Przemysł

Graphcom i Strix podpowiadają jak w 2 tygodnie uruchomić sprzedaż internetową: zaproszenie na webinar

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów do udziału w bezpłatnym webinarze, który organizujemy we współpracy z firmą Strix.  Hasłem przewodnim wydarzenia będzie skuteczna sprzedaż w Internecie. Specjaliści z firmy Graphcom oraz z firmy Strix podpowiedzą Państwu w jaki sposób w 2 tygodnie uruchomić sprzedaż w Internecie w oparciu o platformę Magento lub Comarch e-Sklep, wyjaśnią podstawowe różnice pomiędzy tymi produktami, odpowiadając jednocześnie na pytanie do jakich klientów adresowany jest każde z nich. Uczestnicy będą mogli liczyć na pokaz na żywo każdego z rozwiązań, a tym samym lepiej poznać zasadę ich działania. Przedstawiony zostanie również zakres wdrożenia, zarówno w przypadku Magento, jak i Comarch e-Sklep, wymagany do skutecznego uruchomienia sklepu online oraz rozpoczęcia działań na Allegro. Dzięki tym wskazówkom dowiedzą się Państwo jak krok po kroku, w ciągu 14 dni, być gotowym na przyjęcie pierwszego zamówienia w sklepie online oraz na Allegro.

Webinar odbędzie się środę, 27 maja 2020 o godzinie 11.00 i potrwa około 60 minut. Chęć udziału w wydarzeniu prosimy zgłaszać tutaj. Zapraszamy wszystkich, którym zależy na zdobyciu praktycznej, merytorycznej wiedzy.

AGENDA

11:00 to 11:05: Wprowadzenie do tematu

11:05 to 11:25: Magento i jego możliwości
– prezentacja sklepu Semilac.pl
– omówienie zakresu wdrożenia, by uruchomić sklep w 2 tygodnie

11:25 to 11:45: Comarch e-sklep i jego możliwości
– prezentacja sklepu na żywo
– omówienie zakresu wdrożenia, by uruchomić sklep w 2 tygodnie

11:45 to 12:00: Podsumowanie zalet obu produktów. Sesja pytań

Poniżej znajdą Państwo najważniejsze informacje na temat prelegentów.

Tomasz Krause. Związany z branżą IT od 2000 roku, kiedy założył spółkę Graphcom Sp. z o.o., w której piastuje stanowisko Prezesa Zarządu. Od tego czasu aktywnie realizował wdrożenia rozwiązań ERP w oparciu o technologie Comarch S.A, rozwijając kompetencje nie tylko sprzedażowe, ale również w zakresie programowania aplikacji i baz danych. Swoje doświadczenie rozwijał uczestnicząc w projektach dostarczających wsparcia dla sprzedaży omnichannel i e-commerce w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych, takich jak Enea Logistyka, Puccini, Vox Składy, Nesperta (Semilac). Obecnie odpowiedzialny jest za marketing i sprzedaż. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Automatyka i Robotyka. Posiada certyfikat z metodyki PRINCE2.

Borys Skraba. Ekspert i praktyk e-commerce, związany z branżą od blisko 15 lat. Jest prezesem zarządu Strix, integratora kompleksowych rozwiązań e-commerce, omnichannel i digital transformation, na platformie Magento Commerce. Wiedzę i doświadczenie zdobywał, realizując jedne z najbardziej skomplikowanych projektów wdrożeniowych dla sektora B2C i B2B, m.in. Castorama Polska, Szynaka Meble, Lynka, Inter Cars, Semilac, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, TOUS, Lancerto, Super-Pharm. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych, członek Izby Gospodarki Elektronicznej.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić