaj istotne dokumenty (umowy, dokumentacje, specyfikacje, ulotki promocyjne czy katalogi) dbając o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli komplet informacji odnośnie waszej współpracy i sukcesywnie buduj zaufanie u swoich klientów.

70 tys. firm

Zautomatyzujesz czasochłonne procesy

Zautomatyzujesz czasochłonne procesy

Dzięki integracji z systemami Comarch ERP, grupy i zorganizowane w nich produkty zostaną analogicznie wyświetlone w Comarch B2B. System oszczędza Twój czas – nie musisz od nowa tworzyć grup produktowych. Otrzymuj zapytania ofertowe, twórz oferty, przekształcaj je w zamówienia i zarabiaj!

70 tys. firm

Zyskasz platformę B2B pracującą dla Ciebie 24h / dobę

Zyskasz platformę B2B pracującą dla Ciebie 24h / dobę

Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę w Internecie, tak aby każdy z Twoich partnerów mógł składać zamówienia o każdej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie.

Aktualności

Jak skutecznie wdrożyć omnichannel w sieci sprzedaży?

2 kwietnia 2024

Co zyskuje firma handlowa wdrażając omnichannel? Dowiedź się, jak to zrobić z pomocą Comarch ERP XL i Comarch POS.

Czytaj więcej

Zakupy w firmie produkcyjnej - najczęściej popełniane błędy.

9 stycznia 2024

Czy popełniasz te błędy robiąc zakupy do Twojej firmy produkcyjnej? Dowiesz się, jeśli przeczytasz ten artykuł!

Czytaj więcej

Wielka podwyżka w Baselinker dotycząca większych sprzedawców internetowych

5 stycznia 2024

Zobacz, jakie działania możesz podjąć w obliczu zmiany cennika Baselinker, aby ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów obsługi zamówień.

Czytaj więcej
Pokaż więcej

Platforma B2B do zautomatyzowanej sprzedaży przez Internet

Comarch B2B to nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. System jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP. Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być inna dla każdego z nich. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na własnej bazie systemu Comarch ERP wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch B2B natychmiast bez jakichkolwiek opóźnienia. Kontrahenci natomiast mają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze. Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić