E-commerce

Aplikacja wysyłkowa pomaga w zarządzaniu przedsiębiorstwem

aplikacja wysyłkowa

Aplikacja wysyłkowa firmy Graphcom usprawni pracę Twojego magazynu

Czy zdarzyło się w Twoim przedsiębiorstwie, aby niewłaściwy towar trafił do nie tego klienta? Ile czasu oraz pieniędzy kosztują drobne błędy podczas wysyłki towarów, skumulowane w skali miesiąca, roku? Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie rozwiązanie tego problemu proponuje firma Graphcom, zapraszamy do lektury artykułu poświęconego rozwiązaniu o nazwie aplikacja wysyłkowa.

Przygotuj Twój magazyn na sprawną obsługę zamówień

Sprzedaż e-commerce znacząco wzrosła w ostatnich latach, podobnie jak oczekiwania i wymagania klientów. W związku z tym firmy muszą dostosować swoją ofertę do zmian zachodzących na rynku. Aby zadowolić Twoich klientów i stworzyć pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, wprowadź dodatkową kontrolę wysyłanych produktów. Dzięki niej czas realizacji zamówień może być krótszy a sam proces dostarczenia przesyłki prawidłowo i sprawnie przeprowadzony. Zyska również ogólny poziom obsługi sprzedaży, przekładając się na pozytywne opinie i kolejne decyzje zakupowe konsumentów. Firma Graphcom oferuje aplikację, która zapewnia sprawną i szybką weryfikację wysyłanych towarów.

Wzorcowy proces kompletacji zamówień

Załóżmy, że w Twojej firmie jest uruchomiony system Comarch ERP oraz że prowadzi ona sprzedaż internetową swoich towarów. Zamówienia z kanałów e-commerce trafiają automatycznie do systemu Comarch ERP dzięki wykorzystaniu specjalnego integratora od firmy Graphcom. Po weryfikacji są one przekazywane do realizacji na magazyn. Do wszystkich realizowanych zamówień przypisywane są unikalne kody kreskowe. Wydruki zamówień trafiają następnie do wspólnej puli. Stamtąd zostają pobrane przez pracowników magazynu, którzy zajmują się kompletacją, przydzielając je do odpowiednich pojemników. W ten sposób łatwo jest zweryfikować zawartość danego pojemnika (każdy jest oznaczony konkretnym numerem EAN danego zamówienia). Po skompletowaniu zamówienia przeprowadzana jest weryfikacja w aplikacji wysyłkowej Graphcom.

Aby uruchomić aplikację, należy skorzystać z pulpitu komputera stacjonarnego, który posiada czytnik kodów kreskowych. Kod EAN, znajdujący się w pojemniku, powinien zostać sczytany, a wtedy w aplikacji wyświetli się okno, które pozwoli na wczytanie kodów poszczególnych produktów. Po wprowadzeniu wszystkich towarów, następuje weryfikacja zgodności stanu towarów z zamówieniem przeprowadzona przez aplikację. Jeśli podczas weryfikacji wystąpi błąd (np. ilość towarów lub ich rodzaj będzie nieodpowiedni), możliwe będzie ponowne wprowadzenie produktów z zamówienia. W przypadku drugiej błędnej weryfikacji zamówienie musi być przekazane innemu pracownikowi, aby mogło zostać dodatkowo sprawdzone. Kiedy weryfikacja jest poprawna, wygenerowane zostają odpowiednie dokumenty przewozowe i handlowe.

Automatyzacja współpracy z operatorami logistycznymi

Dzięki aplikacji wysyłkowej, dla zweryfikowanych zamówień, można uruchomić proces generujący numer listu przewozowego. Czynność obsługiwana jest przez aplikację Avocado Shipping, zintegrowaną z systemem Comarch ERP, dzięki czemu Twoja firma może wymieniać informacje z firmą kurierską. Na podstawie przekazanych informacji, kurier tworzy numer listu przewozowego, który następnie umieszczany jest na etykiecie naklejanej na przesyłce. Numer listu przewozowego może być również przesłany do platformy internetowej (np. do sklepu internetowego lub platformy Allegro). Dzięki temu klient może śledzić proces dostarczania przesyłki. Przesyłanie odpowiednich powiadomień odbywa się pomiędzy systemem Comarch ERP a platformą e-commerce i realizowane jest dzięki specjalnemu integratorowi Graphcom (więcej informacji uzyskasz tutaj). Ostatni krok w pracy z aplikacją wysyłkową to wydrukowanie dokumentów handlowych oraz listu przewozowego. Rozwiązanie firmy Graphcom pozwala na usprawnienie pracy Twojego magazynu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania aplikacji wysyłkowej, skontaktuj się z nami.

Aplikacja wysyłkowa firmy Graphcom i jej zalety:

  • Wysyłki do klientów są prawidłowo zweryfikowane.
  • Obsługa zamówień przebiega sprawnie, zapewniając satysfakcje klienta.
  • Zapewnienie klientom informacji dotyczących statusu wysłanego zamówienia (możliwość udostępnienia numeru listu przewozowego do śledzenia wysyłki, poprzez e-mail oraz kanały e-commerce), co jest standardem na rynku e-commerce.
  • Firma zyskuje pozytywny wizerunek dzięki zapewnieniu wysokiej jakości obsługi.
  • Przedsiębiorstwo może konkurować standardem obsługi z dużymi firmami, co może przekładać się na rosnąca sprzedaż produktów.

 

Uefektywnij zarządzanie swoją firmą, stawiając na rozwiązanie aplikacja wysyłkowa. Jeśli chciałbyś skonsultować z nami swoje potrzeby biznesowe, zadać pytanie czy rozwiać wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić