System ERP
dla sieci handlowych

Sprzedaż napędzana przez dane to nasza specjalność

Sprawdź, jakie korzyści odnieśli nasi klienci wykorzystujący innowacyjny system dla sieci handlowych Comarch ERP Altum.

Digitalizacja dla sieci handlowych - system ERP 4.0.

Comarch ERP Altum to system ERP dla sieci handlowych, który został zaprojektowany tak, aby obsługiwać i usprawniać procesy handlowe w firmie, bez względu na specyfikę jej działania. Rozwiązanie doskonale sprawdzi się w przedsiębiorstwach o jedno lub wielooddziałowej strukturze, w sieciach sprzedaży detalicznej, również franczyzowych. Poznaj najważniejsze korzyści i funkcje naszego rozwiązania.

Odtwórz wideo

Poznaj korzyści i funkcje

systemy w sieciach handlowych

Omnichannel - Pozwól swojemu klientowi kupować tak, jak lubi

Business Intelligence

Podejmuj racjonalne decyzje w oparciu o dane

Rozwiązania BI Poznań

Zwiększ rentowność sprzedaży

obsługa serwisowa Comarch XL

Nieprzerwana, bezpieczna i szybka obsługa sprzedaży

Omnichannel - Pozwól swojemu klientowi kupować tak, jak lubi

Omnichannel to nowe spojrzenie na wielokanałowość, którego celem jest zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego konsumentowi bez względu na to, w którym kanale lub kanałach wchodzi w interakcję z Twoją marką.

 

Klient może rozpocząć transakcje w jednym kanale, (np. zamówić w sklepie internetowym), a zakończyć ją w innym, (odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym), czyli Pick and Collect. Klient może również zwrócić zamówiony przez Internet towar w dowolny salonie sprzedaży, czy śledzić realizację swojej reklamacji w platformie e-commerce.

 

Dzięki nowoczesnemu systemowi ERP dla sieci handlowej – Comarch ERP Altum – będziesz w stanie obsłużyć wszystkie kanały sprzedaży.

Systemy omnichannel

Podejmuj racjonalne decyzje w oparciu o dane

Dostarczymy Ci informacji na temat rentowności poszczególnych kanałów sprzedaży oraz grup produktów. Dowiesz się ile kosztują Cię sklepy i obsługa reklamacji.

 

Na bieżąco będziesz monitorować efektywność kampanii sprzedażowych i swoich pracowników. Wreszcie łatwo przeanalizujesz łącznie dane pochodzące ze wszystkich podmiotów własnych i franczyzowych.

 

Zwiększ rentowność sprzedaży

Wykorzystaj przewagę swojego systemu ERP w sieci handlowej. Zorganizuj obsługę klienta za pomocą systemu POS Comarch Retail dla sklepów stacjonarnych, oraz aplikacji Comarch Mobile mPOS dla urządzeń mobilnych, która idealnie sprawdzi się szczególnie w miejscach takich jak: wyspy handlowe, pop-up store, kornerach czy w małych sklepach.

 

Mechanizmy podpowiadające aktualnie obowiązujące promocje i wysokomarżowe towary powiązane, pomogą Twoim pracownikom zwiększyć rentowność sprzedaży i wpłyną na większą satysfakcję klienta z kontaktu z marką.

System POS

Nieprzerwana, bezpieczna i szybka obsługa sprzedaży

Punkty sprzedaży Comarch Retail POS działają w modelu online jak i offline, przez co zapewniają bezpieczeństwo sprzedaży. Wstawienie dokumentu dla klienta trwa bardzo krótko i jest możliwe zawsze, nawet wtedy, gdy z jakiś powodów nie mamy połączenia z centralą.

System dla sieci handlowej Comarch prowadzi sprzedawcę krok po kroku, podpowiadając mu, jakie towary powiązane powinien zaproponować klientowi i na jakich warunkach. Dodatkowo możliwa jest obsługa wielu klientów na raz, dzięki pracy na wielu dokumentach. Co za tym idzie obsługa klienta jest prosta, intuicyjna i szybka.

Przyspiesz przygotowanie wysyłki towaru do klienta lub do salonu

Zarządzanie magazynem za pomocą urządzeń mobilnych umożliwia Comarch WMS. Systemy WMS Comarch – Zarządzanie oraz Comarch WMS Magazynier pozwalają na zdefiniowanie struktury magazynowej, algorytmów zarządzania lokalizacjami, przydzielanie dyspozycji pracownikom oraz monitorowanie stanu i czasu ich realizacji. 

 

 

To także wsparcie podczas przyjmowania i odnajdowania towarów w magazynie oraz ich wydawania i inwentaryzowania. Z Comarch WMS znacznie skrócisz czas potrzebny na przygotowanie towaru do wysyłki.

 

 

System WMS Comarch jest w pełni zintegrowany z programem do zarządzania produkcją – Comarch ERP XL.

 

Współpracuje również jako element systemu ERP dla sieci handlowych Comarch ERP Altum.

System WMS
aplikacja mPOS

Sprzedaj więcej partnerowi biznesowemu

Z myślą o pracownikach mobilnych pracujących w terenie powstało narzędzie Comarch Mobile Sprzedaż. Aplikacja na urządzenia mobilne wspiera sprzedaż bezpośrednią (vanselling), przyjmowanie zamówień (preselling) i jednocześnie pozwala na zarządzanie relacjami z klientami. 

Mechanizmy podpowiadające aktualnie obowiązujące promocje i wysokomarżowe towary powiązane, pomogą Twoim pracownikom zwiększyć rentowność sprzedaży i wpłyną na większą satysfakcję klienta z kontaktu z marką.

Aplikacja mobilna łączy się bezpośrednio z magazynowym systemem WMS Comarch. Współpracuje również z systemem dla sieci handlowych – Comarch ERP Altum oraz systemem ERP dla przemysłu – Comarch ERP XL.

Wielofirmowość i franczyza - analizuj dane o wszystkich Twoich markach w jednym systemie

Comarch ERP Altum pozwala na prowadzenie wielu firm niezależnie w jednym systemie. Dane przedsiębiorstwo ma dostęp jedynie do informacji związanych z własną działalnością chyba, że administrator określi inaczej. 

 

 

Podmioty mogą współdzielić zasoby, takie jak kartoteki towarowe (wraz ze informacją o dostępnych stanach magazynowych), kartoteki kontrahentów (z uwzględnieniem historii transakcji i rozliczeń), definicje warunków handlowych, co prowadzi do ujednolicenia obsługi klientów w strukturach holdingowych, czy franczyzowych. Co ważne, funkcjonalność jest wliczona w cenę platformy.

 

Comarch ERP Altum świetnie sprawdza się jako system ERP dla sieci handlowych. 

Partner Comarch Altum Poznań
Programowanie Comarch Altum

Nie rezygnuj ze sprawdzonych rozwiązań - otwartość na integrację

Korzystasz ze sprawdzonych rozwiązań? Nie musisz z nich rezygnować, by cieszyć się efektywną pracą na Comarch ERP Altum. Potrafimy bezpiecznie integrować nasze systemy ERP dla sieci handlowych z Twoim oprogramowaniem e-commerce, platformami B2B, bramkami antykradzieżowymi, dedykowanymi systemami planistycznymi, MES, WMS i wieloma innymi.

 

Nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy jako Partner Comarch pozwala dostarczać najwyższej klasy systemy ERP dla sieci handlowych oraz programy do zarządzania produkcją. Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL

Uwolnij pracowników od powtarzalnej pracy – zautomatyzuj procesy

Wbudowane narzędzie Business Process Manager (BPM) umożliwia całkowitą lub częściową automatyzację powtarzalnych czynności zachodzących w firmie. 

 

Dzięki BPM system ERP wystawi dokumenty handlowe do przygotowanych już wysyłek towarów, wprowadzi automatyczną promocję na konkretne produkty w oparciu o spadek sprzedaży poniżej wcześniej ustalonego limitu, powiadomi klientów o statusie ich reklamacji, czy automatycznie przygotuje zatowarowujące zamówienia wewnętrzne na artykuły, które za chwilę skończą się w salonie sprzedaży.

 

Narzędzie dostępne jest w systemie dla sieci handlowych Comarch Altum.

Business Process Manager (BPM)

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.

Aktualności

Dlaczego warto wdrożyć system Comarch ERP Optima? – case study na przykładzie biura rachunkowego Krolltax

20 marca 2019

Jesteś właścicielem biura rachunkowego lub kancelarii doradztwa podatkowego? Z pewnością zależy Ci więc na ciągłym podwyższaniu jakości obsługi klientów oraz maksymalnym wykorzystaniu możliwości płynących z nowych technologii. Powyższe cele możesz osiągn...

Czytaj więcej

Zadbaj o bezpieczeństwo danych: darmowe konto Comarch IBARD

18 marca 2019

Przypominamy, że jeszcze tylko do końca marca trwa akcja promocyjna „Terabajt dla biznesu za darmo”, skierowana do użytkowników systemów Comarch ERP. Udział w promocji pozwala otrzymać roczny dostęp do darmowego konta Comarch IBARD. Klienci zyskują w ten...

Czytaj więcej
Pokaż więcej