Zwiększ sprzedaż i zadowolenie klientów, dzięki wdrożeniu strategii omnichannel z wykorzystaniem Comarch ERP XL oraz Comarch POS.

Spraw, aby Twoi klienci mieli dostęp do całej oferty Twojej firmy bez względu na to, gdzie lubią robić zakupy.

Zwiększ Lojalność Klientów: Łatwiejsze Zwroty i Wymiany w Każdym Punkcie

Zapewnij klientom nowe doświadczenia zakupowe oraz zwiększ ich lojalność dzięki ułatwieniu kontaktu z firmą. Daj im możliwość dokonywania zwrotów, wymian towarów, składania reklamacji w dowolnym z Twoich punktów sprzedaży, bez względu na to, gdzie kupili.

a

W jaki sposób wdrożenie omnichannel z wykorzystaniem Comarch ERP XL i Comarch POS zwiększy Twoją sprzedaż i zapewni klientom nowe doświadczenia zakupowe?

Szukasz pomysłów na zwiększenie sprzedaży poprzez sieć salonów stacjonarnych i w kanałach internetowych? Zapisz się na bezpłatną konsultację i porozmawiaj z naszym konsultantem na temat wdrożenia omnichannel z wykorzystaniem Comarch ERP XL i Comarch POS.

Kto już wdrożył strartegię omnichannel razem z nami

Poniżej prezentujemy wybrane case study, które pomogą Ci zobaczyć, co było ważne dla naszych klientów, kiedy podjęli decyzję o wdrożeniu omnichannel oraz jakie korzyści biznesowe udało się osiągnąć.

Przebieg wdrożenia strategii omnichannel w Puccini

Dowiedz się w jaki sposób wdrożenie w firmie Puccini usprawniło obsługę klienta oraz zapewniło im nowe doświadczenie zakupowe.

Przebieg wdrożenia strategii omnichannel w Jucca

Sprawdź, w jaki sposób wdrożenie Omichannel w Jucca poprawiło rentowność dzięki lepszemu zarządzaniu ceną.

Czy Twoi klienci mają dostęp do całej Twojej oferty bez względu na kanał sprzedaży w którym kupują?

Jeżeli nie, to rezygnujesz ze sprzedaży, ponieważ mniejsza liczba klientów ma dostęp do Twojej oferty, np. do końcówek kolekcji, których chętnie się pozbędziesz.

a

Czy Twoja konkurencja daje taką możliwość klientom?

Jeżeli tak, to może to być dobry moment aby wejść na wyższy poziom obsługi klienta.

Jeżeli jeszcze tego nie robi, to masz szansę zbudować przewagę nad konkurencją.

Udostępnienie całej oferty firmy dla klientów, bez względu na miejsce w którym kupują, wymaga udostepnienia informacji o dostępnych produktach w magazynie głównym oraz punktach sprzedaży, wszystkim kanałom sprzedaży, stacjonarnym oraz internetowym. Bez sprawnie działającego systemu informatycznego jest to w zasadzie niemożliwe.

W jaki sposób Twoi klienci mogą dokonywać zwrotów? Mogą to zrobić w dowolnym punkcie sprzedaży, bez względu na to, gdzie kupili?

Jeżeli nie, to masz szansę poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z firmą i ich wygodę. W ten sposób chętniej sięgną po kolejny zakup w Twojej sieci wiedząc, że zwrócić jest bardzo łatwo.

Jeżeli konkurencja nie daje swoim klientom takiej możliwość, to możesz się wyróżnić. Jeżeli daje, to może najwyższy czas, aby ją dogonić.

Aby umożliwić klientom dokonywania zwrotów w każdym punkcie sprzedaży, bez względu na to gdzie kupili, obsługa punktu sprzedaży musi mieć dostęp do dokumentów, faktur i paragonów, pochodzących z innych punktów sprzedaży, aby wystawić do nich korektę.

Czy Twoja konkurencja zapewnia klientom dostęp do takich samych cen oraz promocji we wszystkich kanałach?

Jeżeli tak, to gra w inną grę niż Ty – oferuje klientom klientom spójne doświadczenia w kontakcie z marką i w ten sposób przywiązuje ich do siebie. Jeżeli jeszcze tego nie robi, to masz szansę ją wyprzedzić.

a

Niższe ceny w Internecie oraz atrakcyjniejsze promocje niż w innych kanałach sprzedaży, powodują frustracje klientów. Dlaczego muszą płacić drożej kupując w salonie?

Na dłuższą metę taka strategia nie buduje w oczach klientów lojalności wobec marki, co najwyższej kanału sprzedaży – Internetu.

Jeżeli chciałbyś zaoferować takie same ceny oraz promocje we wszystkich kanałach sprzedaży, aby zapewnić klientom spójne doświadczenia zakupowe, to bez sprawnie działającego systemu informatycznego jest to bardzo trudne lub wręcz niemożliwe.

Szukasz pomysłów na zwiększenie sprzedaży poprzez sieć salonów stacjonarnych i w kanałach internetowych?

Zapisz się na bezpłatną konsultację i porozmawiaj z naszym konsultantem na temat wdrożenia omnichannel z wykorzystaniem Comarch ERP XL i Comarch POS.

Zobacz, jak Comarch ERP XL oraz Comarch POS pozwolą kupować Twoim klientom tak jak lubią, a Tobie zwiększać sprzedaż i zyskać zadowolonych, lojalnych klientów.

Z poziomu Comarch POS sprzedawca może złożyć zamówienie na towar dostępny w którymkolwiek z magazynów firmy, nawet jeżeli będzie ich 100 lub więcej. Do klienta będzie należała decyzja czy chciałby towar odebrać w salonie czy też wolałby, aby został dostarczony do domu lub paczkomatu.

W Comarch POS dostępnych jest szereg mechanizmów promocyjnych, zarządzanych centralnie z poziomu Comarch ERP XL. Dzięki temu klienci mają dostęp do takich samych promocji w całej sieci.

Z poziomu Comarch POS sprzedawca ma dostęp do dokumentów wystawionych na POS-ach, w innych salonach oraz bezpośrednio w Comarch ERP XL. Dzięki temu możliwe jest wystawienie korekty do dokumentu sprzedaży, który powstał w salonie lub centrali.

a

Szukasz pomysłów na zwiększenie sprzedaży poprzez sieć salonów stacjonarnych i w kanałach internetowych?

Zapisz się na bezpłatną konsultację i porozmawiaj z naszym konsultantem na temat wdrożenia omnichannel z wykorzystaniem Comarch ERP XL i Comarch POS.

Poznaj korzyści z wdrożenia strategii omnichannel wspartej systemami Comarch POS oraz Comarch ERP XL

Jeżeli klient ma dostęp do całej oferty Twojej firmy, bez względu na to gdzie chce kupić, to zwiększasz szansę na to, że kupi u Ciebie. Jeżeli towaru nie było w salonie do którego przyszedł, to sprzedawca może go zamówić wewnętrznie, jeżeli tylko jest dostępny w którymś z kanałów sprzedaży firmy. Co więcej, klient może zadecydować, czy chce go odebrać w danym punkcie czy chciałby, aby go wysłano do domu lub paczkomatu.

Jeżeli prowadzisz firmę z produktami, które są wypuszczane na rynek w sezonowych kolekcja (odzież, buty, oprawy okularowe), to jednym z istotnych elementów staje się efektywność sprzedaży towaru po przecenie.

A teraz sobie wyobraź, że po wdrożeniu procesów omnichannel, ostatnią sztukę z danej kolekcji sprzedają WSZYSTKIE Twoje salony, sklep internetowy i inne kanały e-commerece – znacząco zwiększa to efektywność wyprzedaży.

W chwili obecnej, wciąż stosunkowo niewiele firm ma procesy dostosowane na tyle, aby bez przeszkód realizować strategię omnichannel. Różne kanały sprzedaży traktują jako odrębne byty. Wdrożenie strategii omnichannel pozwala się wyróżnić w porównaniu do słabiej zorganizowanej konkurencji. 

Szukasz pomysłów na zwiększenie sprzedaży poprzez sieć salonów stacjonarnych i w kanałach internetowych? Zapisz się na bezpłatną konsultację i porozmawiaj z naszym konsultantem na temat wdrożenia omnichannel z wykorzystaniem Comarch ERP XL i Comarch POS.

Istotą omnichannel jest umożliwienie klientom bycia obsługiwanym w taki sposób, jaki jest dla nich wygodny. Pierwszy z brzegu przykład, to możliwość zwrotu. Kupujący zamówi coś w Internecie, natomiast chciałby oddać w punkcie stacjonarnym i od razu wymienić towar albo otrzymać zwrot pieniędzy, a często nie ma takiej możliwości. Organizacja, która słucha preferencji klientów i zamiast stawiać bariery, jest otwarta na ich potrzeby, ma szansę zaskarbić sobie ich lojalność, czyli w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Jeżeli będzie się czuł bezpiecznie w kontakcie z Twoją firmą, to zdecydowanie rośnie prawdopodobieństwo, że kiedyś znowu zawita do salonu lub wybierze inny produkt z oferty w Internecie.

a

Przeczytaj, co sądzą o naszej pracy klienci i dołącz do firm realizujących skutecznie strategię omnichannel

Jucca

“Dzięki doświadczeniu konsultantów firmy, podczas wdrożenia powstało wiele użytecznych rozwiązań biznesowych. Z całym przekonaniem możemy zarekomendować spółkę Graphcom jako rzetelną firmę wdrożeniową i sprawdzonego partnera biznesowego. Polecamy współpracę z Graphcom przedsiębiorstwom chcącym rozwijać sprzedaż detaliczną, oraz internetową.
Jesteśmy zadowoleni z systemu, ponieważ dzięki niemu klient spędza mniej czasu przy kasie. POS’y mogą działać offline i możliwa jest sprzedaż towarów bez stanu magazynowego w systemie. Dzięki temu jestem spokojniejszy, że obsługa klienta będzie działała bez przeszkód.”

Paweł Stadnik, Członek Zarządu Jucca
ul. Poznańska 161 62-080 Tarnowo Podgórne

Puccini

“(…) Najważniejsza dla nas zmiana na lepsze dotyczy zapewnienia ciągłości sprzedaży za sprawą platformy Comarch POS. Dzięki temu możemy obsłużyć większą ilość klientów, a tym samym osiągnąć wyższą sprzedaż, nawet w sytuacji braku dostępu do Internetu. Dodatkowo, intuicyjny interfejs POS-a sprawia, że czas adaptacji nowego pracownika znacznie się skrócił, a zarządzana centralnie polityka cenowa pozwala realizować sprzedaż z wykorzystaniem zaawansowanych rabatów.

 

Jesteśmy usatysfakcjonowani, ponieważ udało nam się osiągnąć zamierzone cele i w tym momencie odnotowujemy pierwsze korzyści z wprowadzonych zmian. Nasz sukces nie byłby jednak możliwy bez zaangażowania i kompleksowego wsparcia firmy Graphcom.

Artur Rydzewski, Członek Zarządu
Puccini Sp. z o.o. Skarbimierzyce, ul.Klubowa 2 72-002 Dołuje

Pomożemy Ci dopasować i wdrożyć system Comarch POS i Comarch ERP XL

a

Temat wdrożenia rozwiązań opisanych powyżej wydał Ci się interesujący i masz dodatkowe pytania?

Szukasz rozwiązania informatycznego, które umożliwi dostarczenie klientom opisanych powyżej korzyści?

Masz za sobą nieudane wdrożenie modelu omnichannel?

Posiadasz Comarch ERP Altum oraz Comarch POS i rozważasz wymianę systemu na Comarch ERP XL?

Zapisz się na darmową konsultację!

Celem konsultacji jest odpowiedź na pytanie, w jaki sposób Comarch POS i Comarch ERP XL pomogą w usprawnieniu działania Twojej firmy. Dzięki niej, będzie można oszacować korzyści biznesowe z wdrożenia.

    Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić