Puccini

Jesteśmy przykładem firmy, która z małego rodzinnego biznesu stopniowo przeobrażała się w rozpoznawalne, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo. Jako producent bagażu podróżnego, torebek damskich i galanterii skórzanej istniejemy na rynku od 1996 roku. Z roku na rok odnotowujemy coraz większy wzrost sprzedaży, zarówno detalicznej, jak i hurtowej. Milowym krokiem było dla nas otwarcie pierwszego salonu sprzedaży detalicznej. Prowadzimy sprzedaż zarówno w kraju, jak i za granicą. W Polsce posiadamy blisko 30 salonów stacjonarnych. Obecnie przyszedł czas na eksplorację rynku ukraińskiego.

Byliśmy świadomi, że skala naszych działań wymaga zintegrowanego sposobu zarządzania. Zdecydowaliśmy się na system Comarch ERP Altum, ponieważ umożliwił on integrację kilku niezależnych programów w jeden, duży system. Co jeszcze ważniejsze, był to jedyne znane nam oprogramowanie ERP dające możliwość obsługi sprzedaży w salonie sprzedaży, nawet, jeżeli doszłoby do czasowego zerwania połączenia z systemem centralnym. Ważnym argumentem był też duży, sprawdzony dostawca. Wdrożenie systemu oraz powiązanych narzędzi powierzyliśmy spółce Graphcom z Poznania, wieloletniemu partnerowi Comarch.

Jako nowoczesna firma nastawiona na rozwój postawiliśmy sobie ambitne cele:

  • Zintegrowanie działań i poprawa komunikacji między działami oraz salonami sprzedaży.
  • Zapewnienie ciągłości sprzedaży, w tym możliwość pracy w trybie offline.
  • Wsparcie dla rozwoju sprzedaży dzięki integracji sklepu internetowego z Comarch ERP Altum oraz sprzedaży online za granicą.
  • Szybsza obsługa zamówień z e-commerce.
  • Usprawnienie logistyki (serce e-commerce).

 

Najważniejsza dla nas zmiana na lepsze dotyczy zapewnienia ciągłości sprzedaży za sprawą platformy Comarch Retail POS. Dzięki temu możemy obsłużyć większą ilość klientów, a tym samym osiągnąć wyższą sprzedaż, nawet w sytuacji braku dostępu do Internetu. Dodatkowo, intuicyjny interfejs POS-a sprawia, że czas adaptacji nowego pracownika znacznie się skrócił, a zarządzana centralnie polityka cenowa pozwala realizować sprzedaż z wykorzystaniem zaawansowanych rabatów.

Jesteśmy usatysfakcjonowani, ponieważ udało nam się osiągnąć zamierzone cele i w tym momencie odnotowujemy pierwsze korzyści z wprowadzonych zmian. Nasz sukces nie byłby jednak możliwy bez zaangażowania i kompleksowego wsparcia firmy Graphcom. Mogliśmy liczyć zarówno na praktyczną pomoc i wskazówki dedykowanego zespołu wdrożeniowego, jak i na merytoryczny konsulting biznesowy. Doceniamy projektowe podejście do pracy, jakim wyróżnia się Graphcom, klarowny podział odpowiedzialności za poszczególne zadania i jasno wytyczony plan działania. I choć zdarzały się podczas wdrożenia trudniejsze momenty, to jednak bieżący kontakt z kierownikiem projektu, p. Witoldem Laskowskim sprawił, że nie czuliśmy się pozostawieni samym sobie. Z przyjemnością rekomendujemy usługi wdrożeniowe świadczone przez firmę Graphcom, zwłaszcza sieciom handlowym, które chciałyby prowadzić efektywną sprzedaż wielokanałową.

Artur Rydzewski
Członek Zarządu

Referencje Puccini


Chciałbyś wiedzieć więcej? Przeczytaj case study z wdrożenia.


Zainteresował Cię ten temat? Chciałbyś zadać dodatkowe pytania na temat wdrożenia w Puccini? Zapraszamy do kontaktu.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić