Comarch ERP Altum

Prezentujemy intuicyjny system do zarządzania zarówno średnim, jak i dużym przedsiębiorstwem handlowym lub usługowym, automatyzujący powtarzalne czynności dzięki modelowaniu procesów (BPM). Comarch ERP Altum jest w stanie obsługiwać wiele podmiotów gospodarczych oraz wiele wersji językowych, ułatwiając tym samym ekspansję zagraniczną.



Wdrożenie Comarch ERP Altum w sieci sprzedaży Puccini

Efektywna sprzedaż to dzisiaj umiejętne łączenie różnych kanałów, przez które klient może zetknąć się z marką. Sam sklep stacjonarny to za mało. Detaliści coraz bardziej stawiają na wdrażanie strategii Omnichannel, która bazuje na sprzedaży wielokanałowej. Szczególny potencjał upatrywany jest tu w sklepach internetowych oraz aplikacjach mobilnych. W gronie naszych klientów retailowych znajduje się Puccini, znana marka, która postawiła na centralne zarządzanie ideą Omnichannel.



Wdrożenie Comrach ERP Altum Puccini case study

Moduły Comarch ERP Altum

Poznaj bogatą funkcjonalność systemu. Zadecyduj, które moduły będą najlepiej wspierać Twoją firmą.

Zarządzanie siecią handlową

Zarządzanie siecią handlową

Zarządzanie siecią handlową

System Comarch ERP Altum jest przygotowany przede wszystkim do obsługi sieci sprzedaży. Posiada zaawansowane narzędzia do zarządzania asortymentem w środowisku sprzedaży wielokanałowej (omnichannel). Pozwala zarządzać wprowadzaniem nowych kolekcji, kompleksowo obsługuje łańcuch dostaw, a także świetnie sprawdza się w środowisku franczyzowym, wielofirmowym i w sprzedaży zagranicznej.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu dla branży handlowej

Handel i magazyn

Handel i Magazyn

Handel i magazyn

Comarch ERP Altum pozwalają w elastyczny sposób zarządzać procesami magazynowo – handlowymi. Obsługuje cech produktów (rozmiary, kolory, numery seryjne). Dzięki silnikowi procesów (BPM), umożliwia automatyzację powtarzalnych operacji np. faktury cykliczne, czy dokumenty wystawiane na inny podmiot w grupie z zachowaniem cen transferowych.

Dowiedz się więcej o procesach magazynowych, realizowanych w Jucca

Kadry i płace

Wielofirmowość

Wielofirmowość

System Comarch ERP Altum jest przygotowany do pracy w środowisku wielofirmowym. Pozwala analizować wskaźniki ekonomiczne każdego podmiotu z osobna, jak i dla wszystkich razem. Wspiera automatyzację transakcji pomiędzy podmiotami grupy z uwzględnieniem cen transferowych. Umożliwia współdzielenie zasobów, np. kartoteki produktów, kontrahentów czy niektóre procesy. W cenie licencji stanowiskowej można zarządzać dowolną liczną podmiotów.

dla biur rachunkowych

Międzynarodowość

Międzynarodowość

Comarch S.A. stworzył oprogramowanie Comarch ERP Altum z myślą o rynkach zagranicznych. Nowoczesny system jest z powodzeniem wdrażany nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach, w tym we Francji, Niemczech czy Danii. Wiele funkcjonalności, ważnych dla rynków zagranicznych i otwartość na integrację powoduje, że jest doskonałym rozwiązaniem dla podmiotów, które rozwijają swoją działalność zagraniczną.

Dowiedz się więcej wykorzystaniu wielojęzyczności

Healthcare

Business Intelligence

Business Intelligence

Jeżeli budujesz kulturę podejmowania decyzji w oparciu o dane (Data Driven Company), nieodzownym narzędziem staje się Comarch Business Intelligence. Intuicyjny interfejs webowy powoduje, że analizy, dashboardy, wsparcie prognozowania i wykrywania zdarzeń wymagających reakcji możesz mieć zawsze „pod ręką”. Comarch BI jest w cenie licencji stanowiskowej, bez dopłaty.

Dowiedź się więcej o analizach dla sieci handlowych

Obejrzyj film na temat rozwiązania BI Point

OCR

Automatyzacja procesów

Automatyzacja procesów

Rdzeniem Comarch ERP Altum jest silnik Business Process Management (BPM), czyli mechanizmy umożliwiające automatyzację rutynowych czynności. W sieci handlowej procesy BPM mogą zautomatyzować np.: rozliczanie płatności od klientów detalicznych, wystawianie dokumentów handlowych między podmiotami holdingu z zachowaniem cen transferowych, czy księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży.

Dowiedz się więcej o automatyzacji w Jucca

Raportowanie i analiza

Sprzedaż w Internecie

Sprzedaż w Internecie

Comarch e-Sklep to platforma w oparciu o którą samodzielnie stworzysz sklep internetowy, który spełni oczekiwania Twoich klientów. Automatyczna komunikacja z Comarch ERP Altum do minimum ograniczy wkład Twojej pracy związanej z prowadzeniem sklepu. Wzmocnij ważny kanał sprzedaży detalicznej w swoim przedsiębiorstwie, postaw na Comarch e-Sklep i popraw wyniki sprzedaży.

Dowiedz się więcej o wykorzystaniu Comarch e-Sklep w przedsiębiorstwie Jucca

Rozwiązania mobilne

Praca mobilna

Praca mobilna

Z myślą o pracownikach, którzy chcą realizować swoje zadania z dowolnego miejsca powstał pakiet narzędzi Comarch Mobile. Oferujemy rozwiązania dla osób zarządzających zespołem sprzedaży, jak również dla pracowników mobilnych, którzy swoją pracę wykonują poza siedzibą firmy. Aplikacje wspierają pracę z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, m.in. smartfonów, tabletów, terminali przenośnych, co usprawnia oraz ułatwia wykonywanie codziennej pracy.

Zobacz film na temat pracy mobilnej

Dostęp w chmurze

CRM

CRM

Comarch ERP Altum oferuje narzędzia do rejestracji i grupowania klientów, oraz rejestrowania komunikacji. Gromadzi zdarzenia i dokumenty, które dotyczą naszych relacji z klientem, czyniąc je łatwo dostępnymi. Business Intelligence (BI) i silnik procesów (BPM) automatyzują pracę handlową, np. poprzez informowanie klientów o promocjach, wysyłce czy o programie lojalnościowym. Pracownicy otrzymają powiadomienia, gdy będzie wymagany kontakt z klientem.

Dostęp w chmurze

Obieg dokumentów

Obieg dokumentów

Comarch DMS (Data Management System) jest ściśle zintegrowane z Comarch ERP Altum. Pozwala stworzyć dowolne formularze, zbudować dla nich obieg pracy i nowocześnie zdigitalizować procesy wymagające współpracy wielu osób, np.: obieg korespondencji przychodzącej do firmy, opis analitycznych dokumentów kosztowych, kontrolę jakości dostaw czy obieg różnego rodzaju wniosków. Działa w przeglądarce internetowej i na urządzeniach mobilnych.

Obejrzyj nasz multimedialny przewodnik o DMS

Dostęp w chmurze

Finanse i księgowość

Finanse i księgowość

Comarch ERP Altum został przygotowany dla środowisk wielofirmowych. Silnik procesów (BPM), umożliwa automatyzację manualnych czynności np. wystawienie dokumentów dwustronnych między podmiotami w grupie, z zachowaniem cen transferowych, księgowanie dokumentów kosztowych i sprzedaży. Znakomicie ułatwia analizę Cash Flow oraz zobowiązań i należności i jest zgodny z międzynarodowymi standardami rachunkowości.

Więcej o Pracowniczych Planach Kapitałowych

Dostęp w chmurze

Kadry i Płace

Kadry i Płace

Rozwijające się przedsiębiorstwa i grupy kapitałowe potrzebują elastycznych rozwiązań płacowo-kadrowych, tak by móc obsługiwać coraz większą ilość pracowników bez konieczności zwiększania zatrudnienia w dziale kadr. Comarch ERP oferuja profesjonalne narzędzia w tym zakresie, wyposażone również w HR „miękki”, czyli wsparcie rekrutacji, rozmów okresowych, tworzenia grafików pracy, kontroli obecności w pracy, czy obsługi wniosków urlopowych.

Więcej na temat wdrożenia w branży produkcji opon

Dowiedz się ile kosztuje Comarch ERP Altum



Poznaj naszych klientów

Puccini referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom Marka PUCCINI to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Oferta Puccini to prestiżowy asortyment, do produkcji którego wykorzystuje się wyjątkowo trwałe i eleganckie materiały. Produkty Puccini dostępne są w kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić w ponad dwudziestu salonach firmowych, w sklepie internetowym i na Allegro.

Jucca case study Comarch ERP Altum i Graphcom
Centrum Ogrodnicze JUCCA istnieje już od 28 lat. Jest zlokalizowane w Tarnowie Podgórnym oraz w Jasinie. Posiada również oddział na terenie Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej S.A. Tym, co wyróżnia firmę spośród konkurencji jest niezwykle bogata oferta żywych roślin, asortymentu ogrodniczego i dekoracyjnego a wykwalifikowany personel służy klientom fachowym doradztwem.

Matrix Media referencje dla Comarch ERP Altum i Graphcom
Matrix Media tworzy unikatowe sklepy monobrandowe dla klientów oczekujących najlepszej obsługi i rzetelnej wiedzy o produktach. Wśród nich należy wymienić Sony Centre, Samsung Brand Store i HUAWEI Brand Store, których łącznie jest już ponad dwadzieścia. Celem spółki jest również rozwój sprzedaży RTV/AGD w Polsce w sklepie internetowym i na Allegro.

Bimex referencje dla Comarch ERP XL i Graphcom
Spółka BIMEX powstała w 1993 roku i jest czołowym dystrybutorem wyrobów złącznych, spawalniczych, pneumatycznych, narzędzi i elektronarzędzi na rynku wielkopolski. Jest przedstawicielem czołowych producentów, takich jak BOSCH i KARCHER. Oferta jest dostępna w 4 profesjonalnych salonach narzędziowych, w sklepie internetowym i na Allegro. Spółka prowadzi również wypożyczalnię narzędzi.

Skontaktuj się
z ekspertem Graphcom

Określ swoje potrzeby biznesowe. My przeprowadzimy

prezentację i zaoferujemy dedykowane rozwiązanie.



Dlaczego warto zainwestować w Comarch ERP Altum?

70 tys. firm

Stworzony dla sieci handlowych i przedsiębiorstw e-commerce

Stworzony dla sieci handlowych i e-commerce

Comarch ERP Altum jest doskonałym wyborem dla przedsiębiorstw handlowych, sieci handlowych i e-commerce. Pozwala zbudować bazę danych o produktach ze wszystkimi niezbędnymi cechami (kolor, rozmiar, nr seryjny) i materiałami promocyjnymi (video, zdjęcia, opisy aukcji tłumaczenia). Obsługuje cenniki i promocje (pakietowe, wolumenowe). Kompleksowo wspiera obsługę łańcucha dostaw. Obsługuje wielofirmowość i wielojęzyczność.

Zgodne z przepisami

Najlepiej obsługuje sprzedaż wielokanałową

Najlepiej obsługuje sprzedaż wielokanałową

Jeżeli prowadzisz sieć salonów lub sprzedajesz przez różne kanały e-commerce i marketplace (m.in. Allegro, ebay, Amazon …), Comarch ERP Altum jest dla Ciebie. Comarch Retail POS zapewni Ci ciągłość sprzedaży w salonie, klientów B2C obsłużyć w Comarch e-Sklep stałych klientów w Comarch B2B. Przedstawicieli handlowych wyposażysz w Comarch Mobile Sprzedaż. Wymianę dokumentów z sieciami handlowymi zapewni Comarch EDI (ECOD).

Dostęp w chmurze

Wspiera wielofirmowość i międzynarodowość

Wielofirmowość i międzynarodowość

Comarch ERP Altum zaprojektowano dla grup podmiotów, które dzielą się wspólnymi obiektami, m.in. kartotekami produktów, kontrahentów. Zapewnia automatyczne wystawianie dokumentów przeciwstawnych między podmiotami. Jest międzynarodowy i z powodzeniem wdrażany w Polsce, Niemczech, Francji i Danii. Za cenę jednej licencji stanowiskowej umożliwia zarządzanie dowolną liczbą podmiotów gospodarczych.

Ulubione oprogramowanie biur rachunkowych

Najbardziej elastyczny system ERP Comarch

Najbardziej elastyczny system ERP Comarch

Comarch ERP Altum posiada wbudowany silnik procesów (BPM), który jest wyposażony w graficzny, przyjazny interfejs. Twój dział IT samodzielnie poradzi sobie automatyzowaniem pracy Twoich pracowników. Jest również narzędziem ułatwiającym integrację z innymi systemami. Wykorzystując Comarch DMS możesz łatwo tworzyć nowe formularze i wprowadzać je w obieg, co pozwala na skuteczną digitalizację manualnie obsługiwanych obszarów.

Healthcare

Buisness Intelligence w standardzie

Buisness Intelligence w standardzie

Unikalną właściwością Comarch ERP Altum jest to, że posiada w standardzie moduł analityczny. Już w cenie jednej licencji stanowiskowej systemu zyskujesz dostęp do potężnego narzędzia wspierającego prognozowanie, analizę wskaźnikową, wykrywanie sytuacji wymagających reakcji czy tworzenie dashboardów oraz ich dystrybucję do innych użytkowników systemu.

Healthcare

Dostępny w chmurze

Dostępny w chmurze

Potrzebujesz systemu informatycznego, który będzie skutecznym wsparciem w zakresie usprawnienia procesów biznesowych, a jednocześnie nie chcesz inwestować w serwery, systemy operacyjne czy bazy danych? Proponujemy Ci ofertę Comarch ERP Altum w tzw. modelu usługowym. Chmura Comarch to dwa podstawowe modele – wynajem systemu Comarch ERP Altum lub zakup systemu i hosting samej przestrzeni sprzętowo-programowej.

Poproś o ofertę na Comarch ERP Altum w chmurze

Aktualności

Zakupy w firmie produkcyjnej - najczęściej popełniane błędy.

9 stycznia 2024

Czy popełniasz te błędy robiąc zakupy do Twojej firmy produkcyjnej? Dowiesz się, jeśli przeczytasz ten artykuł!

Czytaj więcej

Wielka podwyżka w Baselinker dotycząca większych sprzedawców internetowych

5 stycznia 2024

Zobacz, jakie działania możesz podjąć w obliczu zmiany cennika Baselinker, aby ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów obsługi zamówień.

Czytaj więcej

Jak przyspieszyć dodawanie produktów do sklepu internetowego?

6 listopada 2023

W tym artykule zobaczysz jak w łatwy i szybki sposób rozwiązać problem dodawania nowych produktów do Twojego sklepu internetowego.

Czytaj więcej
Pokaż więcej

Comarch ERP Altum – jak skutecznie sprzedawać?

Przedsiębiorstwa handlowe, sieci sprzedaży, a szczególnie te, które sprzedają do klientów detalicznych za pośrednictwem kanałów e-commerce, potrzebują wydajnych systemów, które umożliwią sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. Oznacza to, że pogramy te będą zdolne do przetworzenia bardzo dużej ilości transakcji. Każdy dokument handlowy niesie za sobą kolejne: dokumenty magazynowe, księgowe. Comarch ERP Altum zapewnia odpowiednią wydajność oraz usprawnia procesy logistyczne w firmie. Wyposażony jest w silnik procesów BPM, który pozwala zautomatyzować czynności manualnie wykonywane przez pracowników. Może to być np. wystawianie dokumentów wydania do opłaconych zamówień, rozliczanie płatności elektronicznych pochodzących z wyciągów bankowych lub od operatorów płatności (m.in. PayU, PayPal), wystawianie i wysyłka faktur sprzedaży do zamówień, gdzie wydano już towar. Przekonaj się dlaczego warto postawić na ten program, przeczytaj, jak wdrożyliśmy Comarch ERP Altum w Puccini.

Zarządzaj łańcuchem dostaw z Comarch ERP Altum

Comarch ERP Altum oferuje kompleksową obsługę łańcucha dostaw. Pozwala rejestrować zapytania ofertowe, oferty, zamówienia. Umożliwia zatem realizację scenariusza, w którym zbieramy oferty z rynku i wybieramy tę, która najlepiej odpowiada naszym potrzebom. Zaawansowane narzędzie do wspierania decyzji zakupowych, którego zadaniem jest optymalizacja łańcucha dostaw, pozwala osobom z działu zaopatrzenia podjąć decyzję, od kogo, kiedy i ile asortymentu zamówić. Cel jest taki, by uwzględniając prognozę popytu i czas dostawy, towar zdążył trafić do naszego magazynu lub bezpośrednio do salonu sprzedaży. Mechanizmy alokacji pozwalają kontrolować i na bieżąco zabezpieczać odpowiednią pulę zasobów. Mechanizm ten sprawdza się zwłaszcza przy zapewnieniu zasobów niezbędnych do zatowarowania salonów sprzedaży i klientów B2B, dla których popyt jest przewidywalny. Stanowi on skuteczną ochronę przed sytuacją, w której duży skok sprzedaży w kanale e-commerce pozbawi nas szansy wywiązania się z umów handlowych lub spowoduje niedobór towarów w salonie.

Sprawna logistyka zaopatrzenia do salonów sprzedaży z Comarch ERP Altum

Wraz z rozwojem skali działalności sieci handlowej rosną również problemy logistyczne w firmie. Dzieje się tak m.in. ze względu na utrudnioną komunikację między rosnącą ilością personelu w salonach i pracownikami magazynowymi, którzy realizują dostawy towaru. Jednym z ważnych rozwiązań tego problemu jest proces tzw. replanishmentu, czyli uzupełniania stanów magazynowych w salonach sprzedaży. W systemie Comarch ERP Altum jest on realizowany w sposób zautomatyzowany, dzięki zastosowaniu Comarch Business Intelligence, który wylicza na bieżąco popyt na asortyment. Silnik procesów BPM wykorzystuje tę informację, by w przygotować rekomendacje dla kierowników salonów, które trafiają w ich ręce za pośrednictwem aplikacji sprzedażowej Comarch Retail POS. To w niej kierownik dokonuje korekt zamówienia lub po prostu je zatwierdza. Potwierdzone zamówienie trafia do Comarch ERP Altum i Comarch WMS, gdzie może zostać niezwłocznie przygotowane do wysyłki. Innym ważnym procesem logistycznym w przedsiębiorstwie jest transfer, czyli przenoszenie zasobów z jednej lokalizacji do innej. Proces ten może znaleźć zastosowanie w sytuacji, gdy w magazynach firmy nie ma miejsca, żeby odebrać z salonu asortyment, który się słabiej sprzedaje. Przeniesienie zasobów może zostać zrealizowane za pomocą dokumentu przesunięć magazynowych. Gromadzenie nadwyżek w magazynie, a nie w salonie, jest zdecydowanie lepszą taktyką działania, ponieważ uwalnia w tym drugim miejsce na towary, które dobrze się sprzedają. Zwykle wysyłka towaru do salonu z magazynu zajmuje mniej czasu niż zorganizowanie transferu salon-salon. Jest to spowodowane tym, że magazyn sprawniej zarządza procesami logistycznymi niż salon.

Comarch ERP Altum – Omnichannel i optymalizacja dostaw do klientów

Jeżeli sieć sprzedaży lub podmiot e-commerce realizuje obsługę klienta przez wiele kanałów sprzedaży, np. salon firmowy i sklep internetowy, to o modelu Omnichannel mówimy wtedy, gdy można transakcję rozpocząć w jednym kanale i kontynuować w innym. Przykładem jest model „Pick and Collect”, który obsługiwany jest zarówno przez Comarch ERP Altum, jak i współpracujący z nim Comarch e-Sklep. Za pomocą tego modułu klient dokonuje transakcji w Internecie, ale jako miejsce odbioru wskazuje salon sprzedaży. Omnichannel wymaga od sieci handlowej precyzyjnego zarządzania procesem dostaw do salonów, tak by zapewnić klientowi odpowiednią dostępność asortymentu w kanale, w którym chce on dokonać zakupu. W tym celu system Comarch ERP Altum został wyposażony w mechanizmy alokacji zasobów, które pozwalają zabezpieczyć odpowiednią ilość asortymentu dla poszczególnych kanałów sprzedaży. Posiada on również zautomatyzowane mechanizmy replenishmentu (uzupełniania zasobów w salonach sprzedaży), czy mechanizmy transferów umożliwiające przenoszenie asortymentu z jednego punku sprzedaży do innego. Ułatwia to odbiór zamówionego towaru tam, gdzie klient sobie tego życzy. Dodatkowo Comarch ERP Altrum wspiera elektroniczną wymianę dokumentów między sieciami handlowymi EDI oraz jest zintegrowany z rozwiązaniem Comarch Mobile Sprzedaż, za pomocą którego handlowcy mogą realizować sprzedaż bezpośrednią, tzw. vanseling.

Omnichannel i optymalizacja procesów magazynowych

Sercem przedsiębiorstwa sprzedającego w modelu Omnichannel jest magazyn i sprawna logistyka. Procesy magazynowania w zakresie przyjęcia i wydania towaru muszą być realizowane w taki sposób, by do minimum wyeliminować ludzką decyzyjność. Towar ma znaleźć się u klienta lub w salonie sprzedaży najszybciej, jak to możliwe. Aby diametralnie usprawnić zarządzanie łańcuchem dostaw, warto zastosować Comarch WMS, który jest zintegrowany z Comarch ERP Altum. Gwarantuje on możliwość realizacji scenariusza, w którym dla opłaconego zamówienia spełniającego określone wymogi zostanie automatycznie wygenerowana dyspozycja, która trafi na kolektor magazynowy. Po dokonaniu zbiórki towaru, stosownie do asortymentu (waga, objętość), do odpowiedniego kuriera zostanie wysłany list przewozowy. Comarch WMS zapewnia też możliwość przeprowadzenia inwentaryzacji bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu. System zapewnia obsługę takiego scenariusza, dzięki inwentaryzacji wybranej grupy towarowej lub wybranej strefy magazynu.

Zarządzanie kolekcją

W niektórych branżach regularnie wprowadza się do sprzedaży nowe grupy produktów, tzw. kolekcje. Jest to proces charakterystyczny dla branży fashion, ale również dla centrów ogrodniczych. Comarch EPR Altum wyposaża klientów w zestaw narzędzi, które zasadniczo ułatwiają obsługę nowych grup towarowych. Dla klientów, którzy przygotowują kolekcję w ten sposób, że kolejne etapy jej produkcji są realizowane przez różnych partnerów, kluczowe staje się zorganizowanie kontroli nad kolejnymi ogniwami łańcucha dostaw. Świetnie sprawdzi się tu system obiegu dokumentów (wokflow) Comarch DMS, zintegrowany z Comarch ERP Altum. Pozwoli on wprowadzić do elektronicznego obiegu dokumenty zapytań, oferty i zamówienia skierowane do dostawców. Comarch DMS umożliwi też przygotowanie odpowiednio opisanych kartotek towarowych, wyposażonych w cechy produktów, m.in. kolor, rozmiar, czy sezon oraz zapewni odpowiednie opisy, często w różnych językach, materiały video, instrukcje, czy wreszcie definicje akcji internetowych. Proces powstawania kartotek i opisu danych może być realizowany wieloetapowo. Nieoceniony staje się wtedy import z arkuszy Excel za pomocą odpowiedniego narzędzia i wykorzystanie workflow – Comarch DMS do uporządkowania kolejnych etapów procesu wypełniania danych. Produkty można dowolnie grupować w ramach drzewiastych struktur. Wykorzystując Comarch Business Intelligence, można przeanalizować historyczne dane sprzedaży produktów podobnych, by ustalić cenę i oszacować popyt na nowe produkty.

Zarządzanie ceną produktu w Comarch ERP Altum

Comarch Altum jest szczególnie adresowany do sieci handlowych i podmiotów e-commerce. Oferuje wsparcie wielu kanałów sprzedaży zgodnie z koncepcją Omnichannel. Zakłada ona, że klient może rozpocząć transakcję w jednym kanale, np. na stronie sklepu internetowego Comarch e-sklep, a zakończyć ją w innym, np. w salonie sprzedaży, gdzie będzie obsłużony poprzez Comarch Retail POS. W takim modelu działania zarządzanie ceną musi się odbywać centralnie. Przedsiębiorstwo może chcieć różnicować ceny w zależności od kanału sprzedaży, bądź utrzymać cenę pochodzącą z kanału, w którym transakcja się rozpoczęła (w przypadku sprzedaży cross-kanałowej). W różnych krajach i regionach polityka cenowa może się od siebie różnić. Aby odpowiednio nią zarządzać Comarch ERP Altum wyposażony jest w bardzo bogaty mechanizm tworzenia cenników i promocji do cenników. Pozwalają one budować m.in. promocje pakietowe, wolumenowe, czy uwzględniają w cenie rabaty wynikające z programu lojalnościowego. System jest wyposażony w moduł Business Intelligence oraz narzędzia do wspierania decyzji zakupowych, co pozwala uwzględniać wpływ zmiany cen na prognozę popytu. Tym samym, system umożliwia planowanie zakupów i dostaw produktów promocyjnych oraz tych, na które popyt może się obniżyć (kanibalizacja sprzedaży).

Kliknij abySzybki kontaktzadzwonić