Zapewnij doskonałą współpracę Comarch ERP XL z Allegro przez BaseLinker
Jeśli sprzedajesz poprzez wiele kanałów e-commerce, zapewne jest dla Ciebie ważna bezproblemowa współpraca Comarch ERP XL z Allegro, eBay, Amazon, dzięki której zamówienia znajdą się w systemie ERP. W ten sposób będziesz mógł wystawić dokumenty magazynowe, dokumenty sprzedaży oraz rozliczyć płatności.
Nasze rozwiązanie pozwoli Ci odnaleźć zamówienia, dla których nie zakończono płatności. Skontaktuj się z klientami na wczesnym etapie by uratować nieopłacone transakcje.
Dodatkowo, jeżeli skorzystasz z moduł wysyłkowego, będziesz mógł skontrolować, czy spakowane produkty są zgodne z zamówieniem oraz prześlesz do klienta wiadomość o gotowości zamówienia do wysyłki.
Cechy rozwiązania
Automatyczne przesyłanie zamówień dzięki wpółpracy Comarch ERP XL z BaseLinker
Automatyczne przesyłanie zamówień dzięki wpółpracy Comarch ERP XL z BaseLinker
Zapewnij pobranie aktualnych zamówień pochodzących z Allegro, eBay, Amazon, poprzez BaseLinker do Comarch ERP automatycznie i bez angażowania pracowników.
Automatyzacja przesyłania numerów listów przewozowych
Automatyzacja przesyłania numerów listów przewozowych
Synchronizuj numery listów przewozowych z Comarch ERP do BaseLinker automatycznie i bez angażowania pracowników.
Ułatwia zakupy bez rejestracji konta przez klienta
Ułatwia zakupy bez rejestracji konta przez klienta
Łatwo zrealizuj i rozlicz zamówienia od klientów, którzy nie stworzyli konta w sklepie.
Kontrola nieopłaconych transakcji
Kontrola nieopłaconych transakcji
Dopilnuj dokończenia płatności na wczesnym etapie. Wyślij maile do klientów, którzy nie opłacili zamówień, aby uratować niedokończone transakcje.
Obsługa wielu sklepów i kanałów sprzedaży
Obsługa wielu sklepów i kanałów sprzedaży
Obsługuj sprzedaż pod wieloma markami, w wielu sklepach i kanałach jednym rozwiązaniem informatycznym.
Rozwiązanie dedykowane dla Comarch ERP XL
Rozwiązanie dedykowane dla Comarch ERP XL
Korzystaj z pełnej zgodności z Comarch ERP XL
(niedługo również Comarch ERP Altum, Comarch ERP Optima).
Moduł wysyłkowy – kontrola zgodności spakowanych towarów z zamówieniem
Moduł wysyłkowy – kontrola zgodności spakowanych towarów z zamówieniem
Zorganizuj proces wysyłki tak, że klient otrzyma zawsze to co zamawiał (wymaga modułu wysyłkowego, który jest oddzielną aplikacją).
Wysyłka emaila informującego o spakowaniu zamówienia
Wysyłka emaila informującego o spakowaniu zamówienia
Zadbaj lepiej o klientów, informując ich za pomocą maila o zmianach statusu zamówienia (wymaga modułu wysyłkowego, który jest oddzielną aplikacją).
Korzyści z wdrożenia rozwiązania
- Uprość realizację zamówień dzięki bezproblemwej współpracy Comarch ERP XL z Allegro, eBay, Amazon za pośrednictwem BaseLinker.
- Ułatwiaj zakupy klientom realizując zamówienia bez rejestracji i zakładania konta.
- Zarządzaj zamówieniami zależnie od statusu płatności: realizuj opłacone, zwiększ szanse sprzedaży kontaktując się wcześnie z klientami, którzy nie opłacili zamówienia.
- Podnieś jakość obsługi klienta dzięki dodatkowej Aplikacji Wysyłkowej, która ułatwia eliminację błędy pakowania.
- Poinformuj klientów o zmianach statusu zamówienia (np. spakowaniu zamówienia) dzięki wysyłce odpowiedniego emaila.
- Uprość i zintegruj obsługę sprzedaży w różnych sklepach i kanałach e-commerce za pomocą jednego rozwiązania IT.
Opis działania – współpraca Comarch ERP XL z Allegro
Rozwiązanie umożliwia bezproblemową współpracę Comarch ERP XL z Allegro, eBay, Amazon. Umożliwiamy obsługę sprzedaży pod kilkoma markami, integrując dane z wielu sklepów internetowych jednocześnie. Integracja BaseLinker z Comarch ERP XL odbywa się w następującym zakresie:
- Dane odbierane przez Comarch ERP z BaseLinker – przekazanie informacji o nagłówkach i pozycjach zamówień w celu utworzenia zamówień w Comarch ERP. Przekazanie informacji o typie płatności oraz rodzaju dostawy. Istnieje możliwość ograniczenia przekazywanych zamówień do tych, które są opłacone lub mają formę płatności za pobraniem.
- Dane przekazywane z Comarch ERP do BaseLinker – przekazanie numeru listu przewozowego wystawionego po spakowaniu zamówienia.
- W Comarch ERP powstaje dokument sprzedaży wygenerowany (faktura VAT, Paragon, faktura eksportowa). Wydruk dokumentu, w formie papierowej jest dołączany do wysyłki.
- Rodzaj dokumentu sprzedaży, który zostanie wystawiony do zamówienia, zależy do konfiguracji ścieżek realizacji zamówienia w systemie Comarch ERP.
Niezależnie od tego, w którym sklepie/platformie sprzedażowej zintegrowanej z BaseLinker złożono zamówienie, zostanie ono obsłużone przez system Comarch ERP.
Dodatkowe możliwości rozwiązania do współpracy Comarch ERP XL z Allegro
- Rozwiązanie doskonale współpracuje z Magento, zatem połączy Twój sklep internetowy z Comarch ERP.
- Jeżeli prowadzisz sprzedaż na Allegro, e-Bay lub innych platformach marketplace, prześlemy zamówienia do Comarch ERP za pośrednictwem łącznika zapewniającego współpracę Comarch ERP z BaseLinker.
- Rozwiązanie może być wyposażone w dodatkową Aplikację Wysyłkową, która zapewnia mechanizm kontroli jakości pakowania. Po zebraniu towarów i ich dostarczeniu na stanowisko pakowania, pracownik może zeskanować kody EAN w celu porównania zawartości pakowanej przesyłki z zamówieniem.
- Współpraca Comarch ERP XL z Allegro przez BaseLinker, z dodatkową Aplikację Wysyłkową, umożliwia również wysłanie maila na adres klienta, aby go poinformować o zmianie statusu zamówienia – jego spakowaniu.
- Łącznik z BaseLinker przekazuje do Comarch ERP zamówienia wraz z informacją o statusie płatności. Jeśli zamówienia nie są opłacone krótko po złożeniu, wzrasta ryzyko niedokończenia transakcji i utraty przychodów. Aplikacja pozwala na kontrolę nieopłaconych zamówień. Wczesny kontakt w sprawie płatności zapobiega utracie transakcji.
- Dzięki współpracy z modułem do rozliczania płatności zbiorczych PayLinker, możliwe jest rozliczanie w systemie Comarch ERP transakcji sprzedaży ze zbiorczym przelewem w oparciu o zestawienie zapłat, które otrzymasz od operatora. Aplikacja współpracuje z BlueMedia, PayPO, DHL Pobranie.
- Jeżeli korzystasz z firm kurierskich, zapewniamy Ci możliwość automatycznego przesyłania zleceń wysyłkowych i pobierania listów przewozowych z poziomu Comarch ERP za pośrednictwem dodatkowego oprogramowania AVOCADO Shipping.
Poznaj naszych klientów e-commerce
Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do produkcji którego wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.
Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.
Spółka BIMEX powstała w 1993 roku i jest czołowym dystrybutorem wyrobów złącznych, spawalniczych, pneumatycznych, narzędzi i elektronarzędzi na rynku wielkopolski. Jest przedstawicielem czołowych producentów, takich jak BOSCH i KARCHER. Oferta jest dostępna w 4 profesjonalnych salonach narzędziowych, w sklepie internetowym i na Allegro. Spółka prowadzi również wypożyczalnię narzędzi.
Wyjątkowa trwałość produktów, intensywność dostępnych kolorów oraz odważne decyzje biznesowe sprawiły, że Semilac szybko stał się numerem 1 wśród producentów lakierów hybrydowych w Polsce. Produkty Semilac dostępne są w niemal 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce można kupić je w ponad 540 punktach sprzedaży, w tym na ponad 100 wyspach handlowych i w 20 sklepach monobrandowych.
Firma JAI KUDO Polska od 2004 roku zaopatruje polskie zakłady i salony optyczne w soczewki okularowe oraz oprawy. Obecnie jest jednym z najczęściej wybieranych dystrybutorów wysokiej jakości soczewek jednoogniskowych i wieloogniskowych. W listopadzie 2015 roku firma dołączyła do wyróżniających się podmiotów działających w ramach międzynarodowej grupy optycznej – Essilor International.
Aktualności
System ERP - cena programu a cena wdrożenia. Od czego zależy?
12 listopada 2024
Dowiedź się, od czego zależy cena erp oraz w jaki sposób firma informatyczna wycenia wdrożenie. Przeczytaj ten artykuł!
Czytaj więcejPromocja Comarch ERP - Zmigruj Swój System do Comarch ERP i Odkryj Korzyści z Promocji!
31 października 2024
Jeśli myślisz o usprawnieniu zarządzania swoją firmą, teraz jest najlepszy czas na migrację systemu ERP! Comarch oferuje specjalną promocję -30% na oprogramowanie Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XT dla nowych klientów.
Czytaj więcejNajlepszy program dla biur rachunkowych - optymalizacja pracy Twojego biura
31 lipca 2024
Wzrost konkurencji na rynku usług księgowych jest rosnącym problemem. Automatyzacja pracy, usługi online i odpowiedni program dla biur rachunkowych stały się koniecznością. Przeczytaj, na co trzeba zwrócić uwagę, rozwijając firmę, aby nie stracić klientó...
Czytaj więcej