Comarch B2B
Wdrożenie systemu B2B

Comarch B2B to nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. System jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP.



Wdrożenie Comarch B2B w IVT sp. z o.o.

IVT Sp. z o.o.produkuje i dostarcza rozwiązania dla branży dekarskiej. Po wdrożeniu Comarch B2B udało się jej utrzymać zespół zajmujący się klientami B2B na stałym poziomie, pomimo że ilość zamówień stale rośnie. Ilość pomyłek w zamówieniach spadła dramatycznie. Zapoznaj się ze szczegółami procesu wdrożenia.



Wdrożenie Comarch B2B w IVT

Wdrożenie Comarch B2B w Jai Kudo

Platforma Comarch B2B oprócz dostępu do zawsze aktualnej i ustandaryzowanej oferty produktowej, daje możliwość udostępnienia zaawansowanych narzędzi w formie konfiguratora, które umożliwiają definiowanie wymagań dla złożonych produktów. Rozwiązanie następnie umożliwia automatyczne generowanie zapytań ofertowych w systemie Comarch ERP, które standardowo musiałby być wprowadzone do systemu ręcznie. Sprawdź jak w ramach wdrożenia platformy Comarch B2B uruchomiliśmy dedykowany konfigurator soczewek w firmie JAI KUDO. Sprawdź, jak przebiegało wdrożenie platformy B2B.



Wdrożenie Comarch B2B w Jai Kudo

Cechy Comarch B2B

Sprawdź wszystkie dostępne funkcjonalności platformy Comarch B2B. Zobacz jak może usprawnić Twoją sprzedaż w modelu Business-to Business.

Księgowość

Pełna integracja z systemami Comarch ERP

Pełna integracja z systemami Comarch ERP

Jednym z największych atutów platformy Comarch B2B jest jej integracja z systemem Comarch ERP Altum oraz XL, dzięki której szybko i wygodnie zaprezentujesz swoją ofertę kontrahentom wprost z własnej bazy danych, obsłużysz zamówienia, jak również udostępnisz ważne dokumenty. Dzięki pracy w trybie online wszystkie działania wykonane przez kontrahenta po stronie platformy B2B będą widoczne dla Ciebie w systemie ERP.

Księgowość

Modyfikowalny interfejs

Modyfikowalny interfejs

Nowoczesny, wpisujący się w najnowsze trendy interfejs aplikacji sprawi, że klienci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Będziesz w stanie dostosować wygląd systemu do potrzeb swojej firmy. W łatwy sposób dodasz logotyp firmy, dostosujesz stronę logowania, zmienisz kolorystykę portalu korzystając z gotowych schematów i nadasz aplikacji spersonalizowany wygląd.

Księgowość

Zarządzanie współpracą z kontrahentami

Zarządzanie współpracą z kontrahentami

Dzięki Comarch B2B nadasz indywidualne uprawnienia swoim kontrahentom. Spersonalizujesz ofertę produktową oraz promocyjną. Stworzysz przejrzyste drzewko produktowe i wpłyniesz na sprawniejsze oraz bardziej intuicyjne poruszanie się użytkowników po Twoim asortymencie.

Księgowość

Automatyzacja procesów sprzedaży

Automatyzacja procesów sprzedaży

Comarch B2B to całkowicie bezobsługowe oraz zdalne narzędzie stworzone po to, abyś zwiększał wolumen sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień. Dostępna funkcjonalność n-koszyków, umożliwia klientom podczas kompletacji zamówień, dodawanie towarów do n-różnych koszyków (np. wskazując do każdego inny adres wysyłkowy), co znacznie ułatwia zakupy i skraca ich czas. Klienci mają również możliwość składania powtarzających się zamówień za pomocą jednego kliknięcia.

Księgowość

Skuteczna wymiana informacji

Skuteczna wymiana informacji

Dzięki Comarch B2B Twoi kontrahenci zyskają dostęp do pełnej historii swoich faktur, zamówień oraz płatności. Platforma B2B automatycznie przypomni kontrahentom o przeterminowanych płatnościach. Dzięki pełnej integracji z systemem Comarch ERP system automatycznie pobierze informacje o wszystkich dokumentach księgowych dla każdego odbiorcy. Umożliwi ponadto kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności.

Księgowość

Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami

Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami

Platforma umożliwia umieszczanie dowolnych informacji, które chcesz udostepnić kontrahentom – komunikaty, nowości, promocje, instrukcje obsługi, regulaminy itd. Pamiętaj, komunikacja z klientami jest bardzo ważna i może rozwiązać wiele niepotrzebnych problemów w przyszłości. Jednym słowem, sam decydujesz o tym, co i komu chcesz zakomunikować bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

Księgowość

Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów

Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów

Comarch B2B posiada możliwość tworzenia filtrów i efektywnego wyszukiwania produktów. Szybka, zoptymalizowana wyszukiwarka pozwoli Twoim kontrahentom sprawnie znaleźć to czego w danej chwili szukają. Filtry mogą zostać zapisane i użyte przez użytkowników w każdym momencie. Dzięki tym rozwiązaniom Twoi klienci oszczędzą swój czas i zautomatyzują pracę na platformie.

Księgowość

Obsługa sprzedaży międzynarodowej

Obsługa sprzedaży międzynarodowej

Comarch B2B posiada w standardzie 4 wersje językowe interfejsu, a także umożliwia rozliczenia w różnych walutach. Dzięki temu Twoi kontrahenci bez problemu wybiorą język przed zalogowaniem się do platformy oraz zrobią zakupy w swojej walucie. Dzięki platformie Comarch B2B możesz sprzedawać swoje produkty nie tylko w Polsce, czy Europie, ale na całym świecie.

Poznaj naszych klientów e-commerce

Puccini referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do którego produkcji wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.

Jucca case study Comarch ERP Altum i Graphcom Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji, jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.

Matrix Media referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy

prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.



Co zyskasz wdrażając Comarch B2B?

70 tys. firm

Usprawnisz komunikację z klientami biznesowymi

Usprawnisz komunikację z klientami biznesowymi

Aplikacja Comarch B2B działa na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Wszystkie akcje wykonane przez użytkownika są od razu widoczne w systemie Comarch ERP. Dzięki temu, że partnerzy biznesowi mają stały dostęp do oferty i warunków handlowych, firma zyskuje wizerunkowo, a jej personel jest odciążony z powtarzalnych zadań.

70 tys. firm

Zapewnisz dostęp do zawsze aktualnych dokumentów

Zapewnisz dostęp do zawsze aktualnych dokumentów

Umożliwiaj kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności. Udostępniaj istotne dokumenty (umowy, dokumentacje, specyfikacje, ulotki promocyjne czy katalogi) dbając o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli komplet informacji odnośnie waszej współpracy i sukcesywnie buduj zaufanie u swoich klientów.

70 tys. firm

Zautomatyzujesz czasochłonne procesy

Zautomatyzujesz czasochłonne procesy

Dzięki integracji z systemami Comarch ERP, grupy i zorganizowane w nich produkty zostaną analogicznie wyświetlone w Comarch B2B. System oszczędza Twój czas – nie musisz od nowa tworzyć grup produktowych. Otrzymuj zapytania ofertowe, twórz oferty, przekształcaj je w zamówienia i zarabiaj!

70 tys. firm

Zyskasz platformę B2B pracującą dla Ciebie 24h / dobę

Zyskasz platformę B2B pracującą dla Ciebie 24h / dobę

Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę w Internecie, tak aby każdy z Twoich partnerów mógł składać zamówienia i dokonywać transakcji handlowych o każdej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie.

Aktualności

10 wyzwań dla działów księgowych oraz biur rachunkowych zajmujących się obsługą księgową sprzedaży w e-commerce

12 lutego 2025

W niniejszym artykule omawiamy 10 najważniejszych wyzwań, z którymi muszą się zmierzyć osoby odpowiedzialne za księgowość w e-commerce.

Czytaj więcej

Dla kogo jest oprogramowanie Comarch ERP Optima?

20 grudnia 2024

Chcesz wiedzieć, czy Comarch ERP Optima jest dla Twojej firmy? Dowiedz się, jak to ocenić i ile może kosztować wdrożenie.

Czytaj więcej

System ERP - cena programu a cena wdrożenia. Od czego zależy?

12 listopada 2024

Dowiedź się, od czego zależy cena erp oraz w jaki sposób firma informatyczna wycenia wdrożenie. Przeczytaj ten artykuł!

Czytaj więcej
Pokaż więcej

Platforma B2B do zautomatyzowanej sprzedaży przez Internet

Comarch B2B to nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. System jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP. Co więcej, integracja z Comarch e-Sklep umożliwia wystawianie w czasie rzeczywistym dokumentów sprzedaży oraz prezentację limitu kredytowego klienta i dostępności towarów.

Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być inna dla każdego z nich. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na własnej bazie systemu Comarch ERP wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch B2B natychmiast bez jakichkolwiek opóźnienia. Kontrahenci natomiast mają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze. Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Wdrożenie systemu B2B z Graphcom

Decydując się na wdrożenie systemu B2B z Graphcom, możesz być pewien, że nasi specjaliści zapewnią Ci dostosowanie platformy sprzedażowej do potrzeb Twojej firmy. Zanalizujemy procesy biznesowe i pomożemy w konfiguracji platformy, wdrożeniu pracowników i rozpoczęciu sprzedaży online.

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić