Optima dla biur rachunkowych
Zachowaj obecnych klientów, przyciągnij nowych i zwiększ konkurencyjność swojego biura rachunkowego dzięki Comarch ERP Optima
Obawiasz się, że Twój system ERP nie wspiera dostatecznie Twojego biura rachunkowego? Program Comarch ERP Optima to system ERP zaprojektowany dla biur rachunkowych – ułatwia automatyzację procesów, integrację z systemami klientów i gwarantuje zgodność z obowiązującymi przepisami.
Czy podobne wyzwania blokują rozwój również Twojego biura rachunkowego?
- Częste zmiany w przepisach prawnych i podatkowych
Ciągłe zmiany prawno – podatkowe wymagają regularnego aktualizowania oprogramowania, uzupełniania wiedzy i dostosowywania procedur, co może być czasochłonne i kosztowne.
- Szybko rozwijająca się technologia i automatyzacja
Bieżąca wymiana dokumentów między systemem biura i systemem klienta nie jest dobrze zautomatyzowana. W efekcie biuro rachunkowe ma sporo manualnej pracy przy wprowadzaniu i opisywaniu dokumentów.
- Rosnąca konkurencja
Wzrost liczby biur rachunkowych i dostępność usług online zwiększa konkurencję i presję cenową. Jak poradzić sobie z przejmowaniem klientów po innych biurach w taki sposób, by usługa nie była zbyt kosztowna?
- Bezpieczeństwo danych
Ryzyko cyberataków i utraty danych jest wysokie, zwłaszcza że biura przechowują wrażliwe informacje finansowe swoich klientów. Jak zabezpieczyć dane i reputację biura, które w razie wycieku danych trudno będzie odbudować?
- Zatrudnienie i zarządzanie personelem
Brak automatyzacji pracy, prowadzący do nadmiernego obciążenia może utrudnić biurom rachunkowym zatrzymanie wartościowych pracowników. Znalezienie i zatrzymanie wykwalifikowanych pracowników może też być wyzwaniem, jeżeli nie zaoferujesz narzędzi do pracy zdalnej.
- Zmieniające się oczekiwania klientów
Klienci oczekują, że biuro udostępni im szczegółowe informacje zarządcze / księgowe (raporty rentowności przedsiębiorstwa, obroty, zapisy na kontach, stan zobowiązań/należności). Jak to zrobić w sposób łatwy, zautomatyzowany wygodny dla Ciebie i klienta?
- Zmiany ekonomiczne
Brak stabilizacji w gospodarce może wpływać na zdolności płatnicze Twoich klientów. Żeby utrzymać rentowność biura, możesz potrzebować rozwiązań automatyzujących i wspierających windykację należności od klientów, którzy mają problemy z regularnymi płatnościami.
Jeśli powyższe problemy brzmią znajomo i szukasz sposobu na ich rozwiązanie, to zapoznaj się możliwościami naszego rozwiązania, Comarch ERP Optima w wersji dla biur rachunkowych.
a
Zwiększ jakość usług, odciąż pracowników i zatrzymaj najlepszych klientów, dzięki automatyzacji procesów księgowych
- Automatyzacja procesów i integracja z systemami klientów
Czytaj więcej ↓
Nasze rozwiązanie zapewnia płynną integrację z systemami klientów, pracujących na systemach Comarch ERP Optima, Comarch ERP XT, Comarch Moje BR. Zobacz, jak te systemy świetnie współgrają, obniżając koszty i automatyzując pracę pomiędzy klientem, a biurem.
Jeżeli Twój klient nie posiada Comarch ERP Optima, podpowiedź mu zmianę oprogramowania: Kalkulator wdrożenia
Potrafimy również zapewnić automatyczne pobieranie i przetwarzanie dokumentów pochodzących z Fakturownia, Saldeo, Symfonia, Subiekt oraz platform e-commerce, takich jak BaseLinker, czy systemów operatorów płatniczych, kurierów i banków.
- Zwiększaj standardy obsługi przy niskich kosztach własnych
Czytaj więcej ↓
Nasze zaawansowane narzędzia i wsparcie techniczne gwarantują płynną migrację i minimalizację nakładu pracy związanego z wdrożeniem systemu w Twoim biurze. W ten sposób biuro jest w stanie zapewnić usługę księgową wysokiej jakości przy zachowaniu niskich kosztów własnych.
- Łatwa migracja oraz import danych
Czytaj więcej ↓
Teraz szybko rozpoczniesz obsługę nowego klienta bez zbędnych opóźnień i problemów.
Biura rachunkowe doceniają możliwości importu faktur i kontrahentów m.in. z plików JPK oraz danych kadrowych z odpowiednio przygotowanych arkuszy Excel. Przydatny jest również import wyciągów bankowych poprzez Webservice lub z plików oraz pobieranie zwolnień z PUE ZUS.
- Zarządzaj rentownością i kosztami, dzięki precyzyjnym raportom
Czytaj więcej ↓
Precyzyjne raportowanie nakładu pracy na poszczególnych klientów i bieżąca ocena rentowności to klucz do sukcesu. Narzędzia analityczne w Comarch Optima przygotują dla Ciebie raport zarejestrowanych dokumentów, który pozwoli zweryfikować, czy klienci nie przekraczają ustalonych limitów i uwzględnić te informacje w procesie odpowiedniego fakturowania usług.
- Dostęp do szczegółowych informacji zarządczych od ręki
Czytaj więcej ↓
Przy zastosowaniu odpowiednich schematów księgowych, które uwzględniają opis analityczny dokumentów zrobiony przez klientów (za pomocą kategorii, które sam przenoszą się z ich systemów Comarch ERP), powstają zapisy na kontach analitycznych mogą tworzyć się automatycznie, dzięki czemu w łatwy sposób uzyskasz dane niezbędne do przygotowania zaawansowanych raportów. W ten sposób możesz spełniać oczekiwania klientów i zapewniać im wartościowe informacje zarządcze.
- Automatyzacja procesów kadrowo - płacowych
Czytaj więcej ↓
Ten system ERP pozwala na automatyczne przetwarzanie dokumentów pracowniczych dzięki systemom samoobsługi pracowniczej Comarch HRM i Comarch TNA, co znacząco zmniejsza ilość pracy manualnej i pozwala na oferowanie bardziej konkurencyjnych usług.
- ERP, który kochają e-commerce’y
Czytaj więcej ↓
Comarch ERP Optima oferuje zaawansowane rozwiązania do integracji z platformami e-commerce, takimi jak BaseLinker oraz automatyzacji rozliczeń z operatorami płatności internetowych i kurierami: Dowiedz się więcej.
- Zarządzaj rentownością i kosztami, dzięki precyzyjnym raportom
Czytaj więcej ↓
Precyzyjne raportowanie nakładu pracy na poszczególnych klientów i bieżąca ocena rentowności to klucz do sukcesu. Narzędzia analityczne w Comarch Optima przygotują dla Ciebie raport zarejestrowanych dokumentów, który pozwoli zweryfikować, czy klienci nie przekraczają ustalonych limitów i uwzględnić te informacje w procesie odpowiedniego fakturowania usług.
Nie jesteś pewien, czy Comarch ERP Optima sprawdzi się w Twoim Biurze Rachunkowym?
Porozmawiaj z naszym specjalistą, podziel się problemami, które chciałbyś rozwiązać i upewnij się, które funkcjonalności będą najlepiej wspierać rozwój Twojej firmy.
Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych - najważniejsze moduły
- Ewidencja VAT
Poznaj więcej możliwości ↓
Poznaj wybrane funkcjonalności Rejestrów VAT w Comarch ERP Optima:
- prowadzenie pełnej ewidencji VAT,
- sporządzenie deklaracji VAT,
- weryfikacja numerów rachunków bankowych w wykazie podatników VAT,
- tworzenie i wysyłanie plików JPK_V7 (zobacz film) oraz JPK,
- obsługa procedury VAT-OSS wraz z możliwością sporządzenia i wysyłki deklaracji VIU-DO.
- Księga Przychodów i Rozchodów oraz ewidencja ryczałtowa
Poznaj więcej możliwości ↓
Współpraca z innymi modułami Comarch ERP Optima umożliwia automatyczną ewidencję ryczałtową czy dekretację dokumentów w księdze podatkowej. Poznaj możliwości modułu Księga Podatkowa:
- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń,
- rozliczenie ewidencji przebiegu pojazdu,
- dodanie spisu z natury,
- wprowadzenie wielu działalności właściciela do wyliczenia podatku dochodowego (zobacz film),
- prowadzenie firmy wielozakładowej,
- automatyzację księgowania dokumentów do KPiR,
- naliczanie zaliczek na podatek dochodowy PIT-36, PIT-36L, PIT-28,
- zastosowanie ulgi na złe długi w podatku dochodowym,
- obliczanie i elektroniczne wysyłanie deklaracji rocznych PIT-36, PIT-36L, PIT-28, PIT-37.
- Pełna księgowość - księgowość kontowa
Poznaj więcej możliwości ↓
Możliwości modułowi Księga Handlowa:
- stworzysz wielopoziomowy plan kont oraz wykorzystasz funkcję grup kont,
- wygenerujesz zestawienia obrotów i sald za dowolny okres,
- zautomatyzujesz procesy związane z przenoszeniem e-faktur,
- stworzysz zestawienia księgowe (bilans firmy, rachunek zysków i strat, i wiele więcej),
- stworzysz okresy obrachunkowe,
- zastosowanie ulgi na złe długi w podatku dochodowym,
- naliczanie zaliczek na podatek dochodowy PIT-36, PIT-36L, PIT-28, a także obliczanie i wysyłanie deklaracji PIT-36, PIT-36L, PIT-37,
- obliczanie zaliczek na CIT-8, a następnie obliczanie i wysyłanie deklaracji CIT-8,
- obsługa deklaracji CIT-8E wraz z załącznikiem CIT/EZ.
Dodatkowe możliwości Księga Handlowa Plus:
- zakładanie i księgowanie na konta walutowe, w tym schematami księgowymi,
- przeglądanie dekretów, obrotów i sald w walucie obcej oraz systemowej,
- generowanie przeszacowania walut na koniec okresu obrachunkowego oraz na koniec miesiąca czy kwartału,
- zaksięgowanie wygenerowanego przeszacowania walut na początek okresu po drugiej stronie konta, ze znakiem plus.
Możliwości programu w obszarze rozrachunki:
- parowanie ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych,
- generowanie automatycznych różnic kursowych i kompensat w momencie rozrachowywania dekretów (zobacz film),
- generowanie potwierdzeń salda, ponagleń zapłaty i not odsetkowych.
- Ewidencja środków trwałych w programie księgowym
Poznaj więcej możliwości ↓
Za pomocą modułu Środki Trwałe m.in.:
- automatyczne naliczysz odpisy amortyzacyjne dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- przeprowadzisz księgowanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych i innych dokumentów środków trwałych,
- wygenerujesz plan amortyzacji dla określonego okresu obrachunkowego,
- poprowadzisz ewidencję wyposażenia.
- Biuro rachunkowe
Poznaj więcej możliwości ↓
Najważniejsze funkcjonalności modułu:
- wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
- wykonanie operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje,
- możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych
- sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
- integracja modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
- rejestracja oraz analiza czasu pracy poświęconego dla danego klienta,
- przygotowanie wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
- wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.
Najczęściej wykorzystywane funkcje:
- seryjne wysyłanie e-deklaracji za pomocą podpisu kwalifikowanego,
- seryjne generowanie: plików JPK_V7, deklaracji VAT,
zaliczek PIT /CIT, deklaracji PIT / CIT, deklaracji ZUS DRA, - zatwierdzanie deklaracji, zaliczek oraz plików JPK_V7,
- eksport do programu Płatnik,
- odbiór UPO dla deklaracji, oraz JPK_V7,
- seryjną wysyłkę wiadomości mailowych do Klientów z informacją o podatkach i składkach ZUS do zapłaty.
- Kadry i płace
Poznaj więcej możliwości ↓
Możliwości programu w zakresie wypłaty i wynagrodzenia:
- rozliczanie wypłat z uwzględnieniem nieobecności, czasu pracy, dodatków i akordów,
- automatyczne wyliczanie podstawy składek emerytalno-rentowych dla pracowników przebywających na urlopach wychowawczych,
- tworzenie korekt, zarówno dla pracowników, jak i dla właścicieli, do zaksięgowanych list płac, z możliwością zachowania w programie wypłat naliczonych w pierwotnej postaci istnieje również możliwość anulowania wypłat korygujących i naliczania do nich kolejnych korekt,
- przesyłanie list płac z bazy kadrowo-płacowej do innej bazy, w celu ich zaksięgowania,
- naliczenie składki na Fundusz Emerytur Pomostowych – proporcjonalnie do liczby dni kalendarzowych, w których pracownik wykonywał pracę w warunkach szczególnych lub o szczególnym charakterze,
- rozliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicą.
Możliwości programu w zakresie obsługi kadrowej:
- prowadzenie akt pracowniczych – funkcjonalność elektronicznej teczki pracownika, e-teczki (zobacz film),
- import i eksport poprzez arkusz kalkulacyjny, m.in.: aktualnych danych kadrowych, informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych, danych dotyczących planu pracy, czasu przepracowanego oraz nieobecności,
- przenoszenie pełnych danych kadrowo – płacowych między bazami Comarch ERP Optima,
- zaewidencjonowanie pracowników z możliwością odnotowania przebiegu zatrudnienia, w firmie i poza nią,
- tworzenie struktury podległościowej, która ułatwia zarządzanie kadrami w Comarch ERP Optima oraz w aplikacji Comarch HRM,
- import danych kadrowych pracowników z Programu Płatnik (na podstawie ZUS ZUA),
- kontrolę unikalności numeru PESEL pracowników,
- import elektronicznych zwolnień lekarskich,
- import i eksport poprzez arkusz kalkulacyjny, m.in.: aktualnych danych kadrowych oraz informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych, nieobecnościach,
- archiwizację wybranych formularzy kadrowych.
- CRM oraz obieg dokumentów
Poznaj więcej możliwości ↓
Możliwości modułu Comarch ERP Optima CRM:
- rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań,
- faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów,
- obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna) (zobacz film),
- przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych (zobacz film),
- możliwość automatycznej wysyłki faktur pocztą mailową o danej godzinie (zobacz film),
- proponowanie faktur cyklicznych na podstawie faktur wystawionych w module Handel (zobacz film),
- możliwość przydzielania zadań pracownikom oraz generowania zadań cyklicznych,
- wyświetlanie informacji i przypomnień o zbliżających się terminach przydzielonych zadań,
- możliwość wysyłania wiadomości SMS,
Dodatkowe możliwości Comarch ERP Optima CRM Plus:
- automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
- tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
- generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach,
- blokowanie sprzedaży (Zobacz film).
- Internetowa wymiana dokumentów
Poznaj więcej możliwości ↓
Zapoznaj się z najważniejszymi ułatwieniami dla Biura Rachunkowego:
- Natychmiastowy import dokumentów do rejestrów VAT biura rachunkowego.
Faktury od klientów korzystających z systemów Comarch Moje BR, Comarch ERP XT lub Comarch ERP Optima mogą być zaimportowane do bazy danych Twojego biura rachunkowego w zaledwie kilka sekund. Ponadto, integracja systemów Comarch ERP z KSeF umożliwia bezpośrednie pobieranie faktur zakupowych klientów z KSeF do bazy danych w systemie Comarch ERP Optima. - Błyskawiczna wysyłka informacji o podatkach i fakturach za usługi księgowe.
Zautomatyzuj proces wysyłania informacji o podatkach do zapłaty oraz faktur za usługi księgowe do swoich klientów. Dzięki automatycznym powiadomieniom klienci będą co miesiąc otrzymywać szczegółowe informacje o podatkach (PIT, VAT), składkach ZUS i należnościach za usługi księgowe, eliminując potrzebę ręcznego wysyłania wiadomości. - Gotowa kwalifikacja dokumentów od klienta.
Rozwiązania te pozwalają na oszczędność czasu przy wprowadzaniu właściwych kategorii w biurze rachunkowym, a także usprawniają współpracę poprzez możliwość dodawania komentarzy do dokumentów. Każdy otrzymany dokument może być wstępnie opisany przez klienta, zawierając dodatkowe uwagi dotyczące kwalifikacji kosztu, celowości zakupu i innych istotnych informacji.
To nie wszystko!
Mamy znacznie więcej użytecznych funkcji i aplikacji dla Twojego Biura rachunkowego. Jeżeli chcesz je poznać, kliknij w link poniżej.
Dołącz do ponad 75 000 firm, które używają Comarch ERP Optima
KrollTax
“Wdrożenie Comarch ERP Optima pozwoliło znacząco usprawnić pracę związaną z obsługą dokumentów, a uaktualnienia oprogramowania nadążają za zmieniającymi się przepisami prawa, co dla biura rachunkowego jest kluczowe”
Prezes firmy, Karina Kroll-Anisimowicz
biuro@krolltax.com
+48 501 759 034
WzPartners
“Współpraca z Graphcom przy wdrożeniu różnych modeli integrujących Comarch ERP Optima biura rachunkowego z systemami klientów przebiegła sprawnie z korzyścią dla wszystkich stron. Od samego początku zespół Graphcom wykazywał się profesjonalizmem i zaangażowaniem, co przełożyło się na bezproblemowy proces integracji. Dzięki temu mogliśmy szybko zauważyć korzyści z automatyzacji procesów.”
Bartosz Zaborowski
office.warsaw@wzpartners.pl
+48 22 206 38 20
Sztuczna inteligencja, która nie zastępuje księgowych, ale im pomaga
Comarch ERP Optima wykorzystuje sztuczną inteligencję, która dzięki mądrym automatyzacjom uwalnia czas, ułatwia pracę i obsługę. Wszystko to bez konieczności posiadania przez Twoich pracowników specjalnej wiedzy informatycznej.
- Egzekwuj należne płatności bez nieprzyjemnych rozmów
Comarch ERP Optima posiada zautomatyzowany proces windykacji klientów, dzięki któremu same wygenerują i wyślą się poprawne wiadomości e-mail z informacją o zadłużeniu.
- Zapomnij o pilnowaniu terminów płatności
Płatności to duży ból głowy dla biur rachunkowych. Comarch ERP Optima umożliwia generowanie i wysyłanie ponagleń do zapłaty, not odsetkowych i blokowanie realizacji usług dłużnikom. Dodatkowo daje możliwość tworzenia w systemie CRM bazy kontaktów wierzycieli i kierowanie spraw do zewnętrznej windykacji.
- Ogranicz nakład pracy i zdigitalizuj papierowe dokumenty
Uwolnij swoje biuro od dokumentów w “papierowym archiwum”. Sczytuj kluczowe dane biznesowe z zeskanowanych dokumentów i łatwo je digitalizuj. Dostępne skany dokumentów z notatkami klientów, pozwolą łatwiej decydować o sposobie księgowania dokumentów, bez konieczności dostępu do oryginału.
- Zleć wystawienie faktur inteligentnym algorytmom
Algorytmy zaszyte w Comarch ERP Optima wykrywają regularność przy wystawianiu dokumentów dla danego podmiotu i na tej podstawie sugerują propozycję zastosowania fakturowania cyklicznego.
- Integracja systemów Comarch ERP z systemami banków
Oferujemy bezpieczne i zautomatyzowane przekazywanie przelewów bezpośrednio do systemu bankowego oraz pobieranie wyciągów z systemu bankowego do Comarch ERP Optima.
- Automatyczna wysyłka faktur sprzedaży
Automat umożliwia automatyczne wysyłanie pocztą mailową faktur sprzedaży, które zostały dodane w programie oraz nie zostały wcześniej wysłane za pomocą skrzynki pocztowej skonfigurowanej w module CRM.
Nie jesteś pewien, czy Comarch ERP Optima sprawdzi się w Twoim Biurze Rachunkowym?
Porozmawiaj z naszym specjalistą, podziel się problemami, które chciałbyś rozwiązać i upewnij się, które funkcjonalności będą najlepiej wspierać rozwój Twojej firmy.
Te automatyzacje to największy sprzymierzeniec biur księgowych
Lista dostępnych automatyzacji w Comarch ERP Optima obejmuje między innymi:
a
Rekomendowanie wzorców opisów analitycznych
Weryfikacja statusu VAT
Aktualizacja kursów walut
Weryfikacja numerów kont kontrahentów w tzw. Białej Księdze
Księgowanie dokumentów w oparciu o zdefiniowany schemat księgowy
Weryfikacja kontrahentów w bazie GUS i VIES
Wysyłka deklaracji bezpośrednio do ZUS
Co jeszcze zyskujesz przechodząc na Comarch ERP Optima?
- Bezpieczne dane
Bezpieczeństwo danych Twoich klientów jest koniecznym priorytetem. Comarch ERP Optima oferuje zaawansowane mechanizmy ochrony danych oraz kopii zapasowej, umieszczonej w bezpiecznej chmurze obliczeniowej, dzięki usłudze Comarch iBard. Możesz być pewien, że nawet w przypadku ataku hackerskiego, odzyskasz dane i zapewnisz ciągłość obsługi Twoich klientów.
- Stałe wsparcie i aktualizacje
Nasze dedykowane wsparcie techniczne oraz regularne aktualizacje systemu gwarantują, że zawsze będziesz na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami i funkcjonalnościami. Dzięki temu Twoje biuro rachunkowe będzie mogło działać efektywnie i bez zakłóceń.
- Łatwa integracja z KSeF
Comarch ERP Optima jest w pełni zintegrowany z KSeF, co pozwala na automatyczne wystawianie i odbieranie e-faktur zgodnie z wymogami prawa. Również inne systemy krakowskiego producenta: Comarch ERP XT, Comarch BR, Comarch ERP XL, z których korzysta wielu Twoich klientów, posiadają pełne wsparcie dla KSeF. Dzięki temu Twoje biuro rachunkowe może we właściwy sposób wesprzeć swoich klientów.
- Oprogramowanie w chmurze - mobilność i dostępność
Oprogramowanie w chmurze Comarch ERP Optima ułatwia współpracę z klientami i pozwala na pracę zdalną dla pracowników biura rachunkowego. Dzięki temu możesz zarządzać swoim biurem rachunkowym z dowolnego miejsca, co zwiększa elastyczność i efektywność pracy.
Poleć klienta na zakup Comarch ERP Optima i otrzymaj 10% prowizji!
Zapraszamy Biura Rachunkowe do skorzystania z naszej promocji. Jeśli polecisz klienta, który zakupi w Graphcom Comarch ERP Optima, otrzymasz:
- 10% prowizji z tytułu wykonanych usług wdrożeniowych od Graphcom.
- 10% prowizji z tytułu zakupionych licencji od Comarch.
Ty otrzymasz prowizję, a Twój klient zyska system zawsze zgodny z przepisami, a dokumenty z jego systemu będą mogły automatycznie trafić do Comarch ERP Optima Twojego biura. Skontaktuj się z nami i rozpocznij współpracę!
- Jak działa promocja?
- Biuro rachunkowe przekazuje pracownikowi Graphcom kontakt do klienta, który potrzebuje systemu Comarch ERP.
- Graphcom ustala potrzeby klienta, wykonuje prezentację systemu oraz wycenia projekt wdrożeniowy.
- Gdy klient zaakceptuje ofertę i zakupi licencje, Graphcom zgłasza projekt do Comarch w celu uzyskania 10% prowizji od zakupu licencji. Biuro rachunkowe wystawia fakturę na Comarch, który ją opłaca.
- Po zrealizowaniu projektu wdrożeniowego, Graphcom podsumowuje projekt i przekazuje Ci wartość zrealizowanych usług. Biuro rachunkowe wystawia fakturę na 10% ich wartości na Grahcom, który ją opłaca.
Chcesz się dowiedzieć, ile będzie kosztował systemu Comarch ERP Optima dla Twojej firmy?
Skorzystaj z kalkulatora kosztów licencji oraz wdrożenia systemu Comarch ERP Optima.
Czy Comarch ERP Optima sprawdzi się w Twoim biurze rachunkowym?
Comarch ERP Optima to jedno z najpopularniejszych oprogramowań ERP dla małych i średnich firm oraz biur rachunkowych. Poniżej prezentujemy wybrane case studies z naszych wdrożeń. Pomogą Ci one zauważyć uniwersalność i przydatność tego oprogramowania dla biur rachunkowych, które zdecydowały się na zmianę przestarzałego systemu ERP, który hamował ich rozwój, na bardziej nowoczesny, dopasowany do ich wyzwań.
Przebieg wdrożenia Comarch ERP Optima w KrollTax
Zobacz, jak biuro rachunkowe zwiększyło szybkość obsługi klientów, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa danych, rozszerzając przy tym zasięg swojego działania.
Rozwiązanie oparte o Comarch ERP Optima w WZ Partners
Zapoznaj się z rozwiązaniem stosowanym przez biuro rachunkowe WZ Partners, które znacznie poprawiło efektywność obsługi klientów i ograniczyło nakład pracy personelu biura. Dowiedź się, w jaki sposób klienci mają teraz dostęp do danych finansowych o swoich firmach oraz w jaki sposób WZ Partners wspiera te firmy, które potrzebują bardziej nowoczesnego ERP.
Nie jesteś pewien, czy Comarch ERP Optima sprawdzi się w Twoim Biurze Rachunkowym?
Porozmawiaj z naszym specjalistą, podziel się problemami, które chciałbyś rozwiązać i upewnij się, które funkcjonalności będą najlepiej wspierać rozwój Twojej firmy.
- Pomożemy Ci dopasować i wdrożyć system Comarch ERP Optima
Przeprowadzimy dla Ciebie szczegółową analizę przedwdrożeniową, pomożemy Ci wybrać funkcjonalności, które będą najlepiej wspierać Twoje biuro rachunkowe.
Pomożemy Ci w szybkiej migracji danych i zadbamy o przeszkolenie Twoich pracowników, gwarantując płynne przejście na nowy program. Skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz i dowiedz się, jak Comarch ERP Optima może pomóc zwiększyć efektywność, zadowolenie klientów i rentowność Twojego biznesu.
Zapisz się na darmową konsultację!
Celem konsultacji jest odpowiedź na pytanie, w jaki sposób Comarch ERP Optima pomoże w usprawnieniu działania Twojej firmy. Dzięki niej, będzie można oszacować korzyści biznesowe z wdrożenia.
Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe – jeszcze więcej użytecznych funkcji i aplikacji współpracujących
- BI Point Manager – analizy biznesowe
Czytaj więcej ↓
Poznaj obszary analityczne
BI Point Manager działa w następujących obszarach:
- Logistyka
- Handel
- Płace i Kadry
- Księgowość
- Płatności
Dzięki temu klient może monitorować kondycję swojego biznesu, a co za tym idzie, biuro rachunkowe ma do obsłużenia mniej telefonów z prośbą i wyjaśnienia, czy dostępu do informacji. Ponadto obsługa platforma nie wymaga zaawansowanej wiedzy informatycznej.
Najważniejsze korzyści dla Biura Rachunkowego i jego klientów
- Zwiększenie konkurencyjności: Biuro Rachunkowe może oferować klientom gotowe zestawy raportów, co podnosi jego atrakcyjność na rynku.
- Optymalizacja obciążenia systemów: Analizy danych są przeprowadzane na serwerach Comarch w chmurze, co odciąża systemy biura.
- Stały dostęp do analiz biznesowych: Możliwość skonfigurowania częstotliwości aktualizacji danych zapewnia bieżący dostęp do pełnego zestawu analiz.
- Predefiniowane analizy: Zestawy analiz stworzone przez ekspertów, oparte na setkach tysięcy raportów klientów firmy Comarch, gwarantują wysoką jakość.
- Łatwość użycia: Produkt jest gotowy do użycia bez potrzeby zaawansowanej wiedzy technicznej w zakresie zapytań do baz danych i tworzenia raportów.
- Bezpieczeństwo danych: Z chmury Comarch korzysta ponad 194 tys. firm, w tym instytucje bankowe z rygorystycznymi wymaganiami dotyczącymi jakości i bezpieczeństwa danych.
- Stała asysta techniczna: Użytkownicy mają zapewniony ciągły dostęp do wsparcia technicznego.
- KSeF
Integracja systemu KSeF z Comarch ERP Optima pozwala na obsługę ustawowych obowiązków, takich jak automatyczny eksport faktur do systemu KSeF oraz import z systemu KSeF do Comarch ERP Optima. Istotne jest również to, że klienci biur rachunkowych mogą wystawiać dokumenty w swoim systemie, a za pośrednictwem systemu KSeF można pobierać wszystkie niezbędne dokumenty do rozliczenia danego klienta.
- iKsięgowość24 – portal dla biur rachunkowych
Czytaj więcej ↓
Korzystając z systemu iKsięgowość24, zyskasz możliwość udostępnienia swoim klientom bezpłatnego systemu Comarch ERP XT do wystawiania faktur oraz otrzymasz system Comarch IBARD, który zapewni bezpieczeństwo Twoich danych dzięki regularnym kopiom zapasowym.
- Comarch HRM – samoobsługa kadrowa
Aplikacja dla działów kadr i pracowników umożliwia zarządzanie zadaniami, urlopami, nieobecnościami, procesami rekrutacyjnymi oraz oceną pracowników. Dzięki niej, za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub przeglądarki internetowej, pracownicy mogą samodzielnie sprawdzać swoje grafiki, ilość pozostałego urlopu oraz składać wnioski urlopowe. Takie rozwiązanie znacząco zwiększa efektywność pracy działu kadr. System ten można wykorzystywać we własnej firmie lub udostępniać klientom, co pozwala zredukować papierowy obieg dokumentów kadrowych w biurze rachunkowym.
- IBARD – kopie bezpieczeństwa
Czytaj więcej ↓
Najczęstsze zastosowania w tej branży obejmują:
- gwarancję trwałego zapisu informacji w systemach księgowych,
- wersjonowanie plików,
- automatyczne tworzenie kopii zapasowych baz danych z programów do zarządzania firmą,
- ochronę przed konsekwencjami prawnymi.
- Apfino - AML, Firmowe Rachunki Bankowe
Czytaj więcej ↓
Usługa umożliwia samodzielną ocenę ryzyka albo przeprowadzenie procesu zdalnie, podczas którego kontrahent wypełnia dokumenty – wystarczy podać jego adres e-mail! Z kolei usługa Firmowe Rachunki Bankowe to narzędzie, które umożliwia dostęp do wielu rachunków bankowych z poziomu platformy Apfino. Dzięki temu możesz szybko sprawdzić salda na rachunkach bankowych wszystkich swoich klientów oraz pobrać historię transakcji bezpośrednio do Comarch ERP Optima, logując się tylko do jednego portalu.
- OCR
Automatyzacja procesów związanych z wprowadzaniem dokumentów za pomocą usługi Comarch OCR może być stosowana do różnych rodzajów dokumentów, w tym faktur (kosztowych w rejestrze VAT i handlowych na liście faktur zakupu) oraz dokumentów magazynowych. System ten przetwarza faktury nie tylko w języku polskim, ale także w językach angielskim, francuskim i niemieckim, uwzględniając specyfikę rynków niemieckiego, szwajcarskiego i austriackiego. Co więcej, Comarch OCR umożliwia pracę zarówno z pojedynczymi fakturami, jak i z plikami zawierającymi wiele faktur jednocześnie.
- Comarch e-Sprawozdania
Comarch e-Sprawozdania to narzędzie pozwalające na tworzenie i zarządzanie elektronicznymi sprawozdaniami finansowymi zgodnie z wymaganiami Ministerstwa Finansów. Dzięki Comarch e-Sprawozdania możesz pracować nad elektronicznymi sprawozdaniami finansowymi bez względu na posiadany system ERP. Dane do aplikacji można wprowadzać za pomocą szablonu Excel, obrotówki (z pliku JPK_KR), ręcznie lub za pomocą własnego integratora.
Jeszcze więcej powodów, by przejść na Comarch ERP Optima?
Zaoferuj swoim klientom systemy Comarch ERP, by usprawnić współpracę i podwyższyć jakość usług.
Dzięki automatyzacji przesyłania dokumentów, obniżasz koszty własne, ponieważ eliminujesz konieczność ręcznego przepisywania dokumentów. W ten sposób pojawia się możliwość utrzymania kosztu usługi księgowej na atrakcyjnym dla klienta poziomie. Tu każdy wygrywa.
Comarch Moje Biuro Rachunkowe to aplikacja dostępna w przeglądarce oraz na telefon przeznaczona dla mikroprzedsiębiorców.
Umożliwia ona:
- Bezpłatne wystawianie do 10 faktur sprzedaży w miesiącu
- Dodawanie dokumenty kosztowe, również za pomocą usługi OCR (bezpłatnie, do 20 stron miesięcznie)
- Kategoryzację faktur, dzięki czemu, w prosty sposób zaksięgujesz je na odpowiednie konta księgowe i uzyskasz niezbędne raporty
- Komunikację między Klientem, a obsługującym go Biurem Rachunkowym, ponieważ dokumenty wraz ze skanami trafiają automatycznie do Comarch ERP Optima – systemu dla Biur Rachunkowych
- Wysyłanie przez biuro informacji o aktualnym saldzie zobowiązań (składki ZUS, podatek VAT i PIT oraz faktury za usługi księgowe) do aplikacji Comarch Moje Biuro Rachunkowe
- Współpracę z KSEF
Zobacz, jak łatwo uruchomić system Comarch Moje BR lub Comarch XT dla Twoich klientów – sprawdź naszą instrukcję gotową do wysłania Twoim klientom.
Comarch ERP XT to program do zarządzania małą firmą, dostępny w przeglądarce oraz na telefon.
- Integruje procesy biznesowe, takie jak fakturowanie online, zarządzanie magazynem i sprzedaż (stacjonarna i internetowa)
- Umożliwia współpracę z KSeF
- Wykorzystuje sztuczną inteligencję do przetwarzania dokumentów ze zdjęć
- Oferuje funkcje takie jak faktoring, windykacja i analizy raportów
- Pozwala klientowi kategoryzować faktury, dzięki czemu, w prosty sposób zaksięgujesz je na odpowiednie konta księgowe i uzyskasz niezbędne raporty
- Dokumenty wraz ze skanami mogą być automatycznie przesyłane do systemu Comarch ERP Optima biura rachunkowego
Jeżeli wykupisz dostęp do portalu iKsięgowość24, promującego Twoje biuro rachunkowe w Internecie, uzyskasz możliwość oferowania swoim klientom Comarch ERP XT zupełnie za darmo przez okres 12 lub 16 miesięcy. Klienci mogą przetestować system przez 30 dni za darmo korzystając z tego linku.
Comarch ERP XT to program do zarządzania małą firmą, dostępny w przeglądarce oraz na telefon.
- Integruje procesy biznesowe, takie jak fakturowanie online, zarządzanie magazynem i sprzedaż (stacjonarna i internetowa)
- Umożliwia współpracę z KSeF
- Wykorzystuje sztuczną inteligencję do przetwarzania dokumentów ze zdjęć
- Oferuje funkcje takie jak faktoring, windykacja i analizy raportów
- Pozwala klientowi kategoryzować faktury, dzięki czemu, w prosty sposób zaksięgujesz je na odpowiednie konta księgowe i uzyskasz niezbędne raporty
- Dokumenty wraz ze skanami mogą być automatycznie przesyłane do systemu Comarch ERP Optima biura rachunkowego
Jeżeli wykupisz dostęp do portalu iKsięgowość24, promującego Twoje biuro rachunkowe w Internecie, uzyskasz możliwość oferowania swoim klientom Comarch ERP XT zupełnie za darmo przez okres 12 lub 16 miesięcy. Klienci mogą przetestować system przez 30 dni za darmo korzystając z tego linku.
Comarch ERP Optima dla firm to popularne oprogramowanie ERP dla małych i średnich firm. O zaletach produktu Comarch przekonało się już ponad 75 000 biznesów w Polsce.
Jeżeli Twój klient potrzebuje obsługi bardziej zaawansowanych procesów, takich jak np: Intrastat, partie dostaw, fulfillment, wielofirmowość, to warto mu zasugerować właśnie Comarch ERP Optima.
- System dostępny jest w modelu stacjonarnym i chmurowym
- Umożliwia zdalne zarządzanie firmą
- Oferuje moduły do zarządzania księgowością, kadrami, płacami, handlem, magazynem oraz finansami
- Dodatkowe funkcje obejmują m.in. zarządzanie klientami, analizę danych, rejestrację czasu pracy, i integrację z bankami
- Oprogramowanie umożliwia generowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) oraz współpracuje z KSeF zgodnie z polskimi przepisami
- Automatyczna wymiana danych między systemami Comarch ERP Optima klienta i biura rachunkowego pozwala na przesyłanie: danych kontrahentów, faktur wraz z podglądem wydruków, wyciągów bankowych, dokumentów magazynowych, kategorii analitycznych, służących klientowi do opisywania dokumentów, danych kadrowo-płacowych
Zobacz, jak łatwo uruchomić system Comarch Moje BR lub Comarch XT dla Twoich klientów – sprawdź naszą instrukcję gotową do wysłania Twoim klientom.
Nie jesteś pewien, czy Comarch ERP Optima sprawdzi się w Twoim Biurze Rachunkowym?
Porozmawiaj z naszym specjalistą, podziel się problemami, które chciałbyś rozwiązać i upewnij się, które funkcjonalności będą najlepiej wspierać rozwój Twojej firmy.