Organizacja wysyłki z magazynu

Aplikacja Wysyłkowa

Wsparcie prawidłowego przygotowania towarów zamówionych przez klienta i błyskawiczna organizacja wysyłki z magazynu.


Doskonała organizacja wysyłki z magazynu
to warunek konieczny sukcesu w sprzedaży.

Ważnym kryterium oceny dostawcy, jest czas dostawy i zgodność przesyłki z zamówieniem. Zorganizuj proces w magazynie w taki sposób, by jeden zespół pracowników zbierał produkty a następnie drugi, przy okazji pakowania, dokładnie sprawdzał, czy zebrane towary zgadzają się z zamówieniem. Następnie, natychmiast przygotuj list przewozowy i dokumenty, które otrzyma klient. Sprawna organizacja wysyłki z magazynu dzięki Aplikacji Wysyłkowej, to dodatkowy bodziec dla szybkiego rozwoju Twojej firmy.

organizacja wysyłki z magazynu za pomocą aplikacji wysyłkowej

Cechy rozwiązania

Kontroluje zgodność pakowanych towarów z zamówieniem klienta

Kontroluje zgodność pakowanych towarów z zamówieniem klienta

Organizuj wysyłkę z magazynu tak, żeby klient otrzymał to, co zamawiał.

Generuje list przewozowy u kuriera

Generuje list przewozowy u kuriera

Generuj list przewozowy i etykietę logistyczną do zamówienia klienta bezpośrednio na stanowisku pakowania, jednym kliknięciem.

Przygotowuje dokumenty handlowe dla klienta

Przygotowuje dokumenty handlowe dla klienta

Generuj dokumenty handlowe dla klienta bezpośrednio na stanowisku pakowania, jednym kliknięciem.

Wysyłka emaila informującego o zmianie statusu zamówienia na spakowane

Wysyłka emaila informującego o zmianie statusu zamówienia na spakowane

Zadbasz lepiej o klientów, jeżeli poinformujesz ich za pomocą maila o zmianach statusu zamówienia.

Współpracuje z wieloma kurierami

Współpracuje z wieloma kurierami

Współpracuj wygodnie z najpopularniejszymi firmami kurierskimi: DHL, InPost, UPS i wieloma innymi. Ciesz sie świetną organizacją wysyłki z magazynu.

Bardzo prosty interfejs

Bardzo prosty interfejs

Przygotuj nowego pracownika do pracy na stanowisku pakowania w kilka minut.

Współpracuje z czytnikiem kodów kreskowych

Współpracuje z czytnikiem kodów kreskowych

Dzięki obsłudze czytników kodów kresowych nie musisz obawiać się błędów weryfikacji towarów.

Działa na monitorach dotykowych

Działa na monitorach dotykowych

Praca z monitorem dotykowym i brak klawiatury pozwalają zaoszczędzić miejsce na stanowisku pakowania.

Rozwiązanie dedykowane dla Comarch ERP XL

Rozwiązanie dedykowane dla Comarch ERP XL

Korzystaj z pełnej zgodności z Comarch ERP XL
(niedługo również Comarch ERP Altum, Comarch ERP Optima).

Korzyści z wdrożenia Aplikacji Wysyłkowej:
świetna organizacja wysyłki z magazynu

Nasza prosta w obsłudze aplikacja wspierająca organizację wysyłki z magazynu pomoże Ci przenieść logistykę w Twojej firmie na wyższy poziom.

  • Podnieś jakość obsługi klienta eliminując błędy pakowania.
  • Wyślij więcej zamówień dzięki sprawnie zorganizowanemu procesowi przygotowania wysyłek.
  • Uprość realizację zamówień pochodzących ze sklepów internetowych, np. Magento, Comarch e-Sklep lub innych.
  • Uprość realizację zamówień znajdujących się w BaseLinker a pochodzących z platform sprzedażowy w sieci (Allegro, eBay, Amazon).
  • Poinformuj klientów o zmianach statusu zamówienia (np. spakowaniu zamówienia) dzięki wysyłce odpowiedniego emaila.
  • Uprość i zintegruj obsługę wysyłki towarów z zamówień pochodzących z różnych źródeł: sklepów, kanałów e-commerce, za pomocą jednego rozwiązania IT.

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy

prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.



Opis działania – sprawna organizacja wysyłki z magazynu

Proponujemy skorzystanie z naszej intuicyjnej aplikacji, dzięki której organizacja wysyłki z magazynu będzie znacznie łatwiejsza i pozwoli Twoim pracownikom uniknąć błędów w przygotowaniu paczek do klientów. Świetnie sprawdza się w realizacji przedstawionego poniżej scenariusza.

Etap 1 – zbieranie produktów

Każde potwierdzone zamówienie zostaje automatycznie opatrzone unikalnym kodem kreskowym i wydrukowane. Pracownicy magazynowi zespołu zajmującego się „zbiórką”, pobierają je po kolei i przystępują do kompletacji. Zdejmują z półek odpowiednie towary, a następnie umieszczają je na wózku lub kuwecie. Warto zadbać, by w jednym wózku/kuwecie znajdowało się jedno kompletne zamówienie.

ekran aplikacji wysyłkowej służącej do organizacji wysyłki z magazynu

Etap 2 – weryfikacja poprawności zbiórki

Następnie, przy okazji pakowania produktów, drugi zespół dokładnie sprawdza czy przygotowane towary zgadzają się z tym, co widnieje na zamówieniach. Po kolei skanowane są wszystkie EAN kody poszczególnych produktów, które znajdują się w wózku/kuwecie. Jeśli pojawi się błąd weryfikacji, na przykład jakiś produkt został zeskanowany więcej razy, niż ilość na zamówieniu, to pojawia się ostrzeżenie. W takiej sytuacji, dla sprawdzenia, pakujący musi ponownie zeskanować wszystkie pozycje zamówienia. Jeżeli ponowna weryfikacja zakończy się błędem, wtedy pakujący musi przekazać zamówieni do innej osoby, aby sprawdziła zgodność z zamówieniem.

Etap 3 – pakowanie i wysyłka

Z chwilą, gdy zamówienie zostało w całości i poprawnie skompletowane, aplikacja generuje dokument handlowy oraz list przewozowy (za pośrednictwem dodatkowej aplikacji Avocado Shipping, stworzonej przez Yosi.pl).
Numer listu przewozowego wygenerowany przez kuriera, jest następnie umieszczany na etykiecie wygenerowanej przez program, która zostanie naklejona na przesyłkę. Numer ten jest również przekazywany do Comarch ERP.

paczka z etykietą, pochodząca z aplikacji wysyłkowej służącej do organizacji wysyłki z magazynu

Dodatkowe możliwości

  • Rozwiązanie doskonale współpracuje z e-Robot łącznik z Magento, który połączy Twój sklep internetowy z Comarch ERP.
  • Jeżeli prowadzisz sprzedaż na Allegro, e-Bay lub innych platformach marketplace, prześlemy zamówienia do Comarch ERP za pośrednictwem łącznika zapewniającego współpracę Comarch ERP z BaseLinker.
  • Dzięki współpracy z modułem do rozliczania płatności zbiorczych PayLinker, możliwe jest rozliczanie w systemie Comarch ERP transakcji sprzedaży ze zbiorczym przelewem w oparciu o zestawienie zapłat, które otrzymasz od operatora. Aplikacja współpracuje z BlueMedia, PayPO, DHL Pobranie.
  • Jeżeli korzystasz z firm kurierskich, zapewniamy Ci możliwość automatycznego przesyłania zleceń wysyłkowych i pobierania listów przewozowych z poziomu Comarch ERP za pośrednictwem dodatkowego oprogramowania AVOCADO Shipping.

Poznaj naszych klientów e-commerce

Puccini referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do produkcji którego wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.

Jucca case study Comarch ERP Altum i Graphcom
Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.

Matrix Media referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.

Bimex referencje dla Comarch ERP XL i Graphcom
Spółka BIMEX powstała w 1993 roku i jest czołowym dystrybutorem wyrobów złącznych, spawalniczych, pneumatycznych, narzędzi i elektronarzędzi na rynku wielkopolski. Jest przedstawicielem czołowych producentów, takich jak BOSCH i KARCHER. Oferta jest dostępna w 4 profesjonalnych salonach narzędziowych, w sklepie internetowym i na Allegro. Spółka prowadzi również wypożyczalnię narzędzi.

Semilac referencje dla Comarch ERP XL, Comarch WMS i Graphcom
Wyjątkowa trwałość produktów, intensywność dostępnych kolorów oraz odważne decyzje biznesowe sprawiły, że Semilac szybko stał się numerem 1 wśród producentów lakierów hybrydowych w Polsce. Produkty Semilac dostępne są w niemal 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce można kupić je w ponad 540 punktach sprzedaży, w tym na ponad 100 wyspach handlowych i w 20 sklepach monobrandowych.

Jai Kudo referencje dla Comarch B2B i Graphcom Firma JAI KUDO Polska od 2004 roku zaopatruje polskie zakłady i salony optyczne w soczewki okularowe oraz oprawy. Obecnie jest jednym z najczęściej wybieranych dystrybutorów wysokiej jakości soczewek jednoogniskowych i wieloogniskowych. W listopadzie 2015 roku firma dołączyła do wyróżniających się podmiotów działających w ramach międzynarodowej grupy optycznej – Essilor International.  

Aktualności

Jak skutecznie wdrożyć omnichannel w sieci sprzedaży?

2 kwietnia 2024

Co zyskuje firma handlowa wdrażając omnichannel? Dowiedź się, jak to zrobić z pomocą Comarch ERP XL i Comarch POS.

Czytaj więcej

Zakupy w firmie produkcyjnej - najczęściej popełniane błędy.

9 stycznia 2024

Czy popełniasz te błędy robiąc zakupy do Twojej firmy produkcyjnej? Dowiesz się, jeśli przeczytasz ten artykuł!

Czytaj więcej

Wielka podwyżka w Baselinker dotycząca większych sprzedawców internetowych

5 stycznia 2024

Zobacz, jakie działania możesz podjąć w obliczu zmiany cennika Baselinker, aby ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów obsługi zamówień.

Czytaj więcej
Pokaż więcej
Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić