E-commerce

Comarch B2B – nowoczesna platforma e-commerce

Sprzedaż business-to-business realizowana za pomocą Comarch B2B – platformy internetowej od firmy Comarch

Comarch B2B to internetowa platforma, pozwalająca klientom na dostęp do oferty handlowej przedsiębiorstwa, przez przeglądarkę internetową w każdym czasie i miejscu. Platforma jest całkowicie zintegrowana z systemami Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL. Dzięki temu dostępne w niej dane są zawsze aktualne, a kontrahenci mają dostęp do najnowszych informacji marketingowych i handlowych. Dokładny opis działania i możliwości platformy można obejrzeć na wideo-prezentacji, przygotowanej przez firmę Graphcom.

Wygląd platformy Comarch B2B dopasowany do indywidualnych preferencji

Dzięki zastosowanemu, nowoczesnemu interfejsowi praca z platformą Comarch B2B jest rozwiązaniem wygodnym dla Twoich klientów, usprawniającym ich codzienną pracę. Grafiki wyświetlone  po zalogowaniu można dowolnie zmieniać, aby dostosować je do potrzeb i wymagań Twojej firmy oraz ułatwić komunikację z kontrahentami. Posiadając dostęp do platformy, klienci mogą skorzystać z wielu funkcji, takich jak przeglądanie bieżącej oferty, składanie zamówień i sprawdzanie stanu ich realizacji, dodawanie wybranych towarów do przechowalni oraz sprawdzenie podstawowych danych firmy w systemie. Co więcej, dostępom do konkretnych funkcji, nadawanym poszczególnym pracownikom kontrahentów, można zarządzać w zależności od pełnionej przez nich roli lub uprawnień.

Spersonalizowana oferta oraz łatwiejsza współpraca z kontrahentami

Poza bieżącymi ofertami oraz najważniejszymi informacjami, dotyczącymi na przykład danych zalogowanego pracownika lub przyznanego limitu kupieckiego, platforma udostępnia zgrupowane funkcjonalności w formie zakładek o podanych nazwach: „strefa klienta”, „w realizacji” oraz „przechowalnie”. W „strefie klienta” znajdują się informacje o towarach dostępnych w ofercie oraz transakcjach. Po wybraniu tej zakładki, na liście pojawiają się podkategorie w formie kolejnych zakładek. Zakładka „zamówienia” wyświetla zamówienia złożone przez platformę Comarch B2B oraz w systemie Comarch ERP. W zakładce „zapytania” znajdziesz informacje o złożonych zapytaniach ofertowych, które możesz później przekształcić w oferty sprzedaży. Trafiają one wówczas do zakładki „oferty”. Zakładka „płatności” obejmuje wszystkie opłacone i nieopłacone faktury wystawione na konto kontrahenta. Zakładka „dostawy” pozwala na dostęp do dokumentów transportowych wystawionych w systemie Comarch ERP. W zakładce „reklamacje” znajdują się informacje zarówno wprowadzone poprzez system Comarch ERP, jak i złożone przez platformę Comarch B2B.

Więcej ułatwień dzięki Comarch B2B

Dostępne są również inne zakładki. Niektóre przechowują informacje o podstawowych danych kontrahenta, inne o pracownikach kontrahenta mających dostęp do platformy. Jeszcze inne o dokumentach udostępnionych do pobrania, a jeszcze inne o promocjach ze zindywidualizowanymi ofertami dla danego klienta. Poza obszerną zakładką „strefa klienta”, dostępne są jeszcze dwie: „w realizacji” oraz „przechowalnie”. Pierwsza z nich pozwala na przejrzenie wszystkich zamówień sprzedaży dla wybranego okresu czasu. Druga umożliwia szybki dostęp do listy obserwowanych towarów, interesujących kontrahenta. Dzięki platformie możliwe jest zaimportowanie do koszyka listy towarów z pliku w formacie CSV, przy wykorzystaniu udostępnionego szablonu. Składanie zamówień jest wtedy zautomatyzowane i łatwiejsze. Dostępna jest również funkcjonalność n-koszyków. Jest to możliwość definiowania wielu koszyków dla zamówień, przydatna między innymi wtedy, gdy kontrahent chce wskazać różne adresy dla dostawy lub stworzyć różne warianty zamówienia. Dostęp do historycznych danych umożliwia łatwe kopiowanie pozycji do nowego zamówienia. Takie zamówienie można zmodyfikować, jeśli zajdzie taka potrzeba i przekazać do realizacji. Dzięki tak zorganizowanym funkcjonalnościom platformy Comarch B2B możliwa jest jeszcze sprawniejsza realizacja kolejnych zakupów w przyszłości.

Usprawniony proces wyszukiwania, ofertowania i zamawiania

Aby łatwiej można było znaleźć dany towar, platforma Comarch B2B udostępnia produkty w grupach asortymentowych. Są one definiowane z kolei po stronie systemu Comarch ERP. Na potrzeby wyszukiwania dostępnych jest wiele filtrów, które można zapisać do ponownego wykorzystania w przyszłości. Przeglądane produkty można wyświetlać w formie listy towarów ze zdjęciami, listy z samym opisem oraz tzw. kafelków. Dzięki tym wszystkim rozwiązaniom składanie zamówień staje się szybsze i bardziej dopasowane do potrzeb pracownika po stronie kontrahenta.

Uefektywnij e-sprzedaż w swojej firmie, stawiając na Comarch B2B. Jeśli chciałbyś skonsultować z nami swoje potrzeby biznesowe, zadać pytanie czy rozwiać wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić