Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep to nowoczesne oprogramowanie dla sklepu internetowego, wspierające sprzedaż wielokanałową. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP możliwy jest sprawny, dwukierunkowy przepływ informacji, co bezpośrednio przekłada się na efektywną obsługę procesów promocyjno-sprzedażowych.



Sprawdź jak działa e-Sklep uruchomiony w firmie Jucca

Comarch e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego, które jest w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP. Korzyścią z integracji jest m.in. natychmiastowe przesyłanie zamówień i wystawianie dokumentów rozliczeniowych, a także spójne zarządzanie bazą towarową. Dzięki takiemu połączeniu klienci zyskują ekosystem do prowadzenia sprzedaży oraz zarządzania procesami handlowymi. Rozwiązanie umożliwia szybkie uruchomienie sprzedaży w Internecie i w rezultacie otwarcie się na nowe kanały dystrybucji. Sprawdź jak na uruchomieniu e-Sklepu zyskała firma Jucca.


Wdrożenie Comarch e-Sklep

Cechy Comarch e-Sklep

Sprawdź wszystkie dostępne funkcjonalności e-Sklepu. Zobacz jak mogą wesprzeć Twoją sprzedaż w kanale e-commerce.

Księgowość

Gotowe rozwiązanie e-commerce

Gotowe rozwiązanie e-commerce

Profesjonalny wygląd, estetyka i użyteczność to kluczowe cechy pozwalające przyciągnąć uwagę klientów i przeprowadzić ich przez proces zakupowy. Z Comarch e-Sklep zyskujesz dużą elastyczność w doborze grafiki sklepu oraz jej dostosowaniu do własnych preferencji. Możesz wybrać jeden z gotowych szablonów Comarch e-Sklepu a wygląd sklepu możesz dodatkowo zmodyfikować w szablonie CSS. Gotowe szablony graficzne zaimportujesz w kilka chwil za sprawą intuicyjnego konfiguratora.

Handel i magazyn

Automatyzacja sprzedaży

Automatyzacja sprzedaży

Comarch e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP. Komunikacja pomiędzy systemami jest dwukierunkowa. Z systemu ERP do sklepu wysyłane są m.in. informacje o towarach, cenniki, stany magazynowe, rabaty. Ze sklepu do ERP wysyłane są m.in. informacje o zamówieniach, klientach oraz dane do faktury. Korzyścią takiej integracji jest m.in. natychmiastowe przesyłanie zamówień i wystawianie dokumentów rozliczeniowych a także spójne zarządzanie bazą towarową.

Kadry i płace

Narzędzia do marketingu

Narzędzia do marketingu

Comarch e-Sklep pozwala prowadzić działania marketingowe za pomocą sprawdzonych narzędzi obejmujących m.in. ramki rekomendacji, dedykowane oferty, czy powiadomienia push wyświetlane w przeglądarce. Dodatkowo dzięki integracji z usłagami SALESmanago lub edrone lepiej poznasz odwiedzających Twoją stronę i przygotujesz efektywniejszą komunikację. Pozwoli to Twojej firmie nie tylko sprzedawać więcej, ale również zwiększyć satysfakcję klientów.

dla biur rachunkowych

Obsługa wielokanałowej sprzedaży

Obsługa wielokanałowej sprzedaży

Comarch e-Sklep jest częścią platformy Comarch Retail wspierającej sprzedaż wielokanałową, umożliwiającą m.in. realizację zakupów w trybie click&collect (zakup w sklepie online, odbiór w sklepie fizycznym). W ramach Comarch e-Sklep zyskujemy responsywną stronę internetową dostępną na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Rozwiązania integracyjne umożliwiają obecność produktów na popularnych platformach marketplace (m.in. Allegro, eBay) oraz w popularnych wyszukiwarkach internetowych (ceneo, nokaut, skąpiec itd.).

CRM i serwis

Sprawdzone rozwiązania od zaufanych dostawców

Sprawdzone rozwiązania od zaufanych dostawców

Dane Comarch e-Sklep są w całości przechowywane w nowoczesnym centrum danych Comarch Data Center. Gwarantuje to przede wszystkim stałą kontrolę bezpieczeństwa oraz bieżącą opiekę wykwalifikowanych administratorów. Oprogramowanie z sukcesem wdrożono w ponad 1800 przedsiębiorstwach, w Polsce, Francji, Niemczech i Szwajcarii. Producentem rozwiązania Comarch e-Sklep jest firma Comarch S.A.

Poznaj naszych klientów e-commerce

Puccini referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do produkcji którego wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.

Jucca case study Comarch ERP Altum i Graphcom
Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.

Matrix Media referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.

Bimex referencje dla Comarch ERP XL i Graphcom
Spółka BIMEX powstała w 1993 roku i jest czołowym dystrybutorem wyrobów złącznych, spawalniczych, pneumatycznych, narzędzi i elektronarzędzi na rynku wielkopolski. Jest przedstawicielem czołowych producentów, takich jak BOSCH i KARCHER. Oferta jest dostępna w 4 profesjonalnych salonach narzędziowych, w sklepie internetowym i na Allegro. Spółka prowadzi również wypożyczalnię narzędzi.

Semilac referencje dla Comarch ERP XL, Comarch WMS i Graphcom
Wyjątkowa trwałość produktów, intensywność dostępnych kolorów oraz odważne decyzje biznesowe sprawiły, że Semilac szybko stał się numerem 1 wśród producentów lakierów hybrydowych w Polsce. Produkty Semilac dostępne są w niemal 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce można kupić je w ponad 540 punktach sprzedaży, w tym na ponad 100 wyspach handlowych i w 20 sklepach monobrandowych.

Jai Kudo referencje dla Comarch B2B i Graphcom Firma JAI KUDO Polska od 2004 roku zaopatruje polskie zakłady i salony optyczne w soczewki okularowe oraz oprawy. Obecnie jest jednym z najczęściej wybieranych dystrybutorów wysokiej jakości soczewek jednoogniskowych i wieloogniskowych. W listopadzie 2015 roku firma dołączyła do wyróżniających się podmiotów działających w ramach międzynarodowej grupy optycznej – Essilor International.  

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy

prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.



Co zyskasz wdrażając Comarch e-Sklep?

70 tys. firm

Zwiększysz sprzedaż dzięki obecności w Internecie

Zwiększysz sprzedaż dzięki obecności w Internecie

Comarch e-Sklep umożliwia sprzedaż Twoich produktów w kanale e-commerce. Dzięki dostępnym narzędziom integracyjnym możesz być obecny w najpopularniejszych serwisach transakcyjnych, porównywarkach i wyszukiwarkach internetowych. Pozwól naszym narzędziom pracować dla Ciebie 24 godziny na dobę.

70 tys. firm

Zautomatyzujesz procesy sprzedaży

Zautomatyzujesz procesy sprzedaż

Dzięki pełnej integracji z systemami Comarch ERP w pełni zautomatyzujesz wymianę danych z Comarch e-Sklep. W rezultacie zyskasz możliwość łatwego zarządzania informacją o asortymencie oraz spływającymi zamówieniami. Pozwól by Comarch e-Sklep pracował za Ciebie.

70 tys. firm

Nie poniesiesz kosztów zakupu licencji i serwera

Nie poniesiesz kosztów zakupu licencji i serwera

Comarch e-Sklep jako jeden z nielicznych posiada możliwość wystawiania nielimitowanej liczby towarów. Dzięki rozwiązaniu Comarch nie jesteś ograniczony limitami wielkości bazy danych ani ilością przesyłanych danych. Nie musisz też podpisywać długoterminowych umów, Comarch e-Sklep dostępny jest w zróżnicowanej ofercie abonamentu miesięcznego.

70 tys. firm

W 14 dni będziesz gotowy przyjąć pierwsze zamówienie!

W 14 dni będziesz gotowy przyjąć pierwsze zamówienie!

Cały proces uruchomienia sprzedaży w Comarch e-Sklep możesz zrealizować w niecałe dwa tygodnie. Oferta obejmuje wybór odpowiedniego szablonu, przygotowanie interfejsu na bazie otrzymanych materiałów graficznych, jedną sesję poprawek, integrację z operatorem płatności i przesyłek, niezbędne szkolenia oraz wsparcie techniczne.

Aktualności

Największe zalety ERP. Jakie korzyści przynosi wdrożenie tego systemu w firmie?

23 sierpnia 2022

Odkryj, jakie zalety ERP są szczególnie ważne dla firm produkcyjnych, e-commerce i takich, które posiadają bardziej zaawansowane procesy magazynowe.

Czytaj więcej

Jak bezbłędnie przeprowadzić wdrożenie systemu ERP?

23 sierpnia 2022

Dowiedź się, jak bezbłędnie przeprowadzić wdrożenie systemu ERP. Co należy przygotować firmę i jej pracowników.

Czytaj więcej

Jaki system ERP wybrać?

22 sierpnia 2022

Jeżeli nie jesteś pewien jak przeprowadzić proces wyboru właściwego system ERP dla twojej firmy, przeczytaj ten artykuł.

Czytaj więcej
Pokaż więcej

Zarządzanie stroną i treścią

W Comarch e-Sklep możesz zarządzać treściami formalnymi takimi jak Regulamin sklepu, Polityka prywatności a także konfigurować treści powiadomień i komunikatów. Możesz korzystać z edytora, w którym stworzysz treści do stron promocyjnych, landing page z listą towarów promocyjnych i wiele innych. W platformie Comarch e-Sklep dodasz bannery, dostosujesz grafikę, kolorystykę i wprowadzisz wiele ustawień, aby Twój sklep był użyteczny, przejrzysty i sprawiał, że zakupy będą dla klientów prawdziwą przyjemnością.

Zarządzanie klientami

W Comarch e-Sklep masz dostęp do zgromadzonych informacji o klientach w tym: podgląd zamówień, listę towarów w przechowalni i koszyku, przypisane kupony rabatowe, adresy, uzupełnione zgody marketingowe, listę reklamacji i zwrotów oraz saldo punktów programu lojalnościowego. Z klientami możesz się komunikować wysyłając maile i SMS-y, możesz przyznać dodatkowy rabat indywidualny. Dysponujesz szerokim spektrum możliwości i od Ciebie zależy jak je wykorzystasz, aby klienci kupowali jeszcze więcej.

Narzędzia do raportów i analiz

Comarch e-Sklep posiada wbudowane narzędzie do generowania analiz związanych z towarami, zamówieniami czy kontrahentami. Pozwala to na sporządzanie szeregu raportów dotyczących np. towarów najczęściej kupowanych i oglądanych, towarów bez sprzedaży, najlepszych kontrahentów i wartości zamówień w czasie. Ich wnikliwa analiza pozwoli podejmować skuteczne decyzje biznesowe, których skutki będzie można obserwować i oceniać, dzięki ponownej analizie wybranych raportów. Aplikacja jest również w pełni zintegrowana z Google Analytics, co pozwala na prowadzenie bardziej zaawansowanych statystyk, np. badanie ruchu na stronie.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić