Case Study z wdrożenia Comarch ERP w spółce Puccini

W gronie naszych klientów retailowych znajduje się Puccini, czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich i galanterii skórzanej. Spółka wybrała centralne zarzadzanie ideą Omnichannel za pomocą markowych rozwiązań Comarch wdrożonych przez dedykowany zespół z Graphcom.

Przeczytaj Case Study

Na podany adres e-mail natychmiast przyślemy dokument opisujący szczegóły projektu.

    O Puccini

    Wdrożenie idei Omnichannel z Comarch ERP przełożyło się w Puccini przede wszystkim na korzyści wizerunkowe – znacznie sprawniejsza obsługa klienta i lepsza dostępność produktów w salonach sprzedaży. Marka PUCCINI to firma z wieloletnią tradycją i dużym doświadczeniem. To czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Katalog Puccini to kilkaset modeli wyrobów dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych i gabarytowych.

    Co zyskała spółka Puccini
    wdrażając Comarch ERP?

    02 checklist 1

    POS zawsze gotowy na sprzedaż

    Comarch POS pozwala na pracę offline. Dzięki niemu, udało się odzyskać utraconą sprzedaż, której nie dało się obsłużyć, kiedy w salonie był problem z dostępem do Interentu. Odzyskana sprzedaż sięgała ok. 0,5% całej sprzedaży stacjonarnej.

    growth (1) 1
    Wzrost wydajności magazynu
    Wprowadzenie Comarch WMS pozwoliło na obsłużenie znacznie większej ilości zamówień przy tym samym poziomie zatrudnienia w magazynie.
    purchase 1
    Poprawa dostępności towarów w salonie
    Wprowadzenie zautomatyzowanych algorytmów zatowarowania salonów spowodowało znaczną poprawę dostępności towaru i wyraźne zwiększenie sprzedaży.

    Okiem klienta

    “(…) Najważniejsza dla nas zmiana na lepsze dotyczy zapewnienia ciągłości sprzedaży za sprawą platformy Comarch POS. Dzięki temu możemy obsłużyć większą ilość klientów, a tym samym osiągnąć wyższą sprzedaż, nawet w sytuacji braku dostępu do Internetu. Dodatkowo, intuicyjny interfejs POS-a sprawia, że czas adaptacji nowego pracownika znacznie się skrócił, a zarządzana centralnie polityka cenowa pozwala realizować sprzedaż z wykorzystaniem zaawansowanych rabatów.


    Jesteśmy usatysfakcjonowani, ponieważ udało nam się osiągnąć zamierzone cele i w tym momencie odnotowujemy pierwsze korzyści z wprowadzonych zmian. Nasz sukces nie byłby jednak możliwy bez zaangażowania i kompleksowego wsparcia firmy Graphcom.”

     

    Artur Rydzewski, Członek Zarządu
    Puccini Sp. z o.o. Skarbimierzyce, ul.Klubowa 2 72-002 Dołuje

    Przeczytaj Case Study

    Na podany adres e-mail natychmiast przyślemy dokument opisujący szczegóły projektu.

      Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić