System ERP
dla sieci handlowych

Sprzedaż napędzana przez dane to nasza specjalność

Sprawdź, jakie korzyści odnieśli nasi klienci wykorzystujący innowacyjny system dla sieci handlowych Comarch ERP Altum.

Digitalizacja dla sieci handlowych - system Comarch ERP Altum

Comarch ERP Altum został zaprojektowany tak, aby obsługiwać i usprawniać procesy handlowe w firmie, bez względu na specyfikę jej działania. Rozwiązanie doskonale sprawdzi się w przedsiębiorstwach o jedno lub wielooddziałowej strukturze, w sieciach sprzedaży detalicznej, również franczyzowych. Poznaj najważniejsze korzyści i funkcje naszego rozwiązania.

Odtwórz wideo

Poznaj korzyści i funkcje

systemy w sieciach handlowych

Omnichannel - Pozwól swojemu klientowi kupować tak, jak lubi

Business Intelligence

Podejmuj racjonalne decyzje w oparciu o dane

Rozwiązania BI Poznań

Zwiększ rentowność sprzedaży

obsługa serwisowa Comarch XL

Nieprzerwana, bezpieczna i szybka obsługa sprzedaży

Omnichannel - Pozwól swojemu klientowi kupować tak, jak lubi

Omnichannel to nowe spojrzenie na wielokanałowość, którego celem jest zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego konsumentowi bez względu na to, w którym kanale lub kanałach wchodzi w interakcję z Twoją marką. Klient może rozpocząć transakcje w jednym kanale (np. zamówić w sklepie internetowym), a zakończyć ją w innym (np. odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym). Taki model zakupów nosi nazwę Pick and Collect, czyli zamów i odbierz w sklepie. Klient może również zwrócić zamówiony przez Internet towar w dowolny salonie sprzedaży, czy śledzić realizację swojej reklamacji w platformie e-commerce.

 

Systemy omnichannel

Podejmuj racjonalne decyzje w oparciu o dane z Comarch ERP Altum

Dostarczymy Ci informacji na temat rentowności poszczególnych kanałów sprzedaży oraz grup produktów. Dowiesz się ile kosztują Cię sklepy i obsługa reklamacji. Na bieżąco będziesz monitorować efektywność kampanii sprzedażowych, a także swoich pracowników. Wreszcie łatwo przeanalizujesz łącznie dane pochodzące ze wszystkich podmiotów własnych i franczyzowych.

Zwiększ rentowność sprzedaży

Zorganizuj obsługę klienta za pomocą aplikacji Comarch Retail POS dla sklepów stacjonarnych, oraz aplikacji Comarch Mobile mPOS dla urządzeń mobilnych, która idealnie sprawdzi się szczególnie w miejscach takich jak: wyspy handlowe, pop-up store, kornerach czy w małych sklepach. Mechanizmy podpowiadające aktualnie obowiązujące promocje i wysokomarżowe towary powiązane, pomogą Twoim pracownikom zwiększyć rentowność sprzedaży i wpłyną na większą satysfakcję klienta z kontaktu z marką.

System POS

Nieprzerwana, bezpieczna i szybka obsługa sprzedaży

Punkty sprzedaży Comarch Retail POS działają zarówno w modelu online jak i offline, przez co zapewniają bezpieczeństwo sprzedaży. Wystawienie dokumentu dla klienta trwa bardzo krótko i jest możliwe zawsze, nawet wtedy, gdy z jakiś powodów nie mamy połączenia z centralą.

System dla sieci handlowej Comarch ERP Altum prowadzi sprzedawcę krok po kroku, podpowiadając mu, jakie towary powiązane powinien zaproponować klientowi i na jakich warunkach. Dodatkowo możliwa jest obsługa wielu klientów jednocześnie, dzięki pracy na wielu dokumentach. Co za tym idzie obsługa klienta jest prosta, intuicyjna i szybka.

Przyspiesz przygotowanie wysyłki towaru do klienta lub do salonu

Zarządzanie magazynem za pomocą urządzeń mobilnych jest możliwe dzięki Comarch WMS. Narzędzia Comarch WMS Zarządzanie oraz Comarch WMS Magazynier pozwalają na zdefiniowanie struktury magazynowej, algorytmów zarządzania lokalizacjami, przydzielanie dyspozycji pracownikom oraz monitorowanie stanu i czasu ich realizacji. To także wsparcie podczas przyjmowania i odnajdowania towarów w magazynie oraz ich wydawania i inwentaryzowania. Z Comarch WMS znacznie skrócisz czas potrzebny na przygotowanie towaru do wysyłki.

System WMS
aplikacja mPOS

Sprzedaj więcej partnerowi biznesowemu

Z myślą o pracownikach mobilnych pracujących w terenie powstało narzędzie Comarch Mobile Sprzedaż. Aplikacja na urządzenia mobilne wspiera sprzedaż bezpośrednią (vanselling), przyjmowanie zamówień (preselling) i jednocześnie pozwala na zarządzanie relacjami z klientami. Mechanizmy podpowiadające aktualnie obowiązujące promocje i wysokomarżowe towary powiązane, pomogą Twoim pracownikom zwiększyć rentowność sprzedaży i wpłyną na większą satysfakcję klienta z kontaktu z marką.

Wielofirmowość i franczyza - analizuj dane o wszystkich Twoich markach w jednym systemie

Comarch ERP Altum pozwala na prowadzenie wielu firm niezależnie, w jednym systemie. Dane przedsiębiorstwo ma dostęp jedynie do informacji związanych z własną działalnością, chyba że administrator określi inaczej. Podmioty mogą współdzielić zasoby, takie jak kartoteki towarowe (wraz ze informacją o dostępnych stanach magazynowych), kartoteki kontrahentów (z uwzględnieniem historii transakcji i rozliczeń), definicje warunków handlowych, co prowadzi do ujednolicenia obsługi klientów w strukturach holdingowych, czy franczyzowych. Co ważne, funkcjonalność jest wliczona w cenę platformy.

Partner Comarch Altum Poznań
Programowanie Comarch Altum

Nie rezygnuj ze sprawdzonych rozwiązań - otwartość na integrację

Korzystasz ze sprawdzonych rozwiązań? Nie musisz z nich rezygnować, by cieszyć się efektywną pracą na Comarch ERP Altum. Potrafimy bezpiecznie integrować nasze systemy ERP dla sieci handlowych z Twoim oprogramowaniem e-commerce, platformami B2B, bramkami antykradzieżowymi, dedykowanymi systemami planistycznymi, MES, WMS i wieloma innymi.

Uwolnij pracowników od powtarzalnej pracy – zautomatyzuj procesy

Wbudowane narzędzie Business Process Manager (BPM) umożliwia całkowitą lub częściową automatyzację powtarzalnych czynności zachodzących w firmie. Dzięki BPM system ERP wystawi dokumenty handlowe do przygotowanych już wysyłek towarów, wprowadzi automatyczną promocję na konkretne produkty w oparciu o spadek sprzedaży poniżej wcześniej ustalonego limitu, powiadomi klientów o statusie ich reklamacji, czy automatycznie przygotuje zamówienia wewnętrzne na artykuły, które za chwilę skończą się w salonie sprzedaży.

 

Business Process Manager (BPM)

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.

Aktualności

Zakupy w firmie produkcyjnej - najczęściej popełniane błędy.

9 stycznia 2024

Czy popełniasz te błędy robiąc zakupy do Twojej firmy produkcyjnej? Dowiesz się, jeśli przeczytasz ten artykuł!

Czytaj więcej

Wielka podwyżka w Baselinker dotycząca większych sprzedawców internetowych

5 stycznia 2024

Zobacz, jakie działania możesz podjąć w obliczu zmiany cennika Baselinker, aby ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów obsługi zamówień.

Czytaj więcej

Jak przyspieszyć dodawanie produktów do sklepu internetowego?

6 listopada 2023

W tym artykule zobaczysz jak w łatwy i szybki sposób rozwiązać problem dodawania nowych produktów do Twojego sklepu internetowego.

Czytaj więcej
Pokaż więcej
Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić