Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep to nowoczesne oprogramowanie dla sklepu internetowego, wspierające sprzedaż wielokanałową. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP możliwy jest sprawny, dwukierunkowy przepływ informacji, co bezpośrednio przekłada się na efektywną obsługę procesów promocyjno-sprzedażowych.



Sprawdź jak działa e-Sklep uruchomiony w firmie Jucca

Comarch e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego, które jest w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP. Korzyścią z integracji jest m.in. natychmiastowe przesyłanie zamówień i wystawianie dokumentów rozliczeniowych, a także spójne zarządzanie bazą towarową. Dzięki takiemu połączeniu klienci zyskują ekosystem do prowadzenia sprzedaży oraz zarządzania procesami handlowymi. Rozwiązanie umożliwia szybkie uruchomienie sprzedaży w Internecie i w rezultacie otwarcie się na nowe kanały dystrybucji. Sprawdź jak na uruchomieniu e-Sklepu zyskała firma Jucca.


Wdrożenie Comarch e-Sklep

Cechy Comarch e-Sklep

Sprawdź wszystkie dostępne funkcjonalności e-Sklepu. Zobacz jak mogą wesprzeć Twoją sprzedaż w kanale e-commerce.

Księgowość

Gotowe rozwiązanie e-commerce

Gotowe rozwiązanie e-commerce

Profesjonalny wygląd, estetyka i użyteczność to kluczowe cechy pozwalające przyciągnąć uwagę klientów i przeprowadzić ich przez proces zakupowy. Z Comarch e-Sklep zyskujesz dużą elastyczność w doborze grafiki sklepu oraz jej dostosowaniu do własnych preferencji. Możesz wybrać jeden z gotowych szablonów Comarch e-Sklepu a wygląd sklepu możesz dodatkowo zmodyfikować w szablonie CSS. Gotowe szablony graficzne zaimportujesz w kilka chwil za sprawą intuicyjnego konfiguratora.

Handel i magazyn

Automatyzacja sprzedaży

Automatyzacja sprzedaży

Comarch e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP. Komunikacja pomiędzy systemami jest dwukierunkowa. Z systemu ERP do sklepu wysyłane są m.in. informacje o towarach, cenniki, stany magazynowe, rabaty. Ze sklepu do ERP wysyłane są m.in. informacje o zamówieniach, klientach oraz dane do faktury. Korzyścią takiej integracji jest m.in. natychmiastowe przesyłanie zamówień i wystawianie dokumentów rozliczeniowych a także spójne zarządzanie bazą towarową.

Kadry i płace

Narzędzia do marketingu

Narzędzia do marketingu

Comarch e-Sklep pozwala prowadzić działania marketingowe za pomocą sprawdzonych narzędzi obejmujących m.in. ramki rekomendacji, dedykowane oferty, czy powiadomienia push wyświetlane w przeglądarce. Dodatkowo dzięki integracji z usłagami SALESmanago lub edrone lepiej poznasz odwiedzających Twoją stronę i przygotujesz efektywniejszą komunikację. Pozwoli to Twojej firmie nie tylko sprzedawać więcej, ale również zwiększyć satysfakcję klientów.

dla biur rachunkowych

Obsługa wielokanałowej sprzedaży

Obsługa wielokanałowej sprzedaży

Comarch e-Sklep jest częścią platformy Comarch Retail wspierającej sprzedaż wielokanałową, umożliwiającą m.in. realizację zakupów w trybie click&collect (zakup w sklepie online, odbiór w sklepie fizycznym). W ramach Comarch e-Sklep zyskujemy responsywną stronę internetową dostępną na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Rozwiązania integracyjne umożliwiają obecność produktów na popularnych platformach marketplace (m.in. Allegro, eBay) oraz w popularnych wyszukiwarkach internetowych (ceneo, nokaut, skąpiec itd.).

CRM i serwis

Sprawdzone rozwiązania od zaufanych dostawców

Sprawdzone rozwiązania od zaufanych dostawców

Dane Comarch e-Sklep są w całości przechowywane w nowoczesnym centrum danych Comarch Data Center. Gwarantuje to przede wszystkim stałą kontrolę bezpieczeństwa oraz bieżącą opiekę wykwalifikowanych administratorów. Oprogramowanie z sukcesem wdrożono w ponad 1800 przedsiębiorstwach, w Polsce, Francji, Niemczech i Szwajcarii. Producentem rozwiązania Comarch e-Sklep jest firma Comarch S.A.

Poznaj naszych klientów e-commerce

Puccini referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do produkcji którego wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.

Jucca case study Comarch ERP Altum i Graphcom
Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.

Matrix Media referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.

Bimex referencje dla Comarch ERP XL i Graphcom
Spółka BIMEX powstała w 1993 roku i jest czołowym dystrybutorem wyrobów złącznych, spawalniczych, pneumatycznych, narzędzi i elektronarzędzi na rynku wielkopolski. Jest przedstawicielem czołowych producentów, takich jak BOSCH i KARCHER. Oferta jest dostępna w 4 profesjonalnych salonach narzędziowych, w sklepie internetowym i na Allegro. Spółka prowadzi również wypożyczalnię narzędzi.

Semilac referencje dla Comarch ERP XL, Comarch WMS i Graphcom
Wyjątkowa trwałość produktów, intensywność dostępnych kolorów oraz odważne decyzje biznesowe sprawiły, że Semilac szybko stał się numerem 1 wśród producentów lakierów hybrydowych w Polsce. Produkty Semilac dostępne są w niemal 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce można kupić je w ponad 540 punktach sprzedaży, w tym na ponad 100 wyspach handlowych i w 20 sklepach monobrandowych.

Jai Kudo referencje dla Comarch B2B i Graphcom Firma JAI KUDO Polska od 2004 roku zaopatruje polskie zakłady i salony optyczne w soczewki okularowe oraz oprawy. Obecnie jest jednym z najczęściej wybieranych dystrybutorów wysokiej jakości soczewek jednoogniskowych i wieloogniskowych. W listopadzie 2015 roku firma dołączyła do wyróżniających się podmiotów działających w ramach międzynarodowej grupy optycznej – Essilor International.  

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy

prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.



Co zyskasz wdrażając Comarch e-Sklep?

70 tys. firm

Zwiększysz sprzedaż dzięki obecności w Internecie

Zwiększysz sprzedaż dzięki obecności w Internecie

Comarch e-Sklep umożliwia sprzedaż Twoich produktów w kanale e-commerce. Dzięki dostępnym narzędziom integracyjnym możesz być obecny w najpopularniejszych serwisach transakcyjnych, porównywarkach i wyszukiwarkach internetowych. Pozwól naszym narzędziom pracować dla Ciebie 24 godziny na dobę.

70 tys. firm

Zautomatyzujesz procesy sprzedaży

Zautomatyzujesz procesy sprzedaż

Dzięki pełnej integracji z systemami Comarch ERP w pełni zautomatyzujesz wymianę danych z Comarch e-Sklep. W rezultacie zyskasz możliwość łatwego zarządzania informacją o asortymencie oraz spływającymi zamówieniami. Pozwól by Comarch e-Sklep pracował za Ciebie.

70 tys. firm

Nie poniesiesz kosztów zakupu licencji i serwera

Nie poniesiesz kosztów zakupu licencji i serwera

Comarch e-Sklep jako jeden z nielicznych posiada możliwość wystawiania nielimitowanej liczby towarów. Dzięki rozwiązaniu Comarch nie jesteś ograniczony limitami wielkości bazy danych ani ilością przesyłanych danych. Nie musisz też podpisywać długoterminowych umów, Comarch e-Sklep dostępny jest w zróżnicowanej ofercie abonamentu miesięcznego.

70 tys. firm

W 14 dni będziesz gotowy przyjąć pierwsze zamówienie!

W 14 dni będziesz gotowy przyjąć pierwsze zamówienie!

Cały proces uruchomienia sprzedaży w Comarch e-Sklep możesz zrealizować w niecałe dwa tygodnie. Oferta obejmuje wybór odpowiedniego szablonu, przygotowanie interfejsu na bazie otrzymanych materiałów graficznych, jedną sesję poprawek, integrację z operatorem płatności i przesyłek, niezbędne szkolenia oraz wsparcie techniczne.

Aktualności

Zakupy w firmie produkcyjnej - najczęściej popełniane błędy.

9 stycznia 2024

Czy popełniasz te błędy robiąc zakupy do Twojej firmy produkcyjnej? Dowiesz się, jeśli przeczytasz ten artykuł!

Czytaj więcej

Wielka podwyżka w Baselinker dotycząca większych sprzedawców internetowych

5 stycznia 2024

Zobacz, jakie działania możesz podjąć w obliczu zmiany cennika Baselinker, aby ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów obsługi zamówień.

Czytaj więcej

Jak przyspieszyć dodawanie produktów do sklepu internetowego?

6 listopada 2023

W tym artykule zobaczysz jak w łatwy i szybki sposób rozwiązać problem dodawania nowych produktów do Twojego sklepu internetowego.

Czytaj więcej
Pokaż więcej

Zarządzanie stroną i treścią

W Comarch e-Sklep możesz zarządzać treściami formalnymi takimi jak Regulamin sklepu, Polityka prywatności a także konfigurować treści powiadomień i komunikatów. Możesz korzystać z edytora, w którym stworzysz treści do stron promocyjnych, landing page z listą towarów promocyjnych i wiele innych. W platformie Comarch e-Sklep dodasz bannery, dostosujesz grafikę, kolorystykę i wprowadzisz wiele ustawień, aby Twój sklep był użyteczny, przejrzysty i sprawiał, że zakupy będą dla klientów prawdziwą przyjemnością.

Zarządzanie klientami

W Comarch e-Sklep masz dostęp do zgromadzonych informacji o klientach w tym: podgląd zamówień, listę towarów w przechowalni i koszyku, przypisane kupony rabatowe, adresy, uzupełnione zgody marketingowe, listę reklamacji i zwrotów oraz saldo punktów programu lojalnościowego. Z klientami możesz się komunikować wysyłając maile i SMS-y, możesz przyznać dodatkowy rabat indywidualny. Dysponujesz szerokim spektrum możliwości i od Ciebie zależy jak je wykorzystasz, aby klienci kupowali jeszcze więcej.

Narzędzia do raportów i analiz

Comarch e-Sklep posiada wbudowane narzędzie do generowania analiz związanych z towarami, zamówieniami czy kontrahentami. Pozwala to na sporządzanie szeregu raportów dotyczących np. towarów najczęściej kupowanych i oglądanych, towarów bez sprzedaży, najlepszych kontrahentów i wartości zamówień w czasie. Ich wnikliwa analiza pozwoli podejmować skuteczne decyzje biznesowe, których skutki będzie można obserwować i oceniać, dzięki ponownej analizie wybranych raportów. Aplikacja jest również w pełni zintegrowana z Google Analytics, co pozwala na prowadzenie bardziej zaawansowanych statystyk, np. badanie ruchu na stronie.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić