Zapoznaj się z wdrożeniem Comarch POS w salonach sieci Puccini
Dzisiaj efektywna obsługa sklepów stacjonarnych oznacza przede wszystkim sprawną wymianę informacji pomiędzy poszczególnymi oddziałami i centralą firmy. Koniecznością staje się dostęp w czasie rzeczywistym do istotnych danych o towarach i zamówieniach dla pracowników sklepów. Ważne jest również wsparcie systemu informatycznego dla rozliczeń obowiązujących promocji, udostępnienie danych o dostępnych rabatach i zestawach oraz możliwość wysyłania powiadomień do klientów z poziomu jednej aplikacji. Sprawdź jak wdrożenie rozwiązania Comarch POS usprawniło działania operacyjne w firmie Puccini.
Cechy Comarch POS
Sprawdź wszystkie dostępne funkcjonalności Comarch POS i zobacz jak mogą usprawnić obsługę sprzedaży w Twoich sklepach stacjonarnych.
Ergonomiczny oraz intuicyjny interfejs
Ergonomiczny oraz intuicyjny interfejs
Comarch POS to nowoczesny interfejs przystosowany do obsługi ekranów dotykowych, umożliwiający zmianę wyglądu oraz układu, jak również zdefiniowanie indywidualnych skrótów klawiaturowych. W ramach Comarch POS możliwe jest zarządzanie widocznością wybranych elementów i udostępnianymi informacjami tak, aby praca na stanowisku POS była jeszcze bardziej efektywna.
Sprawna obsługa promocji oraz artykułów powiązanych
Sprawna obsługa promocji oraz artykułów powiązanych
Rozwiązanie Comarch POS wspiera rozliczenie promocji i rabatów zdefiniowanych w systemie Comarch ERP, jak również sprzedaż artykułów powiązanych, które mogą być wyświetlane sprzedawcom w formie sugestii. Naliczenie obowiązujących promocji może odbywać się automatycznie. System może również kontrolować maksymalną wartość upustu w przypadku ręcznego wprowadzania cen artykułów.
Praca w trybie online oraz offline
Praca w trybie online oraz offline
Comarch POS umożliwia pracę w sytuacji okresowego braku dostępu do Internetu. Jest to szczególnie istotne jeśli chcemy zapewnić ciągłość realizowanych transakcji, niezależnie od jakości infrastruktury teleinformatycznej. Funkcjonalność Comarch POS wspiera również sprzedaż na tzw. brakach towarowych. Dzięki Comarch POS masz gwarancję, że sprzedaż w sklepach będzie realizowana sprawnie i bez przeszkód.
Obsługa reklamacji i zwrotów
Obsługa reklamacji i zwrotów
Dzięki Comarch POS sprzedawcy mogą zrealizować przyjęcie zwrotu oraz wymianę towaru. Zgłoszenie dyspozycji wymaga od pracownika podania minimum informacji, a proces realizowany jest sprawnie z perspektywy klienta. Na stanowisku POS dostępne są informacje o stopniu realizacji reklamacji, rozwiązanie umożliwia również wysyłanie powiadomień SMS do klientów bezpośrednio z poziomu stanowiska POS, co realnie przekłada się na szybkość i jakość obsługi.
Wsparcie sprzedaży Omnichannel
Wsparcie sprzedaży Omnichannel
Rozwiązanie Comarch POS umożliwia obsługę zamówień z innych kanałów sprzedaży (np. kanału e-commerce). Sprzedawcy mają dostęp do pełnej historii transakcji klienta, mogą również sprawdzić ilość towaru w innych placówkach, a w przypadku braku jego dostępności na miejscu, zamówić wybrane produkty z odpowiednią dla klienta opcją dostawy. Dzięki Comarch POS zapewnisz klientom doświadczenie zakupowe zgodnie z ideą sprzedaży Omnichannel.
Poznaj naszych klientów e-commerce
Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do produkcji którego wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.
Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.
Spółka BIMEX powstała w 1993 roku i jest czołowym dystrybutorem wyrobów złącznych, spawalniczych, pneumatycznych, narzędzi i elektronarzędzi na rynku wielkopolski. Jest przedstawicielem czołowych producentów, takich jak BOSCH i KARCHER. Oferta jest dostępna w 4 profesjonalnych salonach narzędziowych, w sklepie internetowym i na Allegro. Spółka prowadzi również wypożyczalnię narzędzi.
Wyjątkowa trwałość produktów, intensywność dostępnych kolorów oraz odważne decyzje biznesowe sprawiły, że Semilac szybko stał się numerem 1 wśród producentów lakierów hybrydowych w Polsce. Produkty Semilac dostępne są w niemal 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce można kupić je w ponad 540 punktach sprzedaży, w tym na ponad 100 wyspach handlowych i w 20 sklepach monobrandowych.
Firma JAI KUDO Polska od 2004 roku zaopatruje polskie zakłady i salony optyczne w soczewki okularowe oraz oprawy. Obecnie jest jednym z najczęściej wybieranych dystrybutorów wysokiej jakości soczewek jednoogniskowych i wieloogniskowych. W listopadzie 2015 roku firma dołączyła do wyróżniających się podmiotów działających w ramach międzynarodowej grupy optycznej – Essilor International.
Co zyskasz wdrażając Comarch POS?
Usprawnisz i zautomatyzujesz komunikację w Twojej firmie
Usprawnisz i zautomatyzujesz komunikację w Twojej firmie
Comarch POS zapewnia dostęp do kluczowych informacji o produktach, stanach magazynowych oraz transakcjach. Pracownicy nie muszą poświęcać czasu na wewnętrzną komunikację, gdyż wszystkie niezbędne dane dostępne są z poziomu interfejsu aplikacji. Tym samym mogą skupić się na sprawnej obsłudze klientów a firma może realizować założone cele sprzedażowe, dzięki zapewnionej efektywności organizacyjnej.
Zapewnisz Twoim klientom najwyższy poziom obsługi
Zapewnisz Twoim klientom najwyższy poziom obsługi
Sprzedaż w sklepach stacjonarnych z perspektywy klienta to nie tylko sprawna obsługa transakcji zakupu, to również dostęp do informacji o złożonych reklamacjach oraz dostępności produktów w innych sklepach, jak również możliwość zamówienia niedostępnych towarów. Wszystkie te działania zrealizujesz z poziomu aplikacji Comarch POS co wymiernie przełoży się na wizerunek Twojej firmy jako profesjonalnej marki.
Zadbasz, aby sprzedaż realizowana była w sposób ciągły
Zadbasz, aby sprzedaż realizowana była w sposób ciągły
Brak połączenia z siecią internetową może okresowo uniemożliwiać realizowanie sprzedaży. Dzięki rozwiązaniu Comarch POS sprzedaż może być prowadzona również w przypadku braku dostępu do Internetu. Odpowiednie dane zostaną zsynchronizowane z systemem ERP już po przywróceniu łączności. Dzięki Comarch POS Twoja firma ma zapewnioną ciągłość realizowanej sprzedaży.
Zagwarantujesz właściwe rozliczenie transakcji
Zagwarantujesz właściwe rozliczenie transakcji
Rozliczenie promocji i rabatów, zwłaszcza przy różnych i okresowo trwających kampaniach może być procesem czasochłonnym i skomplikowanym. Comarch POS wspiera właściwe naliczanie cen z uwzględnieniem wszystkich upustów. Naliczanie stosownych rabatów może odbywać się automatycznie, dzięki czemu Twoja firma ma gwarancję właściwego i szybkiego rozliczenia transakcji sprzedaży.
Aktualności
System ERP - cena programu a cena wdrożenia. Od czego zależy?
12 listopada 2024
Dowiedź się, od czego zależy cena erp oraz w jaki sposób firma informatyczna wycenia wdrożenie. Przeczytaj ten artykuł!
Czytaj więcejPromocja Comarch ERP - Zmigruj Swój System do Comarch ERP i Odkryj Korzyści z Promocji!
31 października 2024
Jeśli myślisz o usprawnieniu zarządzania swoją firmą, teraz jest najlepszy czas na migrację systemu ERP! Comarch oferuje specjalną promocję -30% na oprogramowanie Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XT dla nowych klientów.
Czytaj więcejNajlepszy program dla biur rachunkowych - optymalizacja pracy Twojego biura
31 lipca 2024
Wzrost konkurencji na rynku usług księgowych jest rosnącym problemem. Automatyzacja pracy, usługi online i odpowiedni program dla biur rachunkowych stały się koniecznością. Przeczytaj, na co trzeba zwrócić uwagę, rozwijając firmę, aby nie stracić klientó...
Czytaj więcejOrganizacja obsługi sklepów stacjonarnych
W dobie koncentracji na potrzebach klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Kluczowe staje się zapewnienie dostępu do aktualnych informacji o produktach, promocjach oraz klientach, którzy oczekują kompleksowej obsługi oraz doradztwa podczas zakupów w sklepie stacjonarnym. Stanowiska Comarch POS umożliwiają dostęp do istotnych danych o kliencie, jak również zapewniają możliwość obsługi transakcji z innych kanałów sprzedaży (np. zamówień ze sklepów internetowych, odbieranych w fizycznych placówkach firmy). Stanowiska POS to także wygodna rejestracja reklamacji i zwrotów, które dzięki integracji z systemami Comarch ERP mogą przebiegać w sposób zautomatyzowany. To również wsparcie odpowiedniego zatowarowania sklepów dzięki możliwości udostępnienia kierownikom sklepów rekomendacji bezpośrednio z systemu ERP, jak i obsługa przyjęcia towarów na sklepie przez pracowników.
Wsparcie codziennej pracy zaplecza sklepu
Ilość procesów realizowanych na zapleczach sklepów systematycznie maleje, są jednak zadania które nadal muszą być wykonywane przez pracowników placówek stacjonarnych. Decyzje odnośnie zatowarowania często są podejmowane w oparciu o dane analityczne zgromadzone w systemie ERP (np. raporty bazujące na obrocie sklepów), natomiast weryfikacja, zmiana i zatwierdzenie dyspozycji może odbywać się na stanowisku POS. Analogicznie zrealizujemy obsługę przyjęcia dostaw towarów, zwrot niesprzedanego asortymentu, czy też przyjmiemy zamówienie na konkretne produkty, chwilowo niedostępne w sklepie. Rozwiązanie Comarch POS umożliwia wykonanie powyższych zadań na jednym interfejsie, co znacznie skraca czas obsługi, jak również upraszcza proces szkolenia pracowników sklepu.
Rozliczanie transakcji międzynarodowych
Międzynarodowość systemu sprzedażowego to nie tylko wielojęzyczny interfejs, ale również obsługa różnych walut i zgodność z przepisami krajowymi. Interfejs aplikacji Comarch POS w standardzie dostępny jest w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim i włoskim. Wielowalutowość Comarch POS zapewnia pełna integracja z systemami Comarch ERP, które pozwalają na prowadzenie sprzedaży z wykorzystaniem różnych walut. Aplikacja sprzedażowa umożliwia również obsługę jednej transakcji kilkoma walutami równocześnie. Międzynarodowość Comarch POS oferuje też dostosowanie do przepisów obowiązujących w miejscu działalności. Dotyczy to w dużej mierze krajowych przepisów podatkowych związanych z naliczaniem różnych stawek podatku dla Prowincji w Kanadzie (GST, HST), czy Stanów w USA (sales tax), obsługą dokumentów Tax Free na terenie Unii Europejskiej, czy regulacjami krajowymi np. integracją z Urzędem Skarbowym w Austrii, w wyniku której każdy generowany przez Comarch POS dokument otrzymuje zaszyfrowany podpis. Obecnie system Comarch POS wykorzystywany jest przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Szwajcarii, Austrii, Niemczech i Polsce.