Integracja Comarch ERP z BaseLinker

Połącz swój system Comarch ERP ze światem e-commerce. Dzięki Ecommerce ERP Connector (EEC) integracja Comarch ERP z BaseLinker jeszcze nigdy nie była tak prosta.



Zautomatyzuj obsługę zamówień pochodzących ze sklepów internetowych, marketplaces i bez problemu wysyłaj przesyłki za pośrednictwem kurierów. Integracja Comarch ERP z BaseLinker pozwoli da Ci dostęp do najważniejszych serwisów e-commerce, takich jak Allegro, eBay, Amazon, Empik i wiele innych. Możesz też swobodnie wybrać między wieloma różnymi platformami sklepu internetowego, takimi jak Magento, WooCommerce, PrestaShop oraz wiele innych, które łatwo podłączysz do Comarch ERP. Wybieraj spośród dziesiątek firm kurierskich i automatyzuj proces wysyłki towaru do Twoich klientów.

Najważniejsze funkcjonalności

Obsługa wielu kanałów sprzedaży e-commerce

Korzystając z integracji Comarch ERP z BaseLinker, możesz wystawiać swoje produkty na wielu platformach marketplaces jednocześnie. Możesz też podłączyć wszystkie swoje sklepy internetowe do Comarch ERP.

Ułatwione wystawianie ofert na portalach

Integracji Comarch ERP z BaseLinker to sposób na znaczne ułatwienia wystawiania ofert na portalach marketplace, ponieważ pozwala na przekazywanie do BaseLinker opisu produktów, stanów magazynowych, cenników bezpośrednio z Twojego Comarch ERP.

Automatyzacja obsługi zamówień

Stosując integracje Ecommerce ERP Connector (EEC) z BaseLinker będziesz mógł określić warunki, przy których system wykona odpowiednie akcje, np.: pobierze zamówienia spełniające określone kryteria do Comarch ERP, wyśle powiadomienie do klienta, zamówi wysyłkę kurierem, wyśle dokument sprzedaży wygenerowany przez Comarch ERP do platformy marketplace lub klienta.

Zautomatyzowana komunikacja z klientem

Wykorzystując integrację Comarch ERP z BaseLinker będziesz mógł określić kiedy i w jakiej formie system skontaktuje się z klientem za pomocą maila lub SMS.

Współpraca z kurierami

Dajemy Ci dostęp do dziesiątek różnych rodzajów usług kurierskich, które obsługuje BaseLinker (np. DHL, DPD, InPost i ). Będziesz mógł zlecać usługę kurierską, generować listy przewozowe i przekazywać ich numer klientowi, wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

Współpraca z marketplaces

Dzięki Ecommerce ERP Connector zyskujesz dostęp do większości popularnych portali marketplaces (np. Allegro, eBay, Amazon, Empik i ). Zamówienia, które złożą tam klienci automatycznie znajdą się w Twoim systemie Comarch ERP.

Współpraca ze sklepami internetowymi

Integracja Comarch ERP z BaseLinker pozwoli Ci przenosić opisy produktów, cenniki, stany magazynowe i zamówienia między Comarch ERP a Twoimi sklepami internetowymi. Również wtedy, gdy są ona wykonane w różnych technologiach (np. Magento, WooCommerce, PrestaShop i ).

Integracja Comarch ERP z BaseLinker

Rozwiązanie Ecommerce ERP Connector (EEC) doskonale obsłuży Twój Comarch ERP Altum a niedługo również Comarch ERP XL i Comarch ERP Optima.

Jak działa integracja Comarch ERP z BaseLinker?

Krok 1 – Konfiguracja konta BaseLinker

Załóż konto w usłudze BaseLinker, podłącz do niego konta w posiadanych przez Ciebie markeplaces i sklepach internetowych. Po podłączeniu możesz już pobierać zamówienia i korzystać z wygodnych funkcji do zarządzania ofertami i aukcjami, które pozwolą zaoszczędzić czas Twoich pracowników. Jeżeli sobie życzysz, to nasi specjaliście nauczą Cię, jak efektywnie skonfigurować BaseLinker, by kontrolować i zautomatyzować przepływ zamówień i wystawiać nowe oferty.

Integracja Comarch ERP z Baselinker

Krok 2 – Przygotowanie systemu Comarch ERP do pracy

Upewnij się, że informacje o produktach, które chcesz sprzedawać w Internecie są rzetelnie przygotowane w Twoim ERP. Są przypisane do odpowiednich miejsc w strukturze drzewiastej produktów, mają unikalne kody (SKU), mają wypełnione kody EAN (jeżeli jest to ważne dla Twoich klientów), opisy, atrybuty oraz zdjęcia. Jeżeli uznasz, że potrzebujesz pomocy w konfiguracji Comarch ERP, poproś o pomoc opiekuna swojego systemu Comarch ERP. Chętnie pomożemy Partnerowi Comarch, który Cię wspiera.

Integracja Comarch ERP z Baselinker

Krok 3 – Uruchomienie łącznika Ecommerce ERP Connector (EEC)

Intuicyjnie skonfiguruj łącznik EEC w taki sposób, by prawidłowo komunikował się z Comarch ERP i kontem w usłudze BaseLinker. Z pomocą dokumentacji do EEC zrobisz to z łatwością. Chętnie pomożemy, jeżeli wolałbyś, żeby uruchomieniem zajął się nasz specjalista.

Integracja Comarch ERP z Baselinker

Co zyskujesz?

Integrację Twojego Comarch ERP z setkami marketplaces, hurtowni internetowych i sklepów.

Ponieważ BaseLinker udostępnia ponad 300 różnych integracji, masz do nich wszystkich dostęp w Twoim Comarch ERP wykorzystując jeden, uniwersalny Ecommerce ERP Connector (EEC).

Dostęp do internetowej sprzedaży na rynku polskim i w 180 krajach.

Integracja Comarch ERP z BaseLinker ułatwia prowadzenie sprzedaży w wymiarze międzynarodowym. Systemem ERP, który posiada w tym zakresie największe możliwości jest Comarch ERP Altum.

Zarządzanie sprzedażą wielokanałową z poziomu Comarch ERP.

Ecommerce ERP Connector (EEC) zapewni Ci zarządzanie sprzedażą z jednego miejsca, czyli za pośrednictwem Comarch ERP. To on stanie się źródłem informacji na temat asortymentu dostępnego do sprzedaży, stanów magazynowych i cen sprzedaży. Każdy z kanałów sprzedaży będzie posiadał odrębną konfigurację w tym zakresie, dzięki czemu łatwiej sprostasz wymaganiom Twoich klientów.

Automatyzację procesu sprzedaży, pozwalającą obsługiwać tysiące zamówień dziennie.

BaseLinker jest wyposażony w bardzo elastyczne mechanizmy reagujące na aktywność Twoich klientów. Dzięki nim zautomatyzujesz wysyłanie wiadomości do klientów, przesyłanie zamówień do Comarch ERP, przygotowywanie wysyłek za pośrednictwem kurierów, wystawienie i wznawianie ofert w marketpaces.

Wsparcie naszych specjalistów w zakresie BaseLinker i Ecommerce ERP Connector (EEC).

Jeżeli masz wątpliwości, jak optymalnie korzystać z rozwiązania BaseLinker, pomożemy Twoim pracownikom skonfigurować rozwiązanie tak, żeby wyeliminować jak najwięcej pracy manualnej przy obsłudze zamówień.

Dla kogo jest EEC?

Ecommerce ERP Connector (EEC) będzie doskonale wspierać następujące grupy klientów:

Małe firmy handlowe

EEC doskonale sprawdzi się w małej firmie, która korzysta z Comarch ERP, sprzedaje za pośrednictwem jednego lub większej ilości kont na portalach marketplaces (np. Allegro, Amazon, eBay) lub sklepu internetowego oraz wysyła zakupy klientów za pośrednictwem firm kurierskich. Integracja Comarch ERP z BaseLinker sprawi, że wszystkie zamówienia zostaną przeniesione do systemu Comarch ERP, w którym możesz wystawić dokumenty magazynowe i faktury lub paragony dla klientów. Dokumenty handlowe zostaną przeniesione do BaseLinker, skąd mogą zostać automatycznie wysłane mailem do Twoich klientów. EEC przeniesie do Comarch ERP informację o numerze listu przewozowego wygenerowanego za pośrednictwem BaseLinker. W ten sposób Twoi pracownicy mają znacznie mniej pracy manualnej, a klienci są zawsze „na bieżąco”.

Integracja Comarch ERP z BaseLinker

Większe firmy handlowe

Rozwiązanie EEC jest dedykowane dla średnich i dużych firm handlowych, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem wielu kont na różnych portalach marketplace a wysyłki do klientów organizujesz poprzez firmy kurierskie, mechanizmami dostępnymi w BaseLinker, albo za pomocą mechanizmów Comarch ERP, np. systemu WMS. Zamówienia, które złożyli klienci w dowolnym kanale sprzedaży trafią do Twojego Comarch ERP. Jeżeli w Comarch ERP pojawi się faktura lub paragon, zostanie on przesłany do BaseLinker, skąd „akcje automatyczne” wyślą dokument do klienta. Powstałe w BaseLinker numery listów przewozowych zostaną przesłane do Comarch ERP oraz do systemów (kanałów sprzedaży), z których pochodziły zamówienia klienta. Informacje o asortymencie, jego cenach i stanach magazynowych zostaną automatycznie przeniesione do sklepów internetowych i portali marketplace. W ten sposób możesz dziennie obsłużyć znacznie więcej zamówień, a klienci mają zawsze kompletną informację o Twoim asortymencie i o szczegółach swoich zakupów.

Integracja Comarch ERP z BaseLinker

Firmy produkcyjne, które samodzielnie sprzedają swoje wyroby w Internecie

Również przedsiębiorstwa produkcyjne coraz chętniej sprzedają swoje wyroby w Internecie. Zajrzyj do opisu „Małe firmy handlowe” lub „Większe firmy handlowe”. Jeżeli identyfikujesz się z którymś z tych opisów a na dodatek chciałbyś oferować produkty wariantowe lub takie, które wymagają określenia parametrów finalnego wyrobu, to EEC pozwoli Ci wykorzystać możliwości Comarch ERP i BaseLinker do efektywnej realizacji sprzedaży w Internecie.

Integracja Comarch ERP z BaseLinker

Co oferujemy?

Instalacja EEC

Ecommerce ERP Connector (EEC) wymaga instalacji w środowisku, w którym zainstalowany jest Comarch ERP. Nasz konsultant zainstaluje i skonfiguruje niezbędne parametry Comarch ERP i EEC, byś mógł zacząć pracę.

Konfiguracja konta BaseLinker

Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta BaseLinker lub nie czujesz się pewnie w jego konfiguracji, to ta usługa jest dla Ciebie. Nasz specjalista przygotuje konto BaseLinker do pracy z EEC. W ramach usługi wykonamy następujące prace:

  • Przeanalizujemy Twoje potrzeby w zakresie współpracy z różnymi kanałami sprzedaży w Internecie.
  • Podłączymy konta twoich sklepów internetowych, hurtowni i marketpaces z którymi chcesz się komunikować.
  • Zdefiniujemy odpowiednie statusy zamówień i przygotujemy odpowiednie akcje automatyczne, które pozwolą usprawnić obsługę klientów.
  • Przygotujemy wiadomości mailowe/sms, które zautomatyzują komunikację z klientami.
  • Podłączymy do BaseLinker konta w systemach firm kurierskich, by zautomatyzować zamawianie usługi kurierskiej i pobieranie listów przewozowych do Comarch ERP.

Łącznik EEC

Za korzystanie z łącznika Ecommerce ERP Connector (EEC) pobieramy opłatę abonamentową.


Zamów Ecommerce ERP Connector (EEC)

Dla Comarch ERP Optima

  • Abonament za EEC: 150 zł netto miesięczne dla jednej firmy.
  • Instalacja EEC: 1200,00 zł netto jednorazowo.
  • Konfiguracja konta BaseLinker: 4800,00 zł netto jednorazowo (do 3 kanałów sprzedaży i 2 kurierów).

Wybierz komponenty swojego zamówienia



Dla Comarch ERP XL

  • Abonament za EEC: 350 zł netto miesięczne dla jednej firmy.
  • Instalacja EEC: 1200,00 zł netto jednorazowo.
  • Konfiguracja konta BaseLinker: 4800,00 zł netto jednorazowo (do 3 kanałów sprzedaży i 2 kurierów).

Wybierz komponenty swojego zamówienia



Dla Comarch ERP Altum

  • Abonament za EEC: 600 zł netto miesięczne dla jednej firmy.
  • Instalacja EEC: 1200,00 zł netto jednorazowo.
  • Konfiguracja konta BaseLinker: 4800,00 zł netto jednorazowo (do 3 kanałów sprzedaży i 2 kurierów).

Wybierz komponenty swojego zamówienia



Najważniejsze funkcjonalności

fakturowanie online

Comarch ERP Altum

  • Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Comarch ERP w taki sposób, by seria dokumentu pozwalała zidentyfikować kanał sprzedaży z którego pochodzi.
  • Konfiguracja, pozwalająca określić kryteria, które zamówienia będą przesyłane z BaseLinker do Comarch ERP.
  • Dodawanie dodatkowej pozycji zamówienia, reprezentującej koszty dostawy.
  • Przesyłanie wariantowych kartotek towarowych z Comarch ERP do BaseLinker.
  • Przesyłanie numerów listów przewozowych z BaseLinker do ERP.
  • Przesyłanie dokumentu faktury z Comarch ERP do BaseLinker.
  • Przesyłanie wskazanych w Comarch ERP grup towarowych do BaseLinker.
  • Przesyłanie kartotek asortymentowych z Comarch ERP do BaseLinker z uwzględnieniem opisów i zdjęć.
  • Obsługa wielo-firmowości poprzez możliwość przenoszenia zamówień dla każdego kanału sprzedaży odrębnie do wybranego podmiotu w strukturze organizacyjnej Comarch ERP.
  • Przesyłanie dowolnej liczby cenników z Comarch ERP do BaseLinker, również indywidualnie dla każdego kanału sprzedaży.
  • Przesyłanie z Comarch ERP do BaseLinker informacji o stanach z dowolnej liczby magazynów, również indywidualnie dla każdego kanału sprzedaży.

Wybierz komponenty naszej oferty, które najlepiej pasują do Twoich potrzeb!




    Wybierz usługi










    Zaufaj Graphcom

    Partnerowi Roku Comarch

    Skuteczne wdrożenia systemów ERP

    Poznaj wdrożenia systemów ERP, zrealizowane przez Partnera Comarch, spółkę Graphcom z Poznania.
    Jesteśmy wieloletnim, zaufanym partnerem Comarch, który ma na swoim koncie wiele udanych wdrożeń Comarch ERP w firmach zajmujących się sprzedażą w Interencie.
    Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów, takich jak: producent lakierów samochodowych Multichem, producent żywności Foodmakers, producent bagażu podróżnego i torebek Puccini, centrum ogrodnicze Jucca.



    Wdrożenia systemów ERP dla firm, zrealizowane przez Partnera Comarch Graphcom

    Poznaj naszych klientów

    Konsimo.pl Konsimo, to polska marka wyposażenia wnętrz, którą tworzą kreatywni pasjonaci wzornictwa, projektanci, technolodzy drewna i mebli, inżynierowie produkcji oraz kupcy. W kilka lat udało nam się stworzyć ponad 5.000 produktów marki Konsimo, które oferujemy w naszych sklepach stacjonarnych w Polsce oraz w sprzedaży internetowej w Polsce, Niemczech, Francji, Anglii, Czechach, Słowacji i pozostałych 15 krajach.

    Skontaktuj się
    z ekspertem Graphcom

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy

    prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.



    Aktualności

    Zapewnij wysoką jakość produktów w Twojej firmie dzięki wykorzystaniu traceability w Comarch ERP XL

    1 września 2021

    Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możesz spełnić standardy związane z traceability w Comarch ERP XL, przeczytaj poniższy artykuł.

    Czytaj więcej

    Usprawnij rozliczanie kosztów produkcji w Twojej firmie dzięki systemowi Comarch ERP

    15 sierpnia 2021

    Jeśli chcesz usprawnić rozliczanie kosztów produkcji w Twojej firmie, ten artykuł jest dla Ciebie!

    Czytaj więcej

    Dofinansowanie projektów IT

    2 sierpnia 2021

    Jeżeli potrzebujesz wsparcia finansowego dla rozwoju pracy zdalnej, zainteresuje Cię dofinansowanie projektów IT dla MSP.

    Czytaj więcej
    Pokaż więcej
    Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić