System ERP
dla sieci handlowych

Sprzedaż napędzana przez dane to nasza specjalność

Sprawdź, jakie korzyści odnieśli nasi klienci, reprezentujący sieci handlowe.

Digitalizacja dla sieci handlowych - poznaj nasze rozwiązanie

Comarch ERP Altum został zaprojektowany tak, aby obsługiwać i usprawniać procesy handlowe w firmie, bez względu na specyfikę jej działania. Rozwiązanie doskonale sprawdzi się w przedsiębiorstwach o jedno lub wielooddziałowej strukturze, w sieciach sprzedaży detalicznej, również franczyzowych. Poznaj najważniejsze korzyści i funkcje naszego rozwiązania.
Odtwórz wideo

Poznaj korzyści i funkcje

ico-omnichannel@3x.png

Omnichannel - Pozwól swojemu klientowi kupować tak, jak lubi

ico-decyzje@3x.png

Podejmuj racjonalne decyzje w oparciu o dane

ico-rentownosc@3x.png

Zwiększ rentowność sprzedaży

ico-obsluga@3x.png

Nieprzerwana, bezpieczna i szybka obsługa sprzedaży

Omnichannel - Pozwól swojemu klientowi kupować tak, jak lubi

Omnichannel to nowe spojrzenie na wielokanałowość, którego celem jest zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego konsumentowi bez względu na to, w którym kanale lub kanałach wchodzi w interakcję z Twoją marką.

 

Klient może rozpocząć transakcje w jednym kanale, (np. zamówić w sklepie internetowym), a zakończyć ją w innym, (odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym), czyli Pick and Collect. Klient może również zwrócić zamówiony przez Internet towar w dowolny salonie sprzedaży, czy śledzić realizację swojej reklamacji w platformie e-commerce.

Podejmuj racjonalne decyzje w oparciu o dane

Dostarczymy Ci informacji na temat rentowności poszczególnych kanałów sprzedaży oraz grup produktów. Dowiesz się ile kosztują Cię sklepy i obsługa reklamacji.

 

Na bieżąco będziesz monitorować efektywność kampanii sprzedażowych i swoich pracowników. Wreszcie łatwo przeanalizujesz łącznie dane pochodzące ze wszystkich podmiotów własnych i franczyzowych.

Zwiększ rentowność sprzedaży

Zorganizuj obsługę klienta za pomocą aplikacji Comarch Retail POS dla sklepów stacjonarnych, oraz aplikacji Comarch Mobile mPOS dla urządzeń mobilnych, która idealnie sprawdzi się szczególnie w miejscach takich jak: wyspy handlowe, pop-up store, kornerach czy w małych sklepach. Mechanizmy podpowiadające aktualnie obowiązujące promocje i wysokomarżowe towary powiązane, pomogą Twoim pracownikom zwiększyć rentowność sprzedaży i wpłyną na większą satysfakcję klienta z kontaktu z marką.

Nieprzerwana, bezpieczna i szybka obsługa sprzedaży

Punkty sprzedaży Comarch Retail POS działają w modelu online jak i offline, przez co zapewniają bezpieczeństwo sprzedaży. Wstawienie dokumentu dla klienta trwa bardzo krótko i jest możliwe zawsze, nawet wtedy, gdy z jakiś powodów nie mamy połączenia z centralą.

 

System prowadzi sprzedawcę krok po kroku, podpowiadając mu, jakie towary powiązane powinien zaproponować klientowi i na jakich warunkach. Dodatkowo możliwa jest obsługa wielu klientów na raz, dzięki pracy na wielu dokumentach. Co za tym idzie obsługa klienta jest prosta, intuicyjna i szybka.

Przyspiesz przygotowanie wysyłki towaru do klienta lub do salonu

Zarządzanie magazynem za pomocą urządzeń mobilnych umożliwia Comarch WMS. Narzędzia Comarch WMS Zarządzanie oraz Comarch WMS Magazynier pozwalają na zdefiniowanie struktury magazynowej, algorytmów zarządzania lokalizacjami, przydzielanie dyspozycji pracownikom oraz monitorowanie stanu i czasu ich realizacji. 

 

To także wsparcie podczas przyjmowania i odnajdowania towarów w magazynie oraz ich wydawania i inwentaryzowania. Z Comarch WMS znacznie skrócisz czas potrzebny na przygotowanie towaru do wysyłki.

Sprzedaj więcej partnerowi biznesowemu

Z myślą o pracownikach mobilnych pracujących w terenie powstało narzędzie Comarch Mobile Sprzedaż. Aplikacja na urządzenia mobilne wspiera sprzedaż bezpośrednią (vanselling), przyjmowanie zamówień (preselling) i jednocześnie pozwala na zarządzanie relacjami z klientami. 

 

 

Mechanizmy podpowiadające aktualnie obowiązujące promocje i wysokomarżowe towary powiązane, pomogą Twoim pracownikom zwiększyć rentowność sprzedaży i wpłyną na większą satysfakcję klienta z kontaktu z marką.

Wielofirmowość i franczyza - analizuj dane o wszystkich Twoich markach w jednym systemie

Comarch ERP Altum pozwala na prowadzenie wielu firm niezależnie w jednym systemie. Dane przedsiębiorstwo ma dostęp jedynie do informacji związanych z własną działalnością chyba, że administrator określi inaczej. 

 

Podmioty mogą współdzielić zasoby, takie jak kartoteki towarowe (wraz ze informacją o dostępnych stanach magazynowych), kartoteki kontrahentów (z uwzględnieniem historii transakcji i rozliczeń), definicje warunków handlowych, co prowadzi do ujednolicenia obsługi klientów w strukturach holdingowych, czy franczyzowych. Co ważne, funkcjonalność jest wliczona w cenę platformy.

Nie rezygnuj ze sprawdzonych rozwiązań - otwartość na integrację

Korzystasz ze sprawdzonych rozwiązań? Nie musisz z nich rezygnować, by cieszyć się efektywną pracą na Comarch ERP Altum. Potrafimy bezpiecznie integrować nasze systemy z Twoim oprogramowaniem e-commerce, platformami B2B, bramkami antykradzieżowymi, dedykowanymi systemami planistycznymi, MES, WMS i wieloma innymi.

Uwolnij pracowników od powtarzalnej pracy – zautomatyzuj procesy

Wbudowane narzędzie Business Process Manager (BPM) umożliwia całkowitą lub częściową automatyzację powtarzalnych czynności zachodzących w firmie. 

 

Dzięki BPM system wystawi dokumenty handlowe do przygotowanych już wysyłek towarów, wprowadzi automatyczną promocję na konkretne produkty w oparciu o spadek sprzedaży poniżej wcześniej ustalonego limitu, powiadomi klientów o statusie ich reklamacji, czy automatycznie przygotuje zatowarowujące zamówienia wewnętrzne na artykuły, które za chwilę skończą się w salonie sprzedaży.

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.

Aktualności

Wywiad z Maciejem Sową – V-ce Prezesem Graphcom Sp. o.o.

24 września 2018

Zarządzanie projektem podczas wdrożenia ERP dla małej lub średniej firmy - czy to w ogóle ma sens? A może lepiej nakład pracy na organizację wdrożenia poświęcić na realizację konkretnych funkcjonalności i pozwolić projektowi „toczyć się” swoim rytmem?

Czytaj więcej

Partnerstwo 2018 – Relacja z konferencji Comarch

16 października 2018

Zarządzanie projektem podczas wdrożenia ERP dla małej lub średniej firmy - czy to w ogóle ma sens? A może lepiej nakład pracy na organizację wdrożenia poświęcić na realizację konkretnych funkcjonalności i pozwolić projektowi „toczyć się” swoim rytmem?

Czytaj więcej

Sprawne zarządzanie małą firmą

12 grudnia 2018

Zarządzanie projektem podczas wdrożenia ERP dla małej lub średniej firmy - czy to w ogóle ma sens? A może lepiej nakład pracy na organizację wdrożenia poświęcić na realizację konkretnych funkcjonalności i pozwolić projektowi „toczyć się” swoim rytmem?

Czytaj więcej
Pokaż więcej